ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
114K
دکتر واحد آزمایشگاه

واحد آزمایشگاه

شماره نظام پزشکی: 22
کارشناس علوم آزمایشگاهی
80%
رضایت (926 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از یک ساعت

آدرس و تلفن تماس

کاشان - خیابان رجائی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 سال و 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی واحد آزمایشگاه را داشته است.

نظرات در مورد واحد آزمایشگاه

80%
رضایت (926 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.2
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.9
مهارت و تخصص پزشک
4.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

س ع
سید عباس سجادی فینی
ویزیت شده
1401/05/31 | بیمارستان نقوی کاشان
پزشک را توصیه می‌کنمدرود بر شما درود بر همه زحمت کشان حیطه بهداشت وسلامت بویژه عزیزان پذیرش 24 بنظر حقیر اگر برای عزیزان سالمند و کم سواد که حقیقتآ میانه ای با اینترنت و فضای مجازی ندارن و احترامشان بسیار واجب هست مخصوصآ شهرستانها و و روستا های کمتر برخوردار از امکانات ، فکری بشه خیلی کار با برنامه پذیرش عالیه خیلی راحت و بدون دردسر کارها انجام میشود.دیروز بودم در آزمابشگاه پیر مردی همراه خانم شون برای آزمایش اومده بودن د بنده خدا میگفت کسی رو نداریم برامون نوبت بگیره التماس میگرد ظاهرآ روز قبلش هم مرکزی دیگه رفته بودن صبح زود تا ظهر معطل میشن ولی کارشون انجام نمیشه روز دوم بود گه خانم اوپراتور خیلی محترمانه و مودب راهنمایشون کرد و گفت بشینید تا یازده 12 همه پ.ذیرش شدن انجام میدم. خدایی حق این عزیزان نیست تو این سن و سال البته تو سطح کشور کم نیستن
19پسندیدنگزارش
ارسال
ر
رقیه
1400/08/26
پزشک را توصیه می‌کنمسلام من بادوخت. وپسرش کوچولوم برای آزمایش رفتیم آزمایشگاه اما آقای دکتر بجای اینکه خودش آزمایش بگیره اون روبه کارآموزان داد حالت عادی بچه‌ها رگشون پیدا نیست یک آدم ناواردهم اینکارروانجامبده چه شود پسرم اریک دست خون گرفتن ازش گفت کافی نبود ازدست دیگه هم گرفتن پسرم بلندشد حالش بدشد فشارش افتاد خودم نزدیک بودسکته کنم خودخانوم هاهم ترسیدن بعد دخترم رودیگه آقای دکترخودشون خون گرفتن نه اذیت شد نه فشارش افتادتوروخدا برای بچه ها خوددکتر خون بگیره شنیدم دوسه روز پیش هم برای بچه ی دیگری این اتفاق افتاد بود تورا به خدا برای بچه ها خودپزشک خون بگیره بچه ی من چنان ترسیده دیگه جرات ندارم هیچ دکتری بره ترسش برای همیشه توجونش موند
27پسندیدنگزارش
ارسال
ف س
فهیمه ساعتی
1401/05/02
پزشک را توصیه می‌کنمبرخورد پرسنل خوب بود از نظر اقتصادی به صرفه است ولی از نظر بهداشت محیط و تمیزی و نظافت مخصوصا سرویس بهداشتی آزمایشگاه در حد صفره،واقعا جای بسی تاسفه که مسئولین خدمات و بهداشت بیمارستان نقوی به این جور مسائل اهمیت نمیدن...بحث کرونا بماند، یه جایی مثل سرویس بهداشتی حداقل چیزی که نیاز داره مایع دستشویی و تمیز بودن خود سرویس هست که اینجا متاسفانه افتضاح بود...اولین و آخرین باری بود که برای آزمایش اومدم بیمارستان نقوی...از ما که گذشت خواهشا برای بعدها رسیدگی کنید.
11پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
ویزیت شده
1400/08/11 | بیمارستان نقوی کاشان
پزشک را توصیه می‌کنمسلام وقت بخیر نوبت گیری خیلی راحت وخوب بود نمونه گیری هم زود وسریع انجام شد اما این که چند تا نوبت میگیرند وبعد اونجا افرادی که نوبت ندارند مثل اتباع نوبتشون رو میدن به اونا من ازین حق و ناحقی خیلی ناراحت شدم مگه ما کد ملی نمیزنیم پس باید همون کد ملی هم پذیرش بشه از این برنامه پذیرش 24 خیلی ممنونیم خدا خیرتون بده در ضمن ما هیچ بیمه ای نداریم برای هزینه ها این جاهای دولتی خیلی خوبهباز هم ممنونم
3پسندیدنگزارش
ارسال
س
سورگل
اتباع خودشون نوبت می گیرن
ح
حمیده
ویزیت شده
1400/05/13 | بیمارستان نقوی کاشان
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام .و خسته نباشید.وقتتون بخیر.واسه ویزیت تلفنی نوبت گرفتم و این خیلی خوبه.صبح هم که آزمایشگاه بودم خیلی معطل نشدم .شاید نیم ساعت.هزینه آزمایش میتونست از اون چیزی که پرداخت کرده بودم کمتر بشه.برخورد منشی آزمایشگاه با بنده خوب بود.برخورد افراد داخل آزمایشگاه هم با بتده خوب بود.محیط بیمارستان و آزمایشگاه میتونه از این که هست بهتر باشه.با تشکر.
1پسندیدنگزارش
ارسال
پ
پری
سلام میخوام نوبت آزمایشگاه بگیرم اسم اونی که نوبت میده نمیدون میشه لطف کنید برام بگین منونم
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/05/01
پزشک را توصیه می‌کنمسلام من تاحالا ویزیت نشدم و تجربه ای ندارم. فقط یه سوال داشتم درباره ی آزمایش دی ان ای، من برادرم چند ماه پیش فوت شده نامزدش باردار بوده ما خبر نداشتیم و دو هفته دیگه زایمان میکنه، ولی ما بخاطر اینکه مطمئن بشیم بچه از برادرم هست یا نه بخواییم آزمایش بگیریم امکانش هست یا نه چون برادرم نیستن. میشه راهنمایی کنید،
1پسندیدنگزارش
ارسال
ن
ندا
ویزیت شده
1402/05/23 | بیمارستان نقوی کاشان
پزشک را توصیه می‌کنمتقریبا همه چیز خوب بود .فقط چند مورد ،یک اینکه سالن انتظار کوچک‌ وفاقد تهویه خوب بود ،دوم به تایم نوبت گرفته شده نبود. وهرکس زودتر می رفت الویت داشت ولی کلا بیست دقیقه معطلی داشت سوم کیفیت سرنگ بود که خوب نبود ومجبور به خون گیری مجدد از دست دیگه شدند ولی برخورد عزیزانی که خون می‌گرفتند عالی بود .
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
الهه
ویزیت شده
1401/12/18 | بیمارستان نقوی کاشان
پزشک را توصیه می‌کنمسلام با اینکه نوبت من زودتر از افرادی که حضور داشتند بود و ساعت نوبت بقیه دیرتر بود،چون رسید وقت آزمایش رو زودتر از دستگاه دریافت کردند قبل از من آزمایش دادند ممنون میشم به ساعتی که بیمار وقت گرفته هم توجه شود(نه فقط هرکی زودتر از دستگاه، نوبت خود را چاپ کرد) در کل تجربه خوبی بود با سپاس فراوان
1پسندیدنگزارش
ارسال
م
مرضیه
بله دقیقا منم همین مشکلو داشتم اطلاع نداشتم اخه قبلا دستگاه نبود
م
مژگان
ویزیت شده
1400/10/09 | بیمارستان نقوی کاشان
پزشک را توصیه می‌کنماز لحاظ نوبتی که اینترنی گرفتم وقتی به بیمارستان رفتم حتی زودتر از زمانی که برام ثبت شده بود نوبتم شد ومعطل نشدم از لحاظ برخورد همه ی پرسنل خوش برخورد بودن وسریع کارم انجام شد ولی از لحاظ بهداشتی ضعیف بودن ومورد قبول من نبود ،انشاالله که بتونن این نکته ی ضعف رو هم برطرف کنن،باتشکر
2پسندیدنگزارش
ارسال
ع
علیرضا
من از ساعت ااونیم شب تو نوبت گیری بودم اخرشم نوبتم نشد خدا عوضتون بده بلکه کسی دم مرگ باشه
م ع
مرضیه عیاری
1402/06/27
پزشک را توصیه می‌کنمسلام و عرض ادب خدمت کادر بیمارستان نقوی از مسئول خونگیری رضایت دارم با حوصله و صبر انجام دادند و راهنمایی کرد اما پذیرش ازمایشگاه اصلا راهنمایی نکردند و ما بدون اطلاع از نوبت دهی دستگاه یک ساعت معطل شدیم حتی پرسش هم کردم گفتند اسمت رو نخوندیم... و جواب ندادند..
1پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
واحد آزمایشگاه

دکتر واحد آزمایشگاه، کارشناس علوم آزمایشگاهی در شهر کاشان است. مطب دکتر واحد آزمایشگاه در خیابان رجائی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-55451515 تماس بگیرید.

تاکنون 114K نفر از پروفایل دکتر واحد آزمایشگاه، کارشناس علوم آزمایشگاهی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 80٪ مراجعین (926 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 663 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر واحد آزمایشگاه در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر واحد آزمایشگاه فردا 7:30 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس علوم آزمایشگاهی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر واحد آزمایشگاه، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر واحد آزمایشگاه: کاشان، خیابان رجائی
  • تلفن مطب دکتر واحد آزمایشگاه: 031-55451515
  • تخصص دکتر واحد آزمایشگاه: کارشناس علوم آزمایشگاهی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل