ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
65K
دکتر سمیه خانجانی

سمیه خانجانی

شماره نظام پزشکی: 35035
فلوشیپ پریناتولوژی
متخصص زنان و زایمان
83%
رضایت (476 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - پل فلزی - ابتدای خیابام مطهری غربی
اصفهان - بلوار شهدای صفه-بیمارستان تخصصی خانواده
طراحی بیمارستان تخصصی خانواده درسال 1369 انجام گردید. درآن سال هیات موسس وقت اولین ساختمان این مجتمع را با عنوان پلی کلینیک تخصصی خانواده با هدف ارائه خدمات سرپایی به مراجعین مورد بهره برداری قرار داد. در سال 1376 اولین بخش درمانی این مجتمع شامل بخش CCU و داخلی افتتاح گردید و همزمان با اهدا پرچم مقدس بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) با نام دارالشفاء قلب رضوی (ع) متبرک گردید. پس از آن با همت مستمر مسئولین در سال 1383 با نام بیمارستان بهارستان با بهره برداری از بخش های جراحی زنان، جراحی مردان و اتاق عمل جنرال فعالیت خود را آغاز نمود و در ادامه با احداث و راه اندازی زایشگاه، اتاق های عمل اختصاصی زنان و زایمان، ICU، مامایی و نوزادان گامی دیگر به سوی پیشرفت برداشت و اکنون این بیمارستان با عنوان بیمارستان تخصصی خانواده به عنوان یکی از بیمارستانهای خصوصی درجه یک در سطح استان با دارا بودن محیطی بسیار زیبا و فضای سبز وسیع در دامنه کوه صفه آماده پذیرش و ارائه خدمات به مردم شریف و عزیز استان می باشد.
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سمیه خانجانی را داشته است.

نظرات در مورد سمیه خانجانی

83%
رضایت (476 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.2
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.0
مهارت و تخصص پزشک
4.2
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

س
سمیه
ویزیت شده
1401/11/01 | بیمارستان شهید بهشتی اصفهان
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام من دو جلسه خدمت ایشون رفتم مشکل دفع پروتیین شدید داشتم که همزمان شد با تست مثبت بارداری .ایشون پزشک دقیقی هستن وقت میزارن برای بیمار وبا دقت گوش میدن اما نحوه برخوردشون و حرف زدنشون زیاد خوب نیست درسته که من مشکل داشتم ولی ایشون بیشتر با طرز حرف زدنشون توی دل منو خالی کردن میتونستن بهتر برخورد کنندایشون طوری برخورد میکنند که انگار من خودم میخواستم مشکل داشته باشم.در ضمن به من گفتن اگه وضعیتت اینطور بود دیگه پیش من نیا...خب من اگه میتونستم وضعیتما خوب کنم که به شما دکترا مراجعه نمی‌کردم با این حال فک میکنم دکتر خوبی در حرفه خودشون باشن ولی این طرز برخورد با یه خانم باردار که شرایطش خوب نیست و خودش خیلی حساس و زود رنج شده نیست
نمایش نظرات بیماران
11پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
خیلی دکترخوبیه اما دقیقا منم 8ماهم بود گفت وضعیتت خطرناکه بچه روهم بخوایم دربیاریم شاید زنده نمونه من همونجا زارزار گریه میکردم ازاسترس میلرزیدم واشک میریختم.
م
محدثه
1401/07/29
پزشک را توصیه می‌کنمیک جلسه پیش ایشون رفتم و فردا دومین جلسه باید برم.باردارم و نمیتونم نظر قطعی بدم درباره روال کار ایشون ولی چندتا مریض داخل فرستادن باعث شد من نتونم حرفامو بزنم و انتظار و شلوغی توی مطب با توجه به بارداریم خیلی اذیت شدم بچه دوساله هم دارم و نمیتونم توی انتظار زیاد بشینم و دیسک کمر هم دارم.اگر کسی پیاممو میبینه بیاد بگه که تجربه زایمان چه طبیعی چه سزارین.خصوصا طبیعی پیش خانم دکتر چگونه بوده؟؟؟
4پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فیروزه
من پیششون زایمان طبیعی داشتم عالی بودن
ف د
فاطمه داوری
ویزیت شده
1401/09/06 | بیمارستان شهید بهشتی اصفهان
پزشک را توصیه می‌کنمنوبت دهی ازطریق پذیرش 24 راحت بود اما پذیرش داخل درمانگاه نامنظم بودن و 1ساعت زمان برد تا پذیرش بشم.. ساعت حضور من 8 بود دکتر 10 ونیم اومد.رفتار پزشک خوب بود و کامل توضیح و به سوالاتم پاسخ دادن اما محیط داخل مطب شلوغ بود و هم مریض داخل بود هم 6تا دانشجو ..البته حضور دانشجو به علت آموزشی بودن بیمارستان طبیعیه ولی بهتره یکم مدیریت بشه تا بیمارا از ازدحام و صدا اذیت نشن
4پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/08/01
پزشک را توصیه می‌کنمخانم خانجانی بهترین دکتری بودن ک پیششون رفتم با شرایط سخت بارداری تنها دکتری ک منو نا امید نکردن و با صبوری بارداری منو زیر نظر گرفتن آب دور جنین زیر 5شده بود دور سر بچم 5تا6هفته عقب بود دور شکم چند هفته کوچیک بود و جفت سر راهی بود هفت ماهگی زایمان کردم ولی. به لطف خدا و خانم دکتر بچم سالم دنیا آمد الان یکساله و خدا را شکر هیچ مشکلی نداره دور سرشم خوبه
3پسندیدنگزارش
ارسال
ز
زهرا
ویزیت شده
1400/08/17 | بیمارستان شهید بهشتی اصفهان
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر خانجانی علاوه بر دانش بالا ارامش خاصی دارن ولی متاسفانه مشکلی که من داشتم مربوط به حوزه پزشک زنان نبود و من اینو نمیدونستم درنتیجه گذشته از هزینه ویزیت زمان زیادی رو تو نوبت بودم. ایشون منو ارجاع دادن به تخصص مربوط به مشکلی که باهاش درگیرم
نمایش نظرات بیماران
1پسندیدنگزارش
ارسال
ن
نیکان
میسه بگید کجا ویزیتتون کردن؟ من ادرسشونو پیدا نمیکنم
ب ا
بنفشه السادات عطیفه
ویزیت شده
4 ماه پیش | بیمارستان شهید بهشتی اصفهان
پزشک را توصیه می‌کنمسلام. خیلی مهربان هستند و با توجه به تخصصشان خیلی خوب با بیمار همراهی می‌کنند. فقط خیلی معطلی دارد چون اول خانم های باردار ویزیت می‌شوند و تعداد بیمارانشان زیاد است. به خانم‌هایی که مشکل در دوران بارداری داشتند و دارند حتما حتما توصیه میکنم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/08/02
پزشک را توصیه می‌کنمبرخورد پزشک بسیار خوب باصبر وحوصله ودقت بود ولی ماما همکار خانم دکتر ،خانم صادقی اصلا برخورد خوبی ندارند عصبی بی حوصله وپرخاشگر هستند.و برخورد مناسب با خانم باردار را بلد نیستند بهتره همکار صبورتری برای پزشک به این خوبی در نظر گرفته بشه
1پسندیدنگزارش
ارسال
ب
بهناز
ویزیت شده
1401/08/08 | بیمارستان شهید بهشتی اصفهان
پزشک را توصیه می‌کنمدکترخانجانی خیلی توی کارشون دقیق هستند و اطلاعاتشون خوبه ولی اینکه فقط داخل بیمارستان بهشتی فعالیت دارند اصلا خوب نیست چون مدت زمان زیادی را باید منتظر بمونیم و این برای خانمهای باردار خیلی اذیت کنندس
4پسندیدنگزارش
ارسال
م
مرضیه
1402/07/27
پزشک را توصیه می‌کنمخ نوبت دهی سخت بود اما ارزششو داشت ایشون واقعا علمشون بالاس منی که از تموم دکترا ناامید شدم با تشخیصای اشتباه خانم خانجانی با دقتشون خیالمو راحت کردن و بچم خداروشکر سالمه قراره زایمانمم پیش ایشون برم
پسندیدنگزارش
ارسال
م
میترا
ویزیت شده
1402/01/26 | بیمارستان شهید بهشتی اصفهان
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار پزشک حاذقی هستند.دوران بارداری زیر نظر ایشان بودم‌و از این بابت خیلی راضی هستم. با دقت به شرایط مادر و جنین بهترین تجویز را انجام میدن.امیدوارم همیشه سلامت و تندرست باشند.
نمایش نظرات بیماران
پسندیدنگزارش
ارسال
م
میترا
فعلا مطب ندارند و کلینیک شهید بهشتی کنار مسجد لنبان هستند.نوبت دهی هم از طریق پذیرش 24 انجام میشه.یک روز قبل از حضور دکتر در سایت نوبت بگیرید.
پذیرش۲۴
سمیه خانجانی

دکتر سمیه خانجانی، فلوشیپ پریناتولوژی در شهر اصفهان است. مطب دکتر سمیه خانجانی در پل فلزی - ابتدای خیابام مطهری غربی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-32367001 تماس بگیرید.

تاکنون 65K نفر از پروفایل دکتر سمیه خانجانی، فلوشیپ پریناتولوژی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 83٪ مراجعین (476 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 380 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سمیه خانجانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سمیه خانجانی 5 خرداد 3:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ پریناتولوژی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سمیه خانجانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سمیه خانجانی: اصفهان، پل فلزی - ابتدای خیابام مطهری غربی
  • تلفن مطب دکتر سمیه خانجانی: 031-32367001
  • تخصص دکتر سمیه خانجانی: فلوشیپ پریناتولوژی/ متخصص زنان و زایمان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل