ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
151K
دکتر مریم خوشیده

مریم خوشیده

شماره نظام پزشکی: 32471
متخصص زنان، زایمان و بارداری
4.4
از ۵
رضایت (836 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: بیشتر از یک ساعت

آدرس و تلفن تماس

تهران - بزرگراه رسالت، بعد از اتوبان شهید باقری، خیابان شهید باغدارنیا(رشید شمالی)، نبش کوچه 162
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 6 سال و 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مریم خوشیده را داشته است.

نظرات در مورد مریم خوشیده

4.4
از ۵
رضایت (836 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.3
مهارت و تخصص پزشک
4.4
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ف ر
فاطمه رضاییان
ویزیت شده
یک سال پیش
|
بیمارستان جامع بانوان آرش
0.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام و عرض ادب رفتار و اخلاق و حوصله و تخصص دکتر خوشیده قابل تقدیر است، و بنده بسیار تشکر میکنم. اما نوبت دهی و در اکثر مواقع رفتار پرسنل ناشایست است، اتلاف وقت بیمار ،در موارد متعدد توهین به بیمار، بی برنامه بودن نوبت دهی، و ویزیت بیمار با بالای 10 دانشجو، واقعا اذیت کننده ، و باعث آزرده خاطر شدن بیمار و خستگی و ناراحتی کادر درمان و اثرات بد انرژی منفی بخصوص روی کادر درمان است. در اکثر موارد از ساعت 8 صبح که در درمانگاه حضور داشتم جمله ای توهین آمیز را می شنیدم: فعلا برو بیرون ،تا ظهر هستی. چرا بیماری که درد و ناراحتی دارد ، علاوه بر رفتار نامناسب ، باید از صبح تا ظهر پشت درب درمانگاه منتظر باشد؟ ما که رایگان ویزیت نمی شویم، بیمه پرداخت میکنیم، چرا رفتار نامناسب و اتلاف وقت. وقتی بیمارستان آموزشی هست، باید از بیمارستان بخاطر اینکه خودش را در این شرایط قرار داده، تشکر ویژه کرد، و حتی قدردانی . مگر بیمارانی که از خدمات بیمه ای در بیمارستان استفاده میکنند از لحاظ انسانیت با مسولین و پزشکان ...متفاوتند؟ کرامت و عزت بیمار باید حفظ شود. رضایت بیماری که هزینه ی درمان و ویزیت را از طریق بیمه ،جلوتر از زمان بیماری اش پرداخت میکند ،حتما خیر و برکت در زندگی کادر درمان دارد. مواظب حق الناس باشید. ان شاءالله عاقبت همه تون بخیر شه.
42
پسندیدن
ارسال
ع ح
عرفانه حسینی
ویزیت شده
دهیک ماه پیش
|
بیمارستان جامع بانوان آرش
4.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام دکتر خوشیده یکی از بهترین دکترهاست، اما متاسفانه امکانات داخل اتاق ویزیت خیلی خیلی در سطح پایین قرار داره من برای شنیدن صدای ضربان قلب رفته بودم دستگاه سونوگرافی خیلی قدیمی بود و قطع و وصل میشد بعد از پنج دقیقه به زور یکم صدای قلب شنیده شد. ژل سونوگرافیشون تموم شده بود. از ته مونده یه ژل استفاده کردند. وقتی کار تموم شد یه دستمال کاغذی اونجا نبود که شکم رو باهاش پاک کرد واقعا آدم از این سطح امکانات متاسف میشه امیدوارم هرچه زودتر رسیدگی بشه
9
پسندیدن
ارسال
م چ
مریم چراغچی
ویزیت شده
دو هفته پیش
|
بیمارستان جامع بانوان آرش
2.7
پزشک را توصیه نمی کنم
من برای اولین مراجعه و در هفت هفتگی با توجه به شرایط م با بارداری ریسکی و پر خطر مراجعه کردم .با توجه به اینکه اونجا بیمارستان بانوان هست ولی من رو برای سونو به،رادیولوژی ارجاع دادن و اونجا هم برای،یکماه،دیگه،وقت می‌گذاشت و خلاصه در آخر با نسخه،دکتر باید بیرون از مرکز سونو انجام بدم .و دوباره،به سختی و معلوم نیست چه تاریخی وقت اینترنتی بگیرم و با جواب سونو بیام .به نظرتون در مورد یه شرایط خاص بارداری پوشش دهی بیمارستان و پزشک همینقدر باشه ؟
پسندیدن
ارسال
ا ح
الهام حسینی
ویزیت شده
شش ماه پیش
|
بیمارستان جامع بانوان آرش
3.3
پزشک را توصیه میکنم
کلا در بیمارستان آرش اکثرا بخاطر قیمت مناسب مراجعه میکنند که متاسفانه پاتولوژی بیمارستان دولتی قرارداد با بیمه ای ندارد و خیلی خیلی ضعف بیمارستان میباشد اگر کسی شرایط سخت نوبت دهی و در صفهای طولانی ماندن و دایم ارجاع به پذیرش و صندوق رو برای چندین مرتبه تقبل میکند اولین مورد پایین آوردن هزینه درمان میباشد چطور بیمارستان دولتی آزمایشگاه و پاتولوژی با قرارداد بیمه ندارد ؟!!!!!!!!!!
پسندیدن
ارسال
M R
M Roudaki
سه سال پیش
2.0
پزشک را توصیه نمی کنم
دکتر با تجربه و خوبی هستند...ولی به خاطر محیط دانشگاهی بودن بیمارستان آرش و شلوغی و بی نظمی دستیاران و شاگردانشون، شما مجبورید قبل از اینکه بتونید پزشک رو ببینید، مشکلتون رو چندبار برای دستیاران و شاگردهاشون، توضیح بدید و نهایتا هم انتظار صبوری و اخلاق خوش از هیچ کس، نداشته باشید. اگر اینها براتون مهم نباشه، انصافا با هزینه بسیار اندک، متخصص ویزیتتون میکنه( حدود 7هزار تومن)
3
پسندیدن
ارسال
ل پ
لیلان پولی وایقان
ویزیت شده
پنج ماه پیش
|
بیمارستان جامع بانوان آرش
4.7
پزشک را توصیه میکنم
به نظرم شیفت عصر چون خیلی خلوت بود کارها بهتر پیش میره رفتار پرسنل خوب و دکتر خوشیده خودشون ویزیت ونمونه گیری کردند خوب بوده ولی واقعا باید به نظرم وقت کافی نمیگم بیشتر چون نسبت به مکان و وقت دارن کار انجام میدن وقت کافی به مریض اختصاص بدن تنه این نباشه دکتر کارو کرد چند تا سوال و خدا حافظ مریض بتونه تمام نکاتی که براش مهمه بگه همین باتشکر
1
پسندیدن
ارسال
ش م
شهناز موسوی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
بیمارستان جامع بانوان آرش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام و احترام، خانم دکتر خوشیده بسیار مهربان و دلسوز و با تجربه هستند و همچنین از قدرت تشخیص بالایی برخوردار هستند و در رابطه با مشکلی که بیماران دارند توضیحات لازمه را میدهند، پرسنل و کارکنان هم برخوردی عادی داشتند و رفتارشان بد نبود و هر آنچه که برای بیماران لازم بود را انجام میدادند
8
پسندیدن
ارسال
ف ب
فرشته بختیاری
ویزیت شده
دهدو ماه پیش
|
بیمارستان جامع بانوان آرش
0.0
پزشک را توصیه میکنم
برای من اخلاق دکار خیلی مهمه و خوشبختانه خانم دکتر 10 سال پیش خوش اخلاقی شون رو ثابت کردند،دیروز هم که بعداز این مدت پیششون رفتم،بازهم رفتار مناسب داشتند،و به امید خدا دوست دارم اینار هم تحت نطر خودشون باشم،در زایمان اولم رفتار کادر بیمارستان خیلی عالی بود،امیدوارم همچنان همانطور باشند
2
پسندیدن
ارسال
ح ک
حمیده کتابعلیان
ویزیت شده
هفت ماه پیش
|
بیمارستان جامع بانوان آرش
0.0
پزشک را توصیه میکنم
باسلام وتشکر از دکتر وپرسنل راضی بودم اما قطع بودن سیستم باعث شد دو تا سه ساعت معطل شوم امکانات خیلی ضعیفه سیستمی شدن خدمات واقعا خسته کننده است هم واسه بیمارهم پرسنل اگر حق بیمه یک روز دیرپرداخت بشه بیمه ما قطع میشه ولی موقع استفاده از بیمه خیلی مشکلات واسه بیمار هست
پسندیدن
ارسال
س ز
سیده زهرا جعفری
ویزیت شده
دو سال پیش
|
بیمارستان جامع بانوان آرش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام،من حدود 10 سال است که برای مشکلاتم به خانم دکتر مراجعه میکنم،بسیار خوش برخورد وصبور وباسواد هستند و مشکلات وبیماری وروال درمان را به طور کامل برای بیمار توضیح میدهند وراهنمایی کامل میکنند ودر صورت نیاز به پزشکان دیگر ارجاع میدهند،امیدوارم همیشه سالم وموفق باشند.
4
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
مریم خوشیده

دکتر مریم خوشیده، متخصص زنان و زایمان در شهر تهران است. مطب دکتر مریم خوشیده در بزرگراه رسالت، بعد از اتوبان شهید باقری، خیابان شهید باغدارنیا(رشید شمالی)، نبش کوچه 162 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-77883284 تماس بگیرید.

تاکنون 151K نفر از پروفایل دکتر مریم خوشیده، متخصص زنان و زایمان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (836 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 687 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مریم خوشیده در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مریم خوشیده 21 خرداد 12:07 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص زنان و زایمان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مریم خوشیده، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مریم خوشیده: تهران، بزرگراه رسالت، بعد از اتوبان شهید باقری، خیابان شهید باغدارنیا(رشید شمالی)، نبش کوچه 162
  • تلفن مطب دکتر مریم خوشیده: 021-77883284
  • تخصص دکتر مریم خوشیده: متخصص زنان، زایمان و بارداری
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل