ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
451K
دکتر سمیرا صارمی

سمیرا صارمی

شماره نظام پزشکی: 1121531
فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم
4.6
از ۵
رضایت (727 نظر)

آدرس و تلفن تماس

قزوین - قزوین
قزوین - قزوین
قزوین - قزوین
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سمیرا صارمی را داشته است.

نظرات در مورد سمیرا صارمی

4.6
از ۵
رضایت (727 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.5
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ح ر
حمیدرضا راستبد
ویزیت شده
یک سال پیش
|
کلینیک محمدزاده قزوین (عصر)
4.7
پزشک را توصیه میکنم
ازنحوه ویزیت،راضی بودم،اما درمانگاه ازامکانات رفاهی بسیار ضعیفی برخورداره وحتی باتوجه به ازدحام بیمار در محیط ساختمان که برای جای دادن تمام بیماران تخصصهای مختلف بسیارکوچک بنظر میرسه فاقد تهویه مطبوع مناسب میباشد.رفتارسوء پرسنل در بخش پزیرش هم بسیار حائز اهمیت است، بعد از دوبار مراجعه در این بخش به وضوح دیدم که مجموعه پرسنل پذیرش با زیر پا گذاشتن ضوابط نوبت دهی و بدون رعایت ترتیب آن ،بعضا مشخصات بیماران سفارش شده را که توسط همکاران ارائه میشد،خارج از نوبت پذیرش می‌کردند که این کار باعث اجحاف به بقیه بیماران وموجب اعتراض میگردید.
19
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
ویزیت شده
یک سال پیش
|
کلینیک محمدزاده قزوین (عصر)
4.7
پزشک را توصیه میکنم
خانم دکتر درابتدا ورود بالند به بیمار خوش آمد میگوید.با این اخلاق پسندیده فکر میکنم به لحاظ روحی بیمار را در وماهانی ویزیت مراحل بعدی می نماید. برای بیمار ‌وقت کافی می گزارد.به تمام نکات ریز توجه میکند وستوک پزشکی صادر م نماید.برخورد وامکانات مرکز خیلی خوب است .اما استثنا هم وجود دارد .رضایت خداوند در رضایت پدرومادر است .بااینکه کار خوب شما همه برای روح درگذشتند مرکز درمانی درخواست شادی ورامین دارند.وپدرومادرتان هم با این کارخداپسندانه راضی هستند. ازمه پرسنل مرکز سپاسگزارم.
3
پسندیدن
ارسال
ص ح
صابر حیدری
ویزیت شده
یک سال پیش
|
کلینیک محمدزاده قزوین (عصر)
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من بسیار راضی هستم از رفتار و برخورد و توجه بسیار جدی و کامل خانم دکتر صارمی نسبت به بیمارانشان. بسیار دغدغه علت‌ها و عوامل ایجاد بیماری و یافتن راه حل درمان مطلوب را داشتند. جزء اون دسته از پزشکان هستن که واقعاً دلسوزانه و با احساس مسئولیت به مشکلات بیمار توجه می کنند. از خداوند سلامتی و آرامش و سربلندی را برایشان خواهانم. در رابطه با امکانات رفاهی هم، به طورکلی در مطب و همچنین برخورد پرسنل و کارکنان مرکز هم حقیقتاً بسیار محترمانه خوب بود.
1
پسندیدن
ارسال
ص ر
صفیه رضائیون
ویزیت شده
یک سال پیش
|
کلینیک ویژه بوعلی قزوین (عصر)
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام تنها مشکل نوبت دهی می باشد با توجه به اینکه اینجانب راس ساعت 8:00نسبت به دریافت نوبت اقدام نموده که شماره اینجانب 17 بوده و سیستم زمان حضور را ساعت 16:04 اعلام نموده که با تاخیر 2/5 ساعته نوبت اینجانب شده و این درحالی است که افرادی در آنجا حضور داشته که دارای شماره های 1 و 5 و ... بوده و اعلام داشتند که حدودای ساعت 9 صبح نسبت به دریافت نوبت اقدام شده .خواهشمند است در این خصوص رسیدگی تا دیگر شاهد چنین بی نظمی هایی نباشیم
5
پسندیدن
ارسال
س ا
سیروس احمدی
ویزیت شده
پنج ماه پیش
|
کلینیک محمدزاده قزوین (عصر)
4.0
پزشک را توصیه میکنم
نحوه ویزیتدمطلوب بود. اما معطلی زیاد بود حدود 1.5 ساعت و پرسنل و کارکنان نوبت را رعایت نمی کنند و آشنایان خارج از ویزیت می شوند. نوبت گرفتن بسیار سخت است و نوبت‌ها در کمتر از 2 دقیقه تمام می شود. احتمال دارد که به افرادی خارج از سیستم نوبت دهی اینترنتی و تلفنی نوبت داده می شود. بایستی نظارت دقیق تر صورت گیرد به هر حال پزشکان و ویزیت آنها خوب ولی کادر درمانگاه خیلی مناسب نیستند
پسندیدن
ارسال
س ح
سیدسعید حسینی ‌فر
ویزیت شده
دو سال پیش
|
کلینیک محمدزاده قزوین (عصر)
4.3
پزشک را توصیه میکنم
مرکز درمانی در هنگام مراجعه شلوغ بود و مردم نا آرام بودند پیشنهاد بنده آن است که وقتی می توان به صورت اینترنتی نوبت گرفت پس می شود حق ویزیت و صدور شماره مراجعه به پزشک مربوطه را نیز صصادر نمود تا بیماران در زمان مقرر به مرکز درمانی مراجعه نمایند و از ازدحام و نا آرامی پرهیز گردد . اما دکتر صارمی خانم خوبی هستند که با آرامش بنده و همسرم را ویزیت کردند و درمان ما را شروع نمودند .
4
پسندیدن
ارسال
ز غ
زینب غیاثوند محمدخانی
شش ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام وقتتون بخیر ، برای کنترل بیماری دیابت و مقدار انسولین و و مراقبت و پیشگیری از خطرات دیابتم خدمت دکتر صارمی در درمانگاه محمدزاده ... ایشون بسیار انسان شریف و فوق العاده ای هستن ،انتظار نداشتم در این مراکز درمانی اینقدر زمان بذارن برای هر بیمار ، اما تمام آزمایشات و داروهامو چک کردن و توضیحات کامل دادن برای مقدار انسولین و داروهام ، بسیار از ایشون سپاسگزارم
1
پسندیدن
ارسال
ز م
زهرا محمدی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من برای دیابت بارداری تحت نظرشون بودن خداخیرشون بده من رو باتغذیه کنترل کردن درصورتی ک 2تا دکترگفتن باید انسولین بزنی که اصلا من لاززم به انسولین نبودم خیلی راحت باتغذیه کنترل شد وهیچ مشکلی پیدا نکردم دکترخیلی خوبی هستن این خیلی مهمه ک دکترت بقدری باتجربه و مهارت داشته باشه وتشخیص خوب بده که دارو چی برات تحویز کنه مخصوصا تو شرایط خاص
پسندیدن
ارسال
ن پ
نگین پارسایی کیا
ویزیت شده
ده ماه پیش
|
کلینیک ویژه بوعلی قزوین (عصر)
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتر عالییی هستن فوقالعاده با صبر و حوصله و خوش رفتار و دقیق اما منشی و مسئول اصلا دقت کافی ندارن. در اخرین ویزیتم با وجود بیمه تامین گفتن نداری و باید ازاد پرداخت کنی پرداختم و صبحش رفتم بیمه گفتن بیمه دارم و هنوز مهلت داره چرا از شما ازاد گرفتن و شیوه جدید دور زدن بیمه هستش این کار درست نیست .
1
پسندیدن
ارسال
م م
مریم محمدزاده
یک سال پیش
1.0
پزشک را توصیه نمی کنم
بعدازدو ساعت و نیم معطلی ، به بیمار اعلام میکنند خانم دکتر اطفال را معاینه نمیکنند پذیرش میتونست اینو اعلام کنه به مریض ،نه بعدازدوسه ساعت انتظار ورفتن داخل مطب ما متوجه بشیم ..منشی خانم دکتر ،هم برخورد خوبی با مریض ها نداره .بیش ازاندازه پذیرش میکنند حضوری هم پذیرش داشتن
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
سمیرا صارمی

دکتر سمیرا صارمی، فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم در شهر قزوین است. مطب دکتر سمیرا صارمی در قزوین واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 028-00000000 تماس بگیرید.

تاکنون 451K نفر از پروفایل دکتر سمیرا صارمی، فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (727 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 665 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سمیرا صارمی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سمیرا صارمی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سمیرا صارمی: قزوین، قزوین
  • تلفن مطب دکتر سمیرا صارمی: 028-00000000
  • تخصص دکتر سمیرا صارمی: فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل