ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
248K
دکتر سعید مردانی

سعید مردانی

شماره نظام پزشکی: 39527
فوق تخصص نفرولوژی
92%
رضایت (621 نظر)
زمان نوبت دهی پزشک به پایان رسیده است.
زمان اعلام نوبت های جدید: 4 خرداد 7:45 صبح

آدرس و تلفن تماس

شهرکرد - خیابان شریعتی . روبروی اداره دارایی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سعید مردانی را داشته است.

نظرات در مورد سعید مردانی

92%
رضایت (621 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م ک
میمنت کریمی کاکلکی
1402/02/12
پزشک را توصیه می‌کنم4سالپزشک مادرخدابیامرزم بود که بعلت کم کاری بعضی پرستارهادربیمارستان هاجرشهر کردزخم بسترگرفت وتورختخواب ماندوهر وقت حال مادرم بدمیشدولوس12شب زنگ باقای دکترسعیدمردانی که شمارهمراهشوبم ن داده بودزنگ میزدم جوابمومیدادوشرح حالشومیدادم راهنمایی میکردحتی بعضی مو اقع که نمیتوانست جواب بده خودش زنگ میزدوشرح حال مادرمومیپرسید وراهنماییها ی لازم می نمودگاهی که برادیدن جواب ازما یشها نوبت گیرم نمیامدبدون دریافت ویزیت ویزیت نموده ونسخه میدادو......
6پسندیدنگزارش
ارسال
ز
زهرا
ویزیت شده
1401/12/21 | کلینیک تخصصی وفوق تخصصی امام علی (ع ) شهرکرد
پزشک را توصیه می‌کنم* گرفتن نوبت به صورت اینترنتی و بسیار راحت فوری انجام شد. * مکانات کلینیک خوب بود(آسانسور، صندلی در سالنها و مطب،توالت و دستشویی در طبقات) * رفتار پرسنل و کارکنان خوب بود. * تنها ایراد زمان حضور در مطب است. چون از زمان اعلام حضور در مطب توسط سیستم تا ویزیت توسط پزشک حدود 3ساعت طول کشید. البته در اولین مراجعه حدود 2/5 ساعت در مراجعه دوم 3:15 یعنی در 3بار مراجعه بنده 8:45 در مطب منتظر بودم که باید فکری برای حل این مشکل سود.
7پسندیدنگزارش
ارسال
گ
گلابتون
سلام انگار دکتر دیگه کلینیک نیستن ما الان یک ساله میریمو میاییم میگن دکتر دیگه نیست
ف
فرح
ویزیت شده
5 ماه پیش | کلینیک تخصصی وفوق تخصصی امام علی (ع ) شهرکرد
پزشک را توصیه می‌کنمنحوه ویزیت دکتر عالی بود با برخورد خوب اول مشکل مرا پرسیدبعد با دقت تمام مدارک پزشکی را با جزییات برسی کرد معاینه لازم را انجام داد و داروها را با دقت دید و اجازه داد که سوالاتم را بپرسم و برام توضیح داد که چه موادی را بخورم و چه موادی را حذف کنم برام آزمایشات لازم را نوشت همراه با دارو و یادآوری و تاریخ ویزیت بعدی را یادآوری کرد.نحوه برخورد دکتر و توجیه بیمار و زمانی که اختصاص به بیمار میدهد واقعا قابل تقدیر است.
پسندیدنگزارش
ارسال
ب ج
بیگم جان
ویزیت شده
1402/05/11 | کلینیک تخصصی وفوق تخصصی امام علی (ع ) شهرکرد
پزشک را توصیه می‌کنمسلام ،مادر من به علت عمل جراحی سنگین کلیه هاشون از کار افتاد و زیر دیالیز رفتند .خوشبختانه در بیمارستان ایشان زیر نطر جناب آقای دکتر مردانی قرار گرفتند و ایشان با درایت و علم بسیار عالی مادرم را درمان کردند و اکنون کلیه ها کاملا به کار افتاده اند، بینهایت از دکتر سپاسگزارم و از خداوند موفقیت روز افزون و عاقبت به خیری ایشان را خواستارم ،ان شاالله که خداوند نگهدار ایشون باشند
5پسندیدنگزارش
ارسال
م ا
مینا اکبریان
1402/06/18
پزشک را توصیه می‌کنمدر مورد دکتر باید بگم دکتر خیلی خوب و قابلی هستند و واقعا برای بیمار وقت می گذارند.خسته نباشید میگم خدمت دکتر و عوامل کلینیک امام علی شهرکرد. اما برای گرفتن نوبت کلینیک خیلی ضعیف عمل کرده الان من یه هفته است که میخوام از دکتر نوبت بگیرم ولی نمیشه خواهش میکنم فکری به حال این سامانه نوبت دهی بکنید
1پسندیدنگزارش
ارسال
ه
هاشم
1400/11/26
پزشک را توصیه می‌کنمبیش از ده سال میشه که بیمار دکتر هستم. از علم ایشون، از اخلاق و مردانگی، از صبر و حوصله شون واسه بیماران هر چی بگم کم گفتم. همه بیماران شون اجازه تماس با موبایل دکتر را دارن و بسیار مسولانه به مشکلات بیماران می پردازن. نمونه و درجه یک و افتخار علوم پزشکی شهرکرد هستند. عمرشون طولانی و پر فروغ
نمایش نظرات بیماران
6پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
سلام شماره دکتر دارید برام بفرست ممنون
م
مجتبی
ویزیت شده
1402/07/30 | کلینیک تخصصی وفوق تخصصی امام علی (ع ) شهرکرد
پزشک را توصیه می‌کنماخذ نوبت از طریق پذیرش 24 ومراجعه به کابر مستقر در کلنیک امام ( ع) شهرکرد وپرداخت حق ویزیت ورسید آن تحویل منشی مربوطه گردید ومنشی راهنمایی لازم ارائه نموده ودرمطب امکانات شامل میز های مناسب مورد استفاده بیماران بوده ورفتار پرسنل وکارکنان مرکز درمانی مناسب ومورد رضایت می باشد مناسب
1پسندیدنگزارش
ارسال
ر ا
رضا امینی فر
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام دکتربسیارخوب ومجرب هستندازهرلحاظ.ولی اصلانوبت دهی خوب نیست،همیشه میزنه نوبت دهی به پایان رسیده ودراون ساعت مشخصی هم که اعلام میکنه همش اشغال میزنه،نمیدونم بقیه چجوری نوبت میزنن،ماکه فاصله دوری داریم بامرکزاستان،همیشه دردسرداریم تایه نوبت آخروقتی باخواهش وتمنابهمون بدهند.
نمایش نظرات بیماران
5پسندیدنگزارش
ارسال
س ر
سوسن رئیسی
سلام نوبت دهی چه جوریه اصلا نمیشه نوبت گرفت
ل
لیلا
1402/04/14
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: کلیه درد و سوزش ادرار
بسیار عالی بود دکتر برای هر مریض 10 الی 15 دقیقه وقت میزاره دقیق معاینه میکنه واز تجربه ی بالایی بر خوردار ه بسیار راضی بودم اکثر مریضا از این که وضیت طولانی میشه شاکی بودن ولی دکتری که باعجله وسر سری مریض را معاینه کنه تجویض درستی نخواهد داشت
پسندیدنگزارش
ارسال
س گ
سیده گوهر
ویزیت شده
5 ماه پیش | کلینیک تخصصی وفوق تخصصی امام علی (ع ) شهرکرد
پزشک را توصیه می‌کنمسلام و عرض ادب، بنده از آقای دکتر سعید مردانی بسیار راضی هستم، هرزمان که به ایشون مراجعه کردم کارم را راه انداختند و همین طور کارکنان و پرسنل وظایفشون رو به خوبی انجام دادند، من جناب آقای دکتر سعید مردانی را به بیماران عزیز پیشنهاد میکنم.
پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
سعید مردانی

دکتر سعید مردانی، فوق تخصص نفرولوژی در شهر شهرکرد است. مطب دکتر سعید مردانی در خیابان شریعتی . روبروی اداره دارایی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 0383155 تماس بگیرید.

تاکنون 248K نفر از پروفایل دکتر سعید مردانی، فوق تخصص نفرولوژی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 92٪ مراجعین (621 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 566 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سعید مردانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سعید مردانی 5 خرداد 3:15 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص نفرولوژی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سعید مردانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سعید مردانی: شهرکرد، خیابان شریعتی . روبروی اداره دارایی
  • تلفن مطب دکتر سعید مردانی: 0383155
  • تخصص دکتر سعید مردانی: فوق تخصص نفرولوژی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل