ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
242K
دکتر ایران چنیده

ایران چنیده

شماره نظام پزشکی: 112381
متخصص جراحی مغز و اعصاب
4.7
از ۵
رضایت (904 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

کرمانشاه - کرمانشاه
لطفا دقت فرمائید زمان مراجعه درج شده در سیستم نوبت دهی به منزله ویزیت توسط پزشک نمی باشد زمان دقیق توسط منشی وپذیرش تعیین میگردد
کرمانشاه - کرمانشاه.بلوار شهید بهشتی رو بروی ساختمان شماره 1 دانشگاه علوم پزشکی. ابتدای ورودی بلوار سی متری دوم
کرمانشاه - کرمانشاه ، بلوار پرستار ، روبروی دانشکده پزشکی ،کلینیک بوستان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ایران چنیده را داشته است.

نظرات در مورد ایران چنیده

4.7
از ۵
رضایت (904 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
م ز
ماندانا زرد دندان
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام ،سرکار خانم دکتر ایران چنیده ، انسان فوق العاده هستند .آرزومندم هیچگاه برای ایشان مشکلی پیش نیاید .همسرم را چند دکتر دیگر معاینه و تشخیص دادند .ولی معاینه ایشان کجا ،معاینه آن دکترها کجا . ایشان هم از نظر طبابت و هم از نظر برخورد رفتاری با بیمار فوق العاده هستند . حتی میتوان رفتار و برخورد ایشان را سرلوحه رفتار خود قرار داد .چون ایشان فوق العاده با خانواده ،با شخصیت ،انسان دوست و.......هستند . فقط متاسفانه سیستم نوبت دهی مراکزی که ایشان طبابت میفرمایند .فوق العاده ضعیف است ،و باعث میشود بیماران مدت زمان طولانی. منتظر بمانند.
14
پسندیدن
ارسال
ح ر
حامد رستمی چناری
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
باسلام خدمت خانم دکتر،،من سال 97 عمل کردم پلاتین گذاشتم اوایل عمل خوبی بود ولی طی مدت 6ماه با فشاری که پلاتین ها روم آورده بود عفونت کرد و سال98 دوباره خدمت شما رسیدم و درشون آوردین و قرار شد طبق دستور شما بیست روز در بیمارستان بستری باشم ودوباره پلاتین بذارم که من به دلیل عمل اعتیاد نتونستم بمونم بیمارستان و برگشتم شهر خودم والان نزدیک به سه ساله که واقعا عذاب میکشم وراه رفتن وخوابیدن برام خیلی سخت شده واز شما تقاضای کمک و درمان رادارم با تشکر.
1
پسندیدن
ارسال
ا ف
احسان فتحی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
واقعا خیلی دکتر عزیزیه.با تجربه وبا دقت به دردهات گوش میده معایناتش خیلی دقیقه.من چندسال پیش عمل مغز پیشش انجام دادم.برادرمم 2ماه کما بود تمام دکترا ازش قط امید کردن.ولی هانم دکتر هم بهم امید داد و هم درمانش کرد الان برادرم سالم داره زندگی میکنه.باید خداروشکر کنیم برای امسال خانم چنیده.که تو شهرمون دارن به مردم کمک میکنن.در ضمن خانم دکتر خیلی بامریضاش راحته.دلسوز.مهربان.ولی متاسفانه منشی کلینیک فتاحیان مردم رو درک نمیکنه برخوردش،خوب نیست.
پسندیدن
ارسال
ش س
شراره سلیمانی
ویزیت شده
نه ماه پیش
|
کلینیک تخصصی وفوق تخصصی شهید فتاحی.
0.0
پزشک را توصیه میکنم
اولین باره که مراجعه کردم از نحوه ی برخورد و معاینه ی دکتر راضیم ولی متاسفانه چون دکتر دو ساعت تاخیر داشتند حدود 4ساعت معطل شدم . لطفاً ساعت مراجعه بیماران را با ساعت ورود پزشک هماهنگ کنید که بیمارانی که اکثراً دچار درد کمر و درد عضلانی هستند اینقدر خسته و معطل نشن. از نظر امکانات رفاهی هم متاسفانه تعداد صندلی برای این همه مراجعه کننده خیلی کمه و تهویه هوا هم مناسب نیست.
1
پسندیدن
ارسال
ا ن
امیر نامدارزنگنه
ویزیت شده
دو هفته پیش
|
کلینیک تخصصی وفوق تخصصی شهید فتاحی.
1.7
پزشک را توصیه میکنم
سلام وقت بخیر صندلی بسیار کم بود و جا برای نشستن بیماران نیست، منشی آقایی بود و بسیار بد برخورد میکنه،با اینکه از قبل اینترنتی وقت گرفته بودم ،میگفت دکتر میخاد برود و وقت برای معاینه ندارد و هر بار به بیماران این حرف را میزنه، هنگامی که رفتم داخل دکتر بسیار بد اخلاق و خشک و رسمی بود ، معمولا پزشکها ی مغز و اعصاب بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد هستن.
2
پسندیدن
ارسال
ح ب
حمیدرضا باباملکی
ویزیت شده
دو سال پیش
|
کلینیک تخصصی وفوق تخصصی شهید فتاحی.
0.0
پزشک را توصیه میکنم
خدا قوت به سرکار خانم دکتر چنیده و همکاران محترمشان .آرزوی سلامتی وتندرستی برای ایشان دارم . معاینه دقیق مریض -با حوصله به صحبت های بیماران گوش دادن و تکریم مریضان و دقیق به اسناد ومدارک نگاه کردن علاوه بر تخصصشان از خصوصیات خوب دکتر میباشد وبا اخلاق خوب ورفتار محترمانه نیمی از دردهای مریضان را میکاهد . از خداوند برای ایشان طول عمر با عزت خواهانم .
9
پسندیدن
ارسال
پ خ
پوران خالقی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
کلینیک تخصصی وفوق تخصصی شهید فتاحی.
3.7
پزشک را توصیه میکنم
با سلام و خسته نباشید و خدا قوت خدمت خانم دکتر چنیده و منشی محترم .کمال تشکر و سپاس رو دارم من بموقع ویزیت شدم از دکتر خیلی راضی بودم بلافاصله داروهای تجویز شده رو مصرف کردم و شکر خدا بهترم و احساس راحتی میکنم .از نظر امکانات رفاهی باید بگم خودپرداز مربوط به این سالن خوب کار نمیکردکه من از خودپرداز سالن دیگه استفاده کردم
پسندیدن
ارسال
ا ک
امیر کهریزی
ویزیت شده
نه ماه پیش
|
کلینیک تخصصی وفوق تخصصی شهید فتاحی.
0.0
پزشک را توصیه میکنم
از نظر امکانات رفاهی چون سالن انتظار محدود و تعداد بیماران بسیار زیاده ازاین نظر واقعا برای ارباب رجوع خیلی سخته .رفتار منشی خانوم دکتر بی نهایت از برخورد بد رفتار و بداخلاق واما دکتر بسیار حاذق و به شکایت بیمار گوش میده از نظر طبابت نهایت تلاش خود را انجام میدن من از ایشان نهایت سپاسگزاری را دارم
1
پسندیدن
ارسال
ع ا
علی امیری
یک سال پیش
4.7
پزشک را توصیه میکنم
همه چیزشون خیلی خوبه ،فقط تنها نقطه ضعفی که من دیدم این بود که همراه بیمار رو راه نمیدن توی اتاق ،چون بعضی از مریضا اختلال حواس دارن یا پیر هستن نمیتونن به درستی براشون توضیح بدن ،من خیلی هم به منشی شون التماس کردم ولی با وجود اینکه مادرم اختلال حواس داشت نذاشتن من برم برای دکتر توضیح بدم
1
پسندیدن
ارسال
ح ح
حاجیه حشمتی
ویزیت شده
ده ماه پیش
|
کلینیک تخصصی وفوق تخصصی شهید فتاحی.
5.0
پزشک را توصیه میکنم
خانم دکتر به خاطر اینکه با بیمارانش به راحتی ارتباط برقرار میکنه بیماران هم به راحتی میتونن دردهای خود بیان کنند و این موضوع باعث شده سرکار خانم دکتر چنیده در بین بیماران محبوبیت خاصی داشته باشند. در پایان از خداوند متعال برای این پزشک فرهیخته سعادت و سلامت طلب میکنم.
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
ایران چنیده

دکتر ایران چنیده، متخصص جراحی مغز و اعصاب در شهر کرمانشاه است. مطب دکتر ایران چنیده در کرمانشاه واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 083-00000000 تماس بگیرید.

تاکنون 242K نفر از پروفایل دکتر ایران چنیده، متخصص جراحی مغز و اعصاب بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (904 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 767 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر ایران چنیده در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر ایران چنیده 19 خرداد 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی مغز و اعصاب ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر ایران چنیده، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر ایران چنیده: کرمانشاه، کرمانشاه
  • تلفن مطب دکتر ایران چنیده: 083-00000000
  • تخصص دکتر ایران چنیده: متخصص جراحی مغز و اعصاب
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل