ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
86K
دکتر نادره طایی

نادره طایی

شماره نظام پزشکی: 49605
متخصص کودکان
94%
رضایت (444 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از یک ساعت

آدرس و تلفن تماس

خرم آباد - شقایق-خیابان خیرآباد بیمارستان فوق تخصصی قلب و کودکان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نادره طایی را داشته است.

نظرات در مورد نادره طایی

94%
رضایت (444 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ر
رئوف
ویزیت شده
1400/09/21 | بیمارستان شهید آیت اله مدنی خرم آباد
پزشک را توصیه می‌کنمسلام وقت بخیر خسته نباشید دکتر طایی کارش حرف نداره. با دانش. کاربلد. با تجربه. خوش اخلاق مهربان. واقعه راهنمایی خیلی خوبیه به کمال احترام و خوش رویی بیمار راهنمایی میکند. خسته نباشی به دکتر طایی و تمام دکتر های زحمت کش سرزمینم ایران
5پسندیدنگزارش
ارسال
ب
بهادر
ویزیت شده
1400/11/10 | بیمارستان شهید آیت اله مدنی خرم آباد
پزشک را توصیه می‌کنممن از وقتی که دخترم زهرا بدنیا اومده تا الان که 9 سالشه همیشه درمواقع بیماری جهت درمان پیش دکتر طایی رفتم و همیشه با اولین داروها و تشخیص عالی فرزندم سلامتی بدست آورده ،جا داره اینجا از زحمات خانم دکتر طایی تشکر کنم
5پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
مطب داره آدرسش کجاس
ن و
نفس ونهال
1401/06/08
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر واقعا خسته نباشید کارتون حرف نداره خدا بهتون سلامتی بده واقعا دکترایی مثل شما کم‌ پیدا میشه من وقتی دوقلوهامو میبرم خدمتشون با یه نسخه دوقلوهام خوب میشن واقعا کارش بی نظیره دکتر با اخلاق و خوش برخوردی هستن
3پسندیدنگزارش
ارسال
ن
نیکا
1402/05/12
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام، دخترم از بدو تولدکم کاری تیروئید داشتند که خیلی ناراحت بودم، و خدارو شکر دخترم تا دو سالگی تحت درمان خانم دکتر بودند که خوب شدند،و ممنونم از ایشون، خدا حفظشون کنه ایشاالله و سلامت باشن،
2پسندیدنگزارش
ارسال
ر
روژان
ویزیت شده
1402/07/24 | بیمارستان شهید آیت اله مدنی خرم آباد
پزشک را توصیه می‌کنممن دخترمو برای چکاب بردم پیش خانم دکترواقعا با صبر حوصله به حرفاتون گوش میکنن و بادقت تمام ازمایشارو میبینن واقعا دکتر باید با دقت کارشو انجام بده خانم دکتر کارشون حرف نداره خدا ازشون راضی باشه
2پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فرهان
ویزیت شده
5 ماه پیش | بیمارستان شهید آیت اله مدنی خرم آباد
پزشک را توصیه می‌کنمدریافت نوبت فقط بصورت حضوری می باشد و زمان نوبت هم منوط به دریافت نوبت حضوری می باشد . و نوبت اینترنتی این درمانگاه فاقد اعتبار می باشد . دکتر طایی بسیار کار بلد و صبور می باشند .
1پسندیدنگزارش
ارسال
س
سمیه
ویزیت شده
1401/12/14 | بیمارستان شهید آیت اله مدنی خرم آباد
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار بااخلاق وخوش رفتار هستند آدم از طرز برخورد ایشون با بیمارها لذت میبره من اولین باره که خدمتشون میرسم ولی مطمئنم که پزشک باتجربه ایی هستند و تشخیصشون درسته.
2پسندیدنگزارش
ارسال
ا د
احسان دریکوندی
ویزیت شده
1400/09/13 | بیمارستان شهید آیت اله مدنی خرم آباد
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام از برنامه پذیرش 24,واقعا خیلی خوبه ،نوبت دهی راحت شده ،دکترطایی دکتر حاذق و مهربان هست محیط درمانگاه هم عالی ،فقط آسانسور نداره یا خرابه ، باتشکر
4پسندیدنگزارش
ارسال
ط ط
طاهره طهماسبی نادری
ویزیت شده
3 ماه پیش | بیمارستان شهید آیت اله مدنی خرم آباد
پزشک را توصیه می‌کنمکار دکتر واقعا عالی هست. اما اینجانب با اینکه اینترنتی نوبت گرفتم اما پذیرش نوبت 43 بهم دادن، فکر کنم عملا این پذیرش 24 واسه بیمارستان مدنی مفهومی ندارد.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ن ک
نیکا کاکاوند
ویزیت شده
1402/04/24 | بیمارستان شهید آیت اله مدنی خرم آباد
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام، دکتری خوش اخلاق هستند و کار بلد، دخترم در بدو تولد تیروئید داشت که خیلی نگران بودم، و خوشبختانه با تجویز دکتر دخترم سلامتیش رو بدست اورد.
2پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
نادره طایی

دکتر نادره طایی، متخصص کودکان در شهر خرم آباد است. مطب دکتر نادره طایی در شقایق-خیابان خیرآباد بیمارستان فوق تخصصی قلب و کودکان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 066-33406098 تماس بگیرید.

تاکنون 86K نفر از پروفایل دکتر نادره طایی، متخصص کودکان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (444 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 406 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر نادره طایی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر نادره طایی امروز 9:18 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص کودکان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر نادره طایی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر نادره طایی: خرم آباد، شقایق-خیابان خیرآباد بیمارستان فوق تخصصی قلب و کودکان
  • تلفن مطب دکتر نادره طایی: 066-33406098
  • تخصص دکتر نادره طایی: متخصص کودکان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل