انرژی درمانی چیست و چطور باید آن را انجام دهیم؟

روش‌های انرژی درمانی و نحوه انجام آن‌ها

انرژی درمانی به عنوان یکی از ده‌ها مبحث علمی دیگر در جهان، هنوز به‌طور قطعی رد یا تایید نشده است. همچنین نمی‌توان تغییراتی را که با گذشت زمان و پیشرفت علم در آن ایجاد شده است نادیده گرفت.

امکان دارد به‌دفعات عبارت انرژی درمانی به گوش شما خورده باشد و در رابطه با آن کنجکاو شده باشید اما در نهایت نتوانسته‌اید به یک جمع‌بندی کلی در رابطه با این موضوع برسید.

خیلی از افراد به انرژی درمانی معتقد هستند و آن را در هنگام بروز بیماری‌های مختلف و مشکلات گوناگون، جایگزین روش‌های درمانی پزشکی و قطعی می‌کنند.

در ادامه این مطلب، خواهیم گفت انرژی درمانی در واقع چیست و اشکال مختلف آن بر چند نوع است. اگر شما هم تمایل به انجام انرژی درمانی دارید و می‌خواهید درباره آن اطلاعات تکمیلی به دست آورید، تا انتها همراه ما باشید.

انرژی درمانی چیست؟

انرژی درمانی که در زبان لاتین با عبارت‌های Energy medicine و Energy Healing شناخته می‌شود، در گذشته اسامی متفاوت و غیر خوشایندی داشت.

در واقع انرژی درمانی در سال‌های نه چندان دور به نام‌هایی از قبیل طب نامرسوم و طب حاشیه معروف بود. اما امروزه نام‌های جدیدی از قبیل طب جایگزین را روی آن گذاشته‌اند.

انرژی درمانی به نوعی یک روش درمانی جدید و نوین محسوب می‌شود که از دید عده‌ای به شدت تاثیرگذار است و از نگاه سایرین هیچ تاثیری بر بهبود بیماری‌های روحی و جسمی ندارد.

اگر بخواهیم صادقانه بیان کنیم، باید بگوییم که انرژی درمانی تاثیر غیرقابل انکاری بر روح و روان انسان می‌گذارد اما هیچ تاثیری در روند بهبود بیماری‌های جسمی از قبیل سرطان نخواهد داشت.

خلق‌وخو و سبک زندگی چیزهایی هستند که تحت تاثیر انرژی درمانی قرار می‌گیرند و کیفیت زندگی را بهبود می‌بخشند.

بنابراین پزشکان توصیه می‌کنند در هنگام بروز بیماری‌های جسمی، انرژی درمانی باید در کنار درمان‌های پزشکی انجام شود تا روح و روان فرد را آرام سازد و با کاهش اضطراب و استرس فرد، روند درمان جسمی را بهبود ببخشد.

روش‌های مختلف انجام انرژی درمانی

برای این‌که بتوانید بیشتر در مورد انرژی درمانی اطلاعات کسب کنید، آشنایی با انواع روش‌های آن الزامی است. این روش‌ها عبارت هستند از:

انرژی درمانی به کمک صدا

یکی از شاخه‌های انرژی درمانی، انجام فرآیند درمان به کمک صدا است. در این روش از صداهایی استفاده می‌شود که قبلا ضبط شده‌اند.

شخصی که انرژی درمانی به کمک صدا انجام می‌دهد، دو صدای مختلف با فرکانس گوناگون را در دو گوش شخص قرار می‌دهد تا فرد با تمرکز بیشتر، تنها شنونده صدای مورد علاقه خود باشد.

آرامش عمیقی که شخص در هنگام صدا درمانی دریافت می‌کند، غیرقابل انکار است. اما باید بدانید که این روش درمانی هیچ تاثیری در بهبود بیماری‌های صعب‌العلاج مانند سرطان نخواهد داشت.

از مزایای این روش انرژی درمانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود یافتن خلق‌وخو
  • افزایش آرامش و کاهش سطح اضطراب
  • خواب بهتر
  • بهتر شدن عملکرد حافظه

انرژی درمانی به کمک الکترومغناطیس

در علم پزشکی از انرژی الکترومغناطیسی در قالب ام‌آر‌آی، اشعه مادون قرمز، لیزر و تدابیر دیگر استفاده می‌شود که همه به اثبات رسیده‌اند.

اما انرژی الکترومغناطیسی کاربردی در انرژی درمانی، از داروهای جایگزینی نشات گرفته است که برق ولتاژ پایین، میدان مغناطیسی و امواج رادیویی شامل آن نمی‌شوند.

شاید خیلی از افراد برای درمان بیماری‌های خود به سمت میدان درمانی الکترومغناطیسی بروند اما باید بدانند که تاثیر مثبت آن بر روند بیماری هنوز توسط هیچ کسی تایید نشده است.

انرژی درمانی به کمک موسیقی

انرژی درمانی به کمک موسیقی

یکی از شاخه‌های مهم و کاربردی انرژی درمانی، انجام فرآیند بهبود بیمار به کمک موسیقی است که اصطلاحا به آن موسیقی درمانی می‌گویند.

بیماران سرطانی که به خاطر شرایط روحیه خود را می‌بازند، می‌توانند به کمک موسیقی درمانی کیفیت اولیه زندگی خود را مجددا به دست آورند و پیشرفت در بهبود بیماریشان را تجربه کنند.

بد نیست بدانید کسی که در جلسات موسیقی درمانی شرکت می‌کند، کارهایی از قبیل موارد زیر انجام خواهد داد:

  • گوش دادن به موسیقی‌های مورد علاقه خود
  • نواختن به کمک آلات موسیقی
  • ساختن و نوشتن آهنگ
  • بررسی اشعار موسیقی‌های روز دنیا

از مزایای انجام موسیقی درمانی در دوران سرطان و بیماری‌های سخت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فراهم کردن راحتی و آرامش برای شخص بیمار
  • کاهش دردهای مربوط به روش‌های درمانی دیگر از قبیل شیمی درمانی
  • بهبود کیفیت زندگی بیمار
  • دور کردن بیمار از حالت‌هایی مانند استفراغ، تهوع و موارد مشابه

انرژی درمانی به کمک لمس

لمس ملایم بدن بیمار توسط کسی که انرژی درمانی انجام می‌دهد، لازمه این روش خواهد بود. طی انجام لمس درمانی که نام دیگر انرژی درمانی به کمک لمس است و در واقع با عنوان لاتین TT شناخته می‌شود، یک پزشک متخصص در این زمینه انرژی شفابخش دستان خود را به بدن فرد بیمار منتقل می‌کند.

این روش درمانی اولین بار در سال ۱۹۷۰ میلادی و توسط یک شخص آمریکایی معرفی شد و امروزه هزاران هزار پرستار در حال آموزش دیدن این روش درمانی هستند.

شاید انرژی درمانی به‌طور کلی مورد تایید قرار نگرفته باشد اما ناگفته نماند که در حال حاضر بسیار مورد استقبال بیماران گوناگون قرار گرفته است.

انرژی درمانی به کمک معنویات

این شاخه از انرژی درمانی شباهت زیادی به لمس درمانی دارد. با این تفاوت که در لمس درمانی حتما باید پزشک و پرستار متخصص در این زمینه با لمس بدن بیمار، انرژی‌های مضر را از او دور و انرژی‌های مثبت را جایگزین کنند.

اما در شفای معنوی که نام دیگر انرژی درمانی به کمک معنویات است، نیاز به تماس لمسی نیست و همچنین شفابخشی روانی و انرژی درمانی از راه دور ممکن خواهد بود. تحقیقات نشان می‌دهد که انرژی درمانی به معنویات، تا کنون کمکی به بهبود بیماران سرطانی نکرده است.

انرژی درمانی به کمک چاکراها

در این شاخه از انرژی درمانی که به عنوان چاکرا درمانی شناخته می‌شود، فرآیند درمان به کمک مراکز انرژی انجام می‌گیرد. بدن از یک سری چاکرا تشکیل شده است که اگر از حالت تعادل خارج شوند، انسان دچار بیماری‌های مختلف خواهد شد.

یک سری لوازم خاص در روند انرژی درمانی به کمک چاکراها کمک بسیار بزرگی می‌کنند. انرژی درمانی با سنگ، کریستال و بعضی از روغن‌های خاص در زمره این روش از انرژی درمانی قرار می‌گیرند.

زمانی که پزشک متخصص انرژی درمانی از طریق این مراکز انرژی از قبیل سنگ، کریستال و روغن اقدام به درمان بیمار کند، شخص بعد از مدتی به آرامش مطلق دست پیدا خواهد کرد.

لازم به ذکر است که شاید چاکرا درمانی را نتوان یک روش درمان قطعی برای بیماری‌هایی از قبیل سرطان دانست اما قادر خواهد بود تا سرطان و بیماری‌های مشابه را به‌خوبی تشخیص دهد.

انرژی درمانی ریکی

انرژی درمانی به روش ریکی

انرژی درمانی ریکی (Reiki)، یکی از شاخه‌های مهم این گزاره علمی است. به‌طور کلی می‌توان این روش را ترکیبی از لمس درمانی و شفای معنوی دانست.

شخصی که انجام‌دهنده این روش درمانی است، ادعا می‌کند که کف دستان او از یک انرژی کیهانی فوق‌العاده قوی برخوردار هستند که با انتقال آن به بیمار، وضعیت بیماری او را تغییر می‌دهد.

شاید این روش درمانی به‌صورت علمی به اثبات نرسیده باشد اما اگر به آمارهای موجود نگاه بیندازید متوجه خواهید شد، افرادی که از این روش درمانی استفاده کرده‌اند سطح رضایت بسیار بالایی دارند و نتیجه آن را به چشم دیده‌اند.

اگر بخواهیم دقیق در مورد زمان پیدایش این روش درمانی صحبت کنیم، اطلاعات کافی در اختیار نداریم. اما تحقیقات نشان می‌دهد که این روش درمانی توسط یک فرد ژاپنی تقریبا سال ۱۹۰۰ میلادی، معرفی شده است. بعد از آن در سال ۱۹۳۰، شخصی با معرفی این روش درمانی در آمریکا، باعث همه‌گیر شدن آن در سایر نقاط جهان شد.

انرژی درمانی به کمک پولاریتی

یکی دیگر از شاخه‌های انرژی درمانی، روش پولاریتی است. افراد معتقد به این روش درمانی می‌گویند نیمتنه بالایی بدن از انرژی‌های خوب و مثبت برخوردار است و نیمتنه پایینی بدن را انرژی‌های مضر و منفی تشکیل دادند.

انرژی درمانی به روش پولاریتی کمک می‌کند تا انرژی‌های خوب بالایی بدن با انرژی‌های بد پایینی به توزان و تعادل کامل برسند و شخص بیمار بهبود پیدا کند.

زمان استفاده از انرژی درمانی

در چه مواردی از انرژی درمانی استفاده می‌شود؟

در طی سال‌هایی که انرژی درمانی توسط افراد معتقد به این روش انجام می‌شود، سوابق بهبودی زیادی به چشم می‌خورد. معتقدان انرژی درمانی بر این باور هستند که این روش در موارد زیر به شدت کارساز خواهد بود:

البته همان‌طور که اشاره کردیم، نمی‌توان این روش درمانی را برای بهبود تمام بیماری‌ها موثر بدانیم. در واقع این روش ذهن را آماده می‌کند و از این طریق، روند بهبود را سرعت می‌بخشد.

امروزه انرژی درمانی برای کمک به بارداری، درمان چاقی، لاغری و اهداف دیگر نیز بر سر زبان‌ها افتاده که البته هنوز صحت آن‌ها تایید نشده است.

احساس فرد در هنگام دریافت انرژی درمانی

طی تجربه پزشکان متخصص در زمینه انرژی درمانی، خانم‌ها نسبت به آقایان انرژی بیشتری دریافت می‌کنند. همچنین بد نیست بدانید گاهی افراد بسته به شرایط هنگام دریافت انرژی از شخص درمانگر، بدن آن‌ها مورمور می‌شود یا درون خود احساس سرما یا گرما می‌کنند.

البته اگر انرژی درمانی انجام داده‌اید و متوجه ورود انرژی به بدن خود نشده‌اید و هیچ یک از این علائم را نداشته‌اید، اصلا نگران نباشید. چون بدون احساس موارد بالا، باز هم انرژی با قدرت فراوانی که دارد کار خود را انجام می‎دهد.

خواص انرژی درمانی

آیا انرژی درمانی مضراتی هم دارد؟

در پاسخ باید گفت بله. همان‌طور که داروهای پزشک یک دوز مصرف مشخصی دارند و استفاده بیش از آن می‌تواند سلامت انسان را به خطر بیندازد، انرژی درمانی هم باید در یک مقدار مشخصی انجام شود.

به‌طور مثال پزشکان متخصص انرژی درمانی معتقد هستند که در طول انرژی درمانی در بارداری، نباید از یک سری نیروها در قسمت واژن یا ناف خانم‌های باردار استفاده کرد. چون اگر قدرت شخص درمانگر زیاد باشد، کودک متولدنشده در شکم مادر دچار مشکل خواهد شد.

البته چنین آسیب‌هایی تنها مختص اشخاصی نیست که از درمانگر انرژی دریافت می‌کنند. بلکه گاهی خود درمانگر از این انرژی‌ها لطمه خواهد دید. آسیب‌های احتمالی که شخص متخصص در زمینه انرژی درمانی را تهدید می‌کند، عبارت است از:

  • پیری زودرس
  • بیماری‌های صعب‌العلاج یا لاعلاج
  • فشارهای عصبی
  • سردردهای میگرنی
  • دردهای بدنی در قسمت‌های مختلف

در پایان باید بگوییم به خاطر تفاوت نظر‌های بسیاری که در ایران و جهان از بابت انرژی درمانی وجود دارد، در این مطلب سعی کردیم بی‌طرفانه به بحث و گفتگو راجع به این موضوع بپردازیم.

خواص انرژی درمانی

اما قبل از این‌که این روش درمانی را امتحان کنید، بهتر است از پزشک خود مشورت بگیرید. در اکثر مواقع، پزشکان با انجام درمان سنتی بیماری‌های سخت مانند سرطان و انرژی درمانی در کنار آن موافقت می‌کنند. مگر در صورتی که خطرات و آسیب‌های احتمالی جان شخص بیمار را به خطر بیندازد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران آنلاین طب سنتی پذیرش ۲۴ در ارتباط باشید.

 

سعی کنید با آگاهی هر چه تمام برای انجام انرژی درمانی قدم بردارید و تمامی نکات را در نظر بگیرید. تعدادی از نکات مهم در رابطه با انرژی درمانی را در زیر شرح دادیم:

  • از روش‌های مختلف غیر استاندارد و غیر معتبر انرژی درمانی فاصله بگیرید.
  • انرژی درمانی در کنار اثرات مثبتی که روی بیماران می‌گذارد، از اثرات بد هم برخوردار خواهد بود.
  • همچنین دقت کنید برخی از اشخاص درمانگر در زمینه انرژی درمانی باعث رواج تفکر سحرآمیز می‌شوند.

قبل از این‌که تصمیم به استفاده از این راهکار درمانی بگیرید، توصیه می‌کنیم مشکل روحی یا بیماری جسمانی خود را با متخصصان مختلف سامانه پذیرش ۲۴ در میان بگذارید.

گاهی بهترین راهکار پیروی از یک روش درمانی شناخته‌شده و معتبر است. شما براساس نوع مشکل خود می‌توانید متخصصان مشاوره سرطان آنلاین و زمینه های مختلف دیگر را در سایت این مجموعه پیدا کنید و در هر ساعت از شبانه‌روز به شکل‌های گوناگون متنی، صوتی و تلفنی با آن‌ها در تماس باشید.

۳.۵/۵ (۱۵ نظر)
منبع
takingchargecancercouncil

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
252 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزانه
فرزانه
9 روز قبل

ریکی چیست؟ چرا به ریکی نیاز داریم؟ آیا ریکی انرژی درمانی است؟جواب خود را اینجا پیدا می کنید: http://reikifarzanegan.ir/?p=118

م م ا
م م ا
1 ماه قبل

_ بسمه تعالی _ گمان کردنداگر فاس فاس بگویند __ خرافات را کمی بیشتر بجویند__ تمام چشمها از زیر و بالا _ براشان باز شود بی درد حالا __ شروع کردندبه فاس فاس گفتن و داس __ بحمام بردن با خود یکی تاس __ مبدل می شود آن تاس به الماس __ ندانستند که هرگز از خرافات — نگردد حاصل هیچکس جز آفات __ نمیدانند انرژی چیست و گویند__ بدنبال چه هستند و چه جویند __ ره مرتاض نادان را کنند پی __ به هر فصلی چه در گرما چه در دی _ندارد انتظاری کس ز طوطی __ بفهمد گشته محبوس توی قوطی __

ناشناس
ناشناس
2 ماه قبل

سلام پسرم سبگار می کشه و الکل مصرف می کنه ١٨ سالش می شه انرژی درمانی بشه

امیر
امیر
2 ماه قبل

سلام یه موضوعی برام پیش آمده کسی هس کمکم کنه
خیلی واجبه ممنون

فرزانه
فرزانه
پاسخ به  امیر
9 روز قبل
خسروبهزادپور۱۹۱۰۱۳۶۱
خسروبهزادپور۱۹۱۰۱۳۶۱
3 ماه قبل

خسرو

فاطمه
فاطمه
4 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر من از اختلالت روانی افسردگی و اضطراب رنج میبرم و تازگی ها در حافظه کوتاه مدتم و تکلمم هم اثر گذاشته و زندگی و برام خیلی دشوار کرده رو هیچ چیزی نمیتونم تمرکز کنم وضوح فکریم ندارم
میخواستم ببینم با انرژی درمانی معنوی درمان میشم؟

علی
علی
4 ماه قبل

انرژی درمانی تازه اول راه

مهدی شهبازی
مهدی شهبازی
5 ماه قبل

سلام.من باتمرین تونستم کف دستم رو فعال کنم وانرژی خوبی رو تونستم حس کنم وانتقال بدم.روی افراد نزدیک تست کردم فوق العادست.فقط نمیدونم چطوری رسمی فعالیت کنم

مهشاد
مهشاد
پاسخ به  مهدی شهبازی
1 ماه قبل

اجازه درمانی در ایران نیس

اتنا
اتنا
پاسخ به  مهدی شهبازی
21 روز قبل

با ریکی

خدادادی نشان ده
خدادادی نشان ده
5 ماه قبل

سلام.شادی وسلامتی براتون آرزودارم.راستش من دست ب کارهای بدزدم ومغزم کامل نابودشدخداشاهده فکرمیکنم ۱درصدمغزدارم.هرلحظه مرگ رواحساس میکنم.آیامیشه باانرژی درمانی کاری واسه من کرد

سوف
سوف
5 ماه قبل

درمانگر شنیدم میتونه خودشو هم درمان کنه .با برون فکنی وقتی روحش روبروی جسمش قرار میگیره با وجود خطراتش ایا این امکان هست که خودشو درمان کنه ؟‌با انرژی درمانی
لطفا جواب بدید
اگه خیر راهی هست بشه روی خود که اثربخشی خوبی داشته باشه انجام داد!؟

ح.م
ح.م
پاسخ به  سوف
4 ماه قبل

بله میشه

انرژی درمانگر
انرژی درمانگر
5 ماه قبل

کی گفته انرژی درمانی پیری زود رس داره یا فرد درمانگر بیمار میشه واقعا خودتون به چشم دیدید.
من خودم انرژی درمانگر هستم وهدایتشو خوب بلدم روز به روزم جوانتر میشم

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  انرژی درمانگر
5 ماه قبل

سلام ببخشیدبرای انرژی درمانی ازکجااموزش ببینم؟

من خودم
من خودم
پاسخ به  فاطمه
4 ماه قبل

این که واضحه از شیطان

حمید
حمید
پاسخ به  من خودم
2 ماه قبل

باید باهات حرف بزنم

ح.م
ح.م
پاسخ به  فاطمه
4 ماه قبل

آموزشی نیست این یک موهبته

م م ا
م م ا
پاسخ به  ح.م
4 ماه قبل

__ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر جنابعالی خدای تعالی حفظتان کند ، قربان شما بشوم لطفاََ بفرمائید ما هم بدانیم که این عمل شیطانی موهبت چه کسی است ؟ چه دلیل و سندی برای این مطلب دارید ؟ کدام عالم دینی ، کدام فیلسوف این مطلب را و در کجا بیان کرده است ؟ پس چرا ما بی خبریم ؟ سخن کاندرو سود نه جز زیان نباید که رانده شود بر زبان . با عرض پوزش و ادب و احترام . م م ا

مهدی
مهدی
پاسخ به  فاطمه
2 ماه قبل

برای انرژی درمانی پیام بدید

موس رحمانی
موس رحمانی
پاسخ به  فاطمه
4 روز قبل

دخترم پانیک دارد ترس دارددکترها گفتند حمله اعصاب است چه کار کنم ادرس۰۰۰ کمک ۰۰۰۰۰

ربیعی
ربیعی
پاسخ به  انرژی درمانگر
2 ماه قبل

سلام هزینه انرژی درمانی چنده؟

رویا
رویا
پاسخ به  انرژی درمانگر
2 ماه قبل

سلام ممکنه یه شماره تماس بدین ممنونم

مریم
مریم
پاسخ به  انرژی درمانگر
1 ماه قبل

آیا انرژی درمانی در درمان سرطان هم موثر هست؟

سارا
سارا
5 ماه قبل

سلام وقت بخیر. دوست من ۵روزه متوجه شده سرطان معده داره تازه شیمی درمانی شده ۲۶ساله چگونه درمانش کنیم از راه دور چون نمیتونم ببینمش

ح.م
ح.م
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

باید از نزدیک باشه

مهدی
مهدی
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

سلام از راه دورم میشه

کاترین جهانی
کاترین جهانی
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

من هم یک درمانگر هستم.امابرعکس شما این موهبت الهی راخداوند وفرشتگانش در وجود من گذاشتند.۰۹۰۳۷۳۶۹۵۶۴

حقیقت جو
حقیقت جو
پاسخ به  کاترین جهانی
14 روز قبل

پس شما برگزیده اید!!!!! مانند پیامبران. اتفاقا جبرئیل را دیدم وقتی از کنارتان عبور می‌کرد….. ملت گرفتار در توهمات و نیرنگ و دروغ … با این تفاسیر علم و دانشگاه را باید گل گرفت و رفت دنبال تخیلات و تصورات . همین هست که این مملکت روز خوش نخواهد دید…

م م ا
م م ا
5 ماه قبل

__ بسمه تعالی __ در جائی مطلبی را نوشته بودم ، کاربر محترمی به آن منفی داده بود بدون آن که عیب و ایراد عرضم را بیان کرده باشد تا اگر حق با آن بزرگوار بوده باشد پذیرفته و تشکر کنم ، این بنده ی ِ حقیر هم که عادت ندارم بدون دلیل هیچ سخنی را از کسی ولو بهترین دوست قبول کنم ، چون قر آن کریم بما امر کرده است که هیچ ادعائی را بدون برهان ( یعنی بدون دلیل روشن نه هر دلیلی چون که ممکن است دلیل هائی بیاورند که نا درست و غلط باشد ) ، لذا برای آن بزرگوار نوشتم : کمی شوخی با این منفی دهنده __ کنم با احتیاط و عقل بنده __ بگویم کن عزیز تعویض دنده __ بادمجان را نباید کرد رنده __ انرژی را دهد از دست بیکبار__ بدرمانگردگر مشکل شود کار __ بمانند «ها ها » تهدید
بناچار_ کند چون افتد از دست وی آچار __ برای آن که این مطلب بدانی __ برو در برترین ها تا بخوانی __ بدون واسطه تهدید که کرده __ کند «م م ا »را شخص برده __ که اصلاََ از بادمجان حرف نگوید __ فقط آن را که او خواهد بجوید __ آری خدای تعالی به انسان نعمت بزرگ عقل را عطا کرده است که فریب کسی را نخورد . کسانی که با چسباندن ادعاهای باطل خودشان را به اسلام می کوشند باطل های را خود را در ذهن های مسلمانان بگنجانند باید بدانند که تمام مسلمانان را نمی توانند فریب بدهند .

م م ا
م م ا
5 ماه قبل

__ بسمه تعالی __ در جائی مطلبی را نوشته بودم ، کاربر محترمی به آن منفی داده بود بدون آن که عیب و ایراد عرضم را بیان کرده باشد تا اگر حق با آن بزرگوار بوده باشد پذیرفته و تشکر کنم ، این بنده ی ِ حقیر هم که عادت ندارم بدون دلیل هیچ سخنی را از کسی ولو بهترین دوست قبول کنم ، چون قر آن کریم بما امر کرده است که هیچ ادعائی را بدون برهان ( یعنی بدون دلیل روشن نه هر دلیلی چون که ممکن است دلیل هائی بیاورند که نا درست و غلط باشد ) ، لذا برای آن بزرگوار نوشتم : کمی شوخی با این منفی دهنده __ کنم با احتیاط و عقل بنده __ بگویم کن عزیز تعویض دنده __ بادمجان را نباید کرد رنده __ انرژی را دهد از دست بیکبار__ بدرمانگردگر مشکل شود کار __ بمانند «ها ها » تهدید
بناچار_ کند چون افتد از دست وی آچار __ برای آن که این مطلب بدانی __ برو در برترین ها تا بخوانی __ بدون واسطه تهدید که کرده __ کند «م م ا »را شخص برده __ که اصلاََ از بادمجان حرف نگوید __ فقط آن را که او خواهد بجوید __ آری خدای تعالی به انسان نعمت بزرگ عقل را عطا کرده است که فریب کسی را نخورد . کسانی که با چسباندن ادعاهای باطل خودشان را به اسلام می کوشند باطل های را خود را در ذهن های مسلمانان بگنجانند باید بدانند که تمام مسلمانان را نمی توانند فریب بدهند .

Peyman.energy(insta)
Peyman.energy(insta)
6 ماه قبل

بنده پیمانم اهل اردبیل انرژی درمانی میکنم و خیلی از همشهریان عزیز به بنده لطف دارند و خواستم بگم منشاء خیلی از بیماری ها ذهن ماست باید کنترل بشه و امیدوارم هیچ کس مریض نشه

ستاره درخشان
ستاره درخشان
پاسخ به  Peyman.energy(insta)
5 ماه قبل

سلام,شما در شهرتان انرژیدرمانی میکنید,بهداشت جلوی کارتان را نمیگیره؟ یا مثلا پزشکها به شما اعتراض نمیکنن؟ چونکه بهداشت کشور انرژیدرمانی را ممنوع اعلام کرده…!

رضا
رضا
پاسخ به  Peyman.energy(insta)
3 ماه قبل

دقیقا

فاطمه
فاطمه
6 ماه قبل

آدرستون کجاست

زهرا نعمتی
زهرا نعمتی
6 ماه قبل

من مادرم سرطان داره سرطان سینه داشت عمل کرد شیمی درمانی و پرتو درمانی انجام داد بهتر شدن الان ازمایش داد فهمیده که سرطان خون یا سرطان مغز استخوان داره هنوز معلوم نیس کدومه ولی پلاکت خونش خیلی پایین بود با یه امپول فعلا پلاکت خونش اومده بالا و دوباره باید ازمایش بده خواستم بپرسم واقعا انرژی درمانی تاثیری در بهبودش داره

عبدالجلیل
عبدالجلیل
پاسخ به  زهرا نعمتی
5 ماه قبل

سلام خانم نعمتی مادر بنده سرطان سینه داره آیا واقعا میشه تداوی کرد او اگر بله اگر لطف کنید آدرس و مشخصاتی درمانی که مادرتون رو تداوی نموده است را لطف کنید بفرستید و اجر اخروی و دنیوی را نصیب شوید.
واتساپ بنده:۰۰۹۳۷۲۹۷۲۰۰۰۳

ح.م
ح.م
پاسخ به  زهرا نعمتی
4 ماه قبل

همه چیز ممکنه

یه نفر
یه نفر
پاسخ به  ح.م
2 ماه قبل

آره خب کی میگه ممکن نیس ؟ الان این دیوار روبرت یه چیزه دیگه ممکنه انرژی بگیره بشه یه موش خب همه چی ممکنه دیگه

Mrt
Mrt
پاسخ به  زهرا نعمتی
4 ماه قبل

من روی مادرم برای درمان آب مروارید انرژی دادم و خدا رو شکر بدون عمل جراحی و دارو کاملا خوب شد.
البته حدودا ۶ ماه طول کشید و هر روز انرژی دادم.
۰۹۱۰۵۸۳۷۴۵۳

م م ا
م م ا
7 ماه قبل

__ بسمه تعالی __
سؤآل می کنند دوستان کای رفیق __چرا ناقص و نا تمام و شقیق __ گذاردی رها کردی علم حقیق __همه مانده ایم منتظر تا دقیق __ بگیریم و کامل بکارش بریم __ بدانند همه ما از آنان سریم_ بعالم کنیم فخر در چاکرا __ شدیم ما یگانه که هر خاک را __ مبدل به زر می کنیم با نظر __ چرا کرده ای ما را از آن حظر __بگو چشم سوم چطور باز کنیم __ صدا های خود را چو یک غاز کنیم __مگر سخت باشد شویم مبتلا __فقط چند روزی بدرد و بلا __به اسهال یک هفته راحت بسر __ بریم زندگی را چو رعنا پسر __پس از آن دگر چشممان باز شود __ فریب دادن خلق آغاز شود __
 پاسخ

م م ا
م م ا
7 ماه قبل

__ بسمه تعالی __ نخوردم غیر مقداری بادمجان _ بهین مأکول موجودم در امکان __ بسرعت می کند هر درد درمان __ طبیبم داده است بر أکل فرمان __ بأکلش هر مریض بهبود یابد __ اگر بیدار باشد یا بخوابد __

م م ا
م م ا
7 ماه قبل

__ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر عزیزان محترم سایت ، حفظکم اللّه تعالی ، لولو درمانی را کاش حذف نمی کردید چون فعلاََ لولو درمانی جای درمانهای کهنه را گرفته است . درمانهای قبلی جان نداشتند ولی لولو جاندار است لذا بیشتر میتوان به آن امید وار بود تا انرژی و نیرو و بادمجان که همه بی جان هستند . ان شاءاللّه مؤفق ومؤیّد با شید ، با عرض ادب و ارادت ، الاحقر محمد مهدی اسلامی

م م ا
م م ا
7 ماه قبل

           __ بسمه تعالی __                      گمان کردید بی لولو  برم سر __ بهر جائی رسم حتماََ زنم در؟__ نه جانم  مثل کودک من کنم کار __ بیابم شاید از بهر خودم یار__ نمیدانسته اید درمانگرم من __ لولوی خویش را فرمانبرم من __  انرژی می کنم دریافت ز لولو __ سپس زایانم او را خود دو قولو __ انرژی میدهم هر درد درمان __ کنم از هرکسی هرجا به یک آن __ اگر نزدیک باشد یا زمن دور __ ولو از هر دو چشمش هم بُوَد کور __  کنم بینا و سالم هر دو چشمش __ نمی ریزد پس از آن حتی پشمش __ بدرمان با انرژی آر ایمان __ در ایّام حیاتت شاد میمان__ بکن باز هر دو انگشتت ز دستان __ ببر بالا نشانش ده به مستان __ به پائیز بوده باشد یا زمستان __ بگو پیروز شدم در کودکستان __ ولی هرجا که هستی قدر دان باش _                          زلولو ومن و شادان بخور آش __                       

یه نفر
یه نفر
پاسخ به  م م ا
2 ماه قبل

یه جا دیدم این شعرو نوشته بودی گفتم بیارمش اینجا اگه بدت نیاد گویم بخود همیشه کن جستجوکه عقل چیست __ ورنه بدان که کارت بهتر ز طوطیان نیست __ گر طالبی که باشی انسان خوب وکامیاب__ بی عقل نمی توانی بیدار کن خود از خواب _بشناس و تقویت کن در خویشتن درایت __ با آن بسر کن عمرت از بدء تا بغایت _ با عقل و با توکل بر ذات پاک باری __ ضمن امید واری ، خواهان باش یاری __گفتار خود بیان کن ، رفتار نیک عیان کن __ آنگاه خویشتن را آماده ی ِ شیان کن __ شکر خدا بجا آر راهت بده ادامه __ این است ره رسیدن بر بهترین کامه __ آری بکوش اول تاعقل را شناسی __ زیرا بدون درکش ازجاهلانِ ناسی _ هر جاهلی گمانش این است که عقل دارد __ چون عقل نمی شناسد ،باطل بجای آرد __

م م ا
م م ا
7 ماه قبل

__ بسمه تعالی __ فقط بخاطر بسپاریم که بادمجان در مانی از انرژی درمانی و نیرو درمانی هم بهتر و قوی تر عمل می کند بنده به یکی از این کسانی که ادعا می کرد انرژی درمانگر است گفتم پس چرا مو های ریخته سر خودتان را دو باره نمی رویانید ؟ بعلاوه آن فامیلتان را که سالها ست از بیماری رنج می برد درمان نمیکنید ؟ بنظر می رسد بادمجان درمانی اثرش خیلی بیشتر است چون انرژیش را را از ماورا و آنورا و اینورا می گیرد. لذا می گویم : با دمجان بخور می برد خنده را __کند قانع و سر به ره بنده را __ دوای مفیدی است برای مرض __خصوصاََ که باشد ز روی غرض __بادمجان که باشد سیه بهتر است __دوا و غذای مه و کهتر است __بادمجان به دلها جلا میدهد __خلاصی به کس از بلا میدهد __بادمجان بخور تا بمانی جوان __حوائج بر آورده گردد روان __روی سوی خوشبختیت پر توان __بدان قدر آن را کمی بیشتر __کند مغز را تیز چون نیشتر __ . انرژی دهد بس ترا از وراء __ نه تنها وراء بلکه از ماوراء __ مبادا بپرسی چگونه چرا __ چون آنگه شود باطل و هیچ کرا __ نخواهی دگر دید در دور وبر __ شنیدی خبر را بجائی مبر __ چون آنگه بادمجان برنجد ز تو __ بفرمان او می کنندت وتو __

م م ا
م م ا
7 ماه قبل

بسمه تعالی / این را بدانید درمان می کنم / فقط با همین فرمان می کنم / یعنی می گویم خوب شو دگر / بفرمان من ، برو از اینجا آنجا را نگر / ور نه می خوانم هَوَه جوو وَه / نا چار می شوی زردَه جوو وَه / پس امر مرا بکن اطاعت / بر خیز و برو توی اطاقت / چشم من باز است می بیند / حتماََ دمت را می چیند /درد دیگر آنگه می ترسد / گوید می روم جان اسد / اینجا جای من نبوده است / رنگم پریده چون دوده است / بلی ما اینیم دیگر درد ها یا بایید بفرمان ما درمان بشوند یا آن که از بیخ می بریمشان تا هستند گریه کنند

م م ا
م م ا
7 ماه قبل

عزیزیزانی که می خواهند قدری بیشتر در مورد این علم بدانند می توانند به رسانیوز ، عرفان و انرژی درمانی رجوع بفرمایند .

اکبر سیاح
اکبر سیاح
8 ماه قبل

سلام.من ۱۵ سال که داروی آلپرازولام مصرف میکنم ودیگر خسته شدم ونیاز به راهنمایی شما دارم.تا استرس را بدون دارو و با انرژی درمانی کنترل کنم .ممنون میشم بگید چکار کنم ؟؟؟؟؟؟

ریحانه
ریحانه
پاسخ به  اکبر سیاح
8 ماه قبل

سلام من میتونم درمانت کنم ۰۹۱۹۴۸۷۸۱۷۴ ریحانه

علی
علی
پاسخ به  اکبر سیاح
8 ماه قبل

سلام . منم خوابم خیلی بد هست ولی مدتی هست انرژی درمانی میکنم خوابم بهترشده

نرگس
نرگس
پاسخ به  اکبر سیاح
3 ماه قبل

بله با انرژی درمانی مشکل حل میشه

مصطفی
مصطفی
پاسخ به  اکبر سیاح
1 ماه قبل

عزیزان قرص ودارو مصرف نکنید سیاره زمین وارد بعد آگاهی شده برید مدیتیشن کنید اصلن مریض نمیشید و حالتانم بهتر میشه

گربه ی طلایی
گربه ی طلایی
8 ماه قبل

ایا با انرژی درمانی میتوان مرده ا زنده کرد؟

Zahra.azari
Zahra.azari
پاسخ به  گربه ی طلایی
8 ماه قبل

یعنی دیگ آخر جادوگری

جاوید
جاوید
پاسخ به  گربه ی طلایی
7 ماه قبل

البته تا۲۴ ساعت بعداز مرگ همانطور که مسیح انجام می‌داد. البته باید باور داشت!

م م ا
م م ا
پاسخ به  جاوید
7 ماه قبل

__ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر جنابعالی عرض می کنم عزیزم ، حضرت مسیح علیه السّلام پیامبر خدا بود و معجزه اش ِ زنده کردن مردگان بود تا مردم باور کنند که او پیامبر خدا است و آنچه می گوید به امر خدا است نه از پیش خودش . معجزه هم فقط مخصوص پیامبر و امام معصوم است ولا غیر ،آن هم باذن خدای تعالی است و تا قیامت هم غیر از پیامبر و اما م هیچکس دیگری نمیتواند معجزه کند . ومعنای معجزه هم همین است که دیگران از انجام دادن آن عاجز و نا توانند . پس مواظب باشیم که فریب مشتی شهرت طلب و شیاد را نخوریم .یک روز در قبرستان بهشت زهرا ء کسی روی قبری نشسته بود و سر خودش بالا می برد و چشمهایش را بطور مخصوصی حرکت می داد و منتظر بود که ما بپرسیم چه خبر است ؟ اما وقتی دید ما وقعی نمی نهیم ، خود او گفت به به عجب جائی دارد خوش بحالش ( یعنی خوش بحال آن مرده ) ، بنده از ایشان پرسیدم شما از کجا میدانید ؟ گفت دارم می بینم . گفتم آفرین شما که برزخ را می بینید ، پس درون جیب های بنده و آچه در آنها هست را هم راحت تر می توانید ببینید پس لطفاََ بفرمائید الآن در این جیب های بنده چه هست ؟ او دید خیلی خبط کرده ، چون فکرش را هم نمی کرد که کسی پیدا بشود و چنین خواسته را از او داشته باشد ، خلاصه سر مبارکتان را درد نیاورم از شدت نا راحتی بخود می پیچید و نمی دانست که چکار کند . یادمان باشد که نیابد هیچکس عمر دوباره . ان شاءاللّه مؤفق ومؤیّد باشید . با عرض ادب و احترام .

م م ا
م م ا
پاسخ به  گربه ی طلایی
6 ماه قبل

__ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر جنابعالی که خدای تعالی حفظتان کند مطلبی را برای جنابعالی در اینجا می نویسم که برای چند جای دیگر نیز ارسال خواهم کرد . عرض میکنم : توان زنده کرد هر کجا مر ده را __ فرو خفته در قبر و افسرده را __ ولیکن ز در وازهای پسین __ خصوصاََ زنند بر سرش یک رسین __ بگویند برخیز بخوان فاس فاسی __ بکن بر تنت جامه ی ِ کرباسی __ چرا مرده و رفتی از این جهان __ بیا بار دیگر ولیکن دهان __ ببند و دگر حرف نزن با کسان __مگو راز فاس فاس را با مسان __ کند گوش بحرف و بخیزد بپا __ولی این دروغ را مگو هیچ جا __که خندند بریشت همه مردمان __ شویم بینوا بعد از این هر دومان __ ان شا ءالله سالم و شاد و خرم باشید و هیج ادعائی را از هیچکس بدون دلیل نپذیرید که دین ما دین عقل و برهان است و هیچ خرافه ای در آن راه ندارد .با عرض ادب و احترام

لال
لال
9 ماه قبل

آریان

الهام شاعری
الهام شاعری
9 ماه قبل

با سلام
پدر من حدود ۷۰ سالشون هست و پارکینسون دارن میخواستم ببینم انرژی درمانی روی ایشون تاثیر گذار هست واینکه بهتر خواهند شد یا نه؟ وضروری واسه ایشون داره یا نه ؟
با تشکر از لطف شما منتظر جواب شما هستم

ناشناس
ناشناس
9 ماه قبل

باسلام خدمت تمامی کسانیکه وارداین موضوع درمانی شده اند.بایدگفت بعضی ازافرادوجوددارند که انرژی کیهانی فراوانی رادریافت میکنندکه باتوجه به این مساله میتوان گفت تمامیه چاکراهای این افرادبازبوده ومیتواننددرمانگران خوبی باشندودچارهیچ عارضه ای نشوند.تازه بعدازانرژی درمانی احساس خوشایندی نیزدارند؛چون باعث بهبودبیمارشده وازکارشان احساس خشنودی میکنند.این افرادبصورت ارثی این انرژی کیهانی راخیلی بیشترازدیگران دریافت میکنند،چون بیشترین ارتباط راباماورادارند.

یه نفر
یه نفر
پاسخ به  ناشناس
5 ماه قبل

با سلام ، خواهش می کنم بفرمائید: این ا نرژی را از کجا دریافت می کنند؟ کدام انرژی را ؟ چگونه دریافت می کنند ؟ اصلاََ میتوانند بگویند انرژی چیست و چه تعریفی دارد؟ انرژی مادّی است یا معنوی؟ دلایلشان بر این ادعاء چیست ؟ همین که ادعاء می کنند ما هم باید بپذیریم ؟ چرا ؟ متشکرم

شيدا
شيدا
10 ماه قبل

سلام،با انرژی درمانی میشه واریس طنابی رو هم درمان کرد؟

شيدا
شيدا
10 ماه قبل

سلام ، واریس طنابی رو میشه با انرژی درمانی درمان کرد؟

شيدا
شيدا
10 ماه قبل

سلام،واریس طنابی رو هم میشه با انرژی درمانی درمان کرد؟

Asie
Asie
1 سال قبل

خواهر زاده ام تصادف کرده و از ماشین پرت شده و الان شش او خونریزی کرده و با دستگاه تنفس داره . انرژی درمانی میشه انجام داد؟

عاطفه*
عاطفه*
1 سال قبل

سلام
آیا با انرژی درمانی میتوان پرخوری عصبی را درمان کرد و شخص را به وزن ایده آل رساند

سوفی
سوفی
1 سال قبل

خواهشا یکی پاسخم رو بده من تمام علایمهای یک درمانگر رو دارم گاهیم تونستم با انرژی دست درد جسمی رو کم کنم حتی ازراه دور اما گاها جواب نمیده .شنیدم یه درمانگر میتونه احساس اون لحظه طرف رو بفهمه حتی اگه باهاش حرفی هم نزنه حسش میکنه اما بااین وجود من چنین قدرتی رو فکرنمیکنم داشته باشم شایدم یچیز خیلییی خیلی ضعیف موقع صحبت ممکنه بفهمم .ایا با این وجود من یک درمانگرهستم یا خیر؟؟؟!

امیررضا
امیررضا
پاسخ به  سوفی
1 ماه قبل

بله اگر با کف هر دو دست این کار انجام دهید.در حین عمل نیز اعدادی را در ذهن شمارش کنید.تا تمرکز تان بیشتر شود

نانا
نانا
1 سال قبل

نه قبول ندارم. که سرطانو درمان نمیکنه قبله حرف زدن فکر کن درمان میکنه اولشم،امید،میده که خیلی خوبه اول امید،داشته باشی بدش درمان کنی تو برنامه هتی علی اکبری بوده که درمان شده مریض پس درمان داره ولی در دراز مدت روز بخیر اطلاعات غلط نده روز بخیر

علی
علی
پاسخ به  نانا
8 ماه قبل

بله من یکدرمانگرم به جرات میگم سرطانو مداوا میکنه چون خودم مداواکردم ومیکنم

مهیا
مهیا
پاسخ به  علی
8 ماه قبل

میشه پیجی از خودتون بدید لطفا؟

نیاز
نیاز
پاسخ به  علی
5 ماه قبل

واقعا میشه درمان کرد؟

م م ا
م م ا
پاسخ به  نانا
7 ماه قبل

آفرین اصلاََ ابتداء باید پرسید این انرژی درمانی سر و کله اش از کجا پیدا شده اما متأسفانه بسیاری از ما اولاََ نمیدانیم چیست و چه تعریفی دارد تا آن که بعد از آن نوبت برسد بفکر کردن ، عقل است که آدمی را بفکر کردن واستدلال طلبی دعوت می کند وگرنه چرا باید بدنبال خرافات برویم ودل را به مطالب پوشالین خوش کنیم ؟

حامد
حامد
1 سال قبل

ایا کسی که درمانگره .چشم سوم داره ؟ .اخه من رفتم بسوی فرا درمانی .چشم سوم باز شد ولی خودم رفتم داروی اعصاب خوردم .شاخه هاش فرق میکنه .؟ قدرت با انرژی متوسط فرق داره ؟ علت رفتنم به دکتر هم چون انرژی رو کاملا حس میکردم و نمیتونستم کنترل کنم .هر از گاهی ام وسط مغزم هم سرد درد شدید دارم .ولی از میگرن نیس .ازموقعی که باز شد اونطور سردرد دارم خواهشا راهنمایی کنین ؟

علی
علی
پاسخ به  حامد
1 سال قبل

به من زنگ بزن حامد ۰۹۱۹۲۵۷۳۱۳۹

بهنام
بهنام
پاسخ به  علی
24 روز قبل

واسه منم کمک میکنی

محمد.ن
محمد.ن
پاسخ به  حامد
1 سال قبل

دوست عزیز سعی کن به سمت خوندن آیت الکرسی قبل از خواب،خوندن سوره ناس قبل از خواب،دودکردن اسفند در منزل،خوندن سوره یس در اوقات فراقت بری،باز شدن چشم سوم فقط دردایره حکمت خداوند مجازه،وفقط باید بدای کسانی که مصلحت هست باز بشه،به عبارت دیگه خدا اگه صلاح بدونه چشم سوم هر کس رو به انداز ظرفیتش باز میکنه،وبهش انرژی مثبت وقابل انتقال مفید هدیه میده

محسن چگینی
محسن چگینی
پاسخ به  حامد
8 ماه قبل

چشم سوم ات باز نشده چاکراه تاج را نابودش کردی

م م ا
م م ا
پاسخ به  محسن چگینی
7 ماه قبل

اگر خواسته باشید بدانید چگونه چشم سوم خود را بسرعت می توان باز کرد لطفاََ به سایت رسا نیوز صفه ی عرفانهای کاذب و انرژی درمانی رجوع و نظرات را هم مطاله بفرمائید .مؤفق باشید .

یه نفر
یه نفر
پاسخ به  م م ا
5 ماه قبل

من اونجا رجوع کردم همش ضد انرژی درمانی حرف می زنه و اونو رد می کنه

ساحل
ساحل
1 سال قبل

یک درمانگر روحی میتونه خودش رو هم درمان کنه؟‌‌؟؟؟‌چطور میشه اینکارو کرد ؟‌؟‌ هرکس میدونه بگه لطفا
راهکارش چیه

پریسا
پریسا
پاسخ به  ساحل
9 ماه قبل

ساحل جان برای این کار فقط یک راه وجود داره و اون هم خود هیپنوتیزمی و ارتباط برقرار کردن با عضو بدن هستش که خود شفادهی صورت میگیره ۱۰۰٪

علی
علی
پاسخ به  ساحل
8 ماه قبل

بله عزیزم اگردرمانگری چطوری نمیتونی خودتودرمان کنی شمع درمانی کن

سوف
سوف
پاسخ به  علی
5 ماه قبل

راهش رو بلد نیستم اقا علی. بجز شمع درمانی چیزی که این اقا پایین پاسخ دادند رو هم اثربخشی داره؟‌

م م ا
م م ا
پاسخ به  ساحل
7 ماه قبل

فریب دادن خود قدری مشکل است اما با تمرین زیاد بلی ، چرا که نه ؟ هر کاری شدنی است . چاکراهای خودت را باز کن __بر تمام مردمان نیز ناز کن __ آچارش را گر نداری زود بیاب __ گر به بیداری میسّر نیست بخواب __بسته نگذارید بماند چاکرا __و ر نه باید بر سرش هر خاک را __ بینوا مرتاض ریزد غم خورَد __ نا گزیر از خویش و یارانش بُرَد__

ح.م
ح.م
پاسخ به  ساحل
4 ماه قبل

میشه

م م ا
م م ا
پاسخ به  ح.م
4 ماه قبل

__ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر جنابعالی خدای تعالی حفظتان کند لطفاََ بفرمائید چه میشه ؟ چگونه میشه ؟ بعلاوه اگر کسانی گفته باشند میش نیست ، بلکه بُزه ، آنگاه چه جوابی برایشان خواهیم داشت ؟ ان شا ءاللّه مؤفّق ومؤیّد باشید و همه ی ما را خدای تعالی براه راست هدایت کند که عمرمان را با اوهام و خیالات بپایان نرسانیم . با عرض ادب و ارادت ، دوستدار و خدمتگذار کوچکتان م م ۱

نور
نور
پاسخ به  ساحل
1 ماه قبل

یک انرژی درمانگر باید حتمآ حتمآ مرحله همسویی رو گذرونده باشه و باید حتمآ بصورت فشرده روی خودش انرژی درمانی کرده باشه و بعد اجازه داره اون هم در کنار خوندن پرونده بیمار اگر واجد شرایط باشه بهش انرژی منتقل کنه و سر از خود نمیتونه،و برای هر بیماری هم اجازه انرژی دادن نداره گفتم مگر منع پزشکی نباشه و بسته به پذیرش بیمار تاثیر گذار هست،اما بدونیم که تنها چیزی که قطعیت داره،عدم قطعیت

فاطمه سلطانی
فاطمه سلطانی
1 سال قبل

زانودردوکمردرد

ح.م
ح.م
پاسخ به  فاطمه سلطانی
4 ماه قبل

اگه آرتروز نباشه میشه

فاطمه سلطانی
فاطمه سلطانی
1 سال قبل

برای زانودردوکمردچکارکنیم؟

علی
علی
پاسخ به  فاطمه سلطانی
8 ماه قبل

تماس بگیر

محمد
محمد
پاسخ به  فاطمه سلطانی
5 ماه قبل

اگر سطحی به ۰۹۱۰۶۴۸۱۰۳۸زنگ بزن

Max
Max
1 سال قبل

سلام من به دلیل استفاده از ماری جوانا دچار استرس پرخاش و بدبینی و شک تردید شدم با انرژی درمانی خوب میشه؟

پریسا
پریسا
پاسخ به  Max
9 ماه قبل

۱۰۰٪

علی
علی
پاسخ به  Max
8 ماه قبل

بله تماس بگیر

مهناز شرفیان
مهناز شرفیان
1 سال قبل

سلام پسرم ۳۰ساله هست به پدرش وسواس فکری داره شبانه روطز تو فکر پدرش که چرا قول بهش بده وعمل نکرده بیرون نمیاد. همش با سیگار کشیدن زیاد به خودش ضربه میزنه

پریسا
پریسا
پاسخ به  مهناز شرفیان
9 ماه قبل

از خداوند برای پسرتون آرامش میطلبم تنها راه رهایی از این موضوع هیپنوتیزم هست

علی
علی
پاسخ به  مهناز شرفیان
8 ماه قبل

سلام تماس بگیربیارش مداوامیشه

احسان
احسان
1 سال قبل

سلام قبلا به کسی انرژی میدادم من با کف دست انرژی میدم قبلا فقط یکم گرم میشد و بیمار حرکت داخل بدنش احساس میکرد ولی جدیدا جایی دستمو زیاد نگه دارم سوزش از گرمای زیاد میکنه چرا؟

سام
سام
پاسخ به  احسان
1 سال قبل

سلام
با استفاده مداوم از درگاه خروجی انرژیت به مرور حجم انرژی خارج شده بالا می‌ره، در زمان انجام اینکار باید مقدار انرژی که به بدن منتقل میکنید رو کنترل کنی

ساحل
ساحل
پاسخ به  احسان
1 سال قبل

سلام اقای احسان منم اینجوری میشم درمانگری با کف دست .اگه انجام میدی هنوزم اطلاع داری چطور میشه ازراه دور کنترلش کرد؟‌ احساس میکنم برای بعضی افراد تاثیرنمیذاره اصلا.میدونی چرا؟؟‌ هنوزم کف دستم داغه اما فرد مقابل مشکلش خوب نشده

م م ا
م م ا
پاسخ به  احسان
7 ماه قبل

لطفاََ بفرمائید کدام انرژی را میدادید ؟ انرژی نورانی ، انرژی الکتریکی ، انرژی شیمیایی، انرژی گرمایی ، انرژی الکترومغناطیسی ، و بعد این انرژی ها را از کجا می آورید ؟ نکند برای طرف مقابل می خواند گلی گلی جان جان گلی جان ، جان سنه قوربان گلی جان ، ها فاس فاسی ما فاس فاسی و بعد هم طرف انرژی را می گیرد و شاد می رود . عزیزم خودتان را فریب ندهید . در کدام دانشگاه معروف جهان این انرژی درمان تئریس می شود ؟

من خودم
من خودم
پاسخ به  م م ا
7 ماه قبل

ــ بسمه تعالی ــ‌ اکنون که این نوشته را مرور می کردم بیادم آمد که یک وقت برای دوستی می گفتم باید بپرسیم در کدام دانشگاه معتبر دنیا انرژی در مانی تدریس می شود آن دوست گفت یعنی اگر کسی بگوید به دستشویی رفته بودم ما باید بپرسیم دستشویی رفتن را در کدام دانشگاه معتبر دنیا تدریس می کنند ؟! گفتم عزیزم بنده عرض کردم آنچه را که نمیدانیم و مهم نیز می شماریم بدون آن که بشناسیم وادعای علمی بودنش را می کنند ُ اولاََ بخواهیم با دلیل درست بودن مطلب را روشن کنند و ثانیاََ بگویند در کدام دانشگاه معبر دنیا نیز تدریس می شود وگرنه در جا انداختن و تقویت کردن سنت طوطی صفت بودن کمک کرده ایم که از هیچ انسان عاقلی چنین انتظاری نباید داشت .

نور
نور
پاسخ به  احسان
1 ماه قبل

چون شما با انرژی کیهانی همسو نشدید و دارید از انرژی خودتون میدید

وحیده جهانی
وحیده جهانی
1 سال قبل

سلام انرژی درمانی ایا عوارض بد در بدن میگذارد

م م ا
م م ا
پاسخ به  وحیده جهانی
7 ماه قبل

نه عزیزم فقط می آموزد که بدون خواستن دلیل و بکار بردن عقل هر کسی هرچه را گفت چشم بسته قبول کنیم تا کسانی به شهرت یا پول و شهرت هر دو برسند و از شیطان سپاسگزار باشند که کجروی را یادشان داده است ، همین .

سید پرهام اعتضادی کیایی
سید پرهام اعتضادی کیایی
1 سال قبل

سلام وقت بخیر در رشت هم شما نماینده ای دارید؟

علی
علی
1 سال قبل

چطور از اول تا آخر که در مورد انرژی درمانی توضیح میدهید میگویید هنوز معلوم نیست و ثابت نشده ؟ بعد در مورد معایب آن میگویید ؟ یا کلا منکر شوید و بگویید اصلا وجود ندارد و همش دروغ است ،یا اینکه بگویید واقعیت دارد و ما در این زمینه سر رشته نداریم

احسان
احسان
پاسخ به  علی
1 سال قبل

من با کف دستم تو بدن شما حرکت و گرما ایجاد میکنم بدون اینکه دستم به بدن شما برخورد کنه میتونم فعلا درد های سطحی رو خوب کنم بله دوست عزیز وجود داره این قدرت درون تمام انسانها نهفته است شما هم اگه بخوای میتونی قرار نیست چیزی رو که نمیبینید انکار کنید فقط باید حسش کنی وبهش امید داشته باشی نه انرژی درمانی هرچیزی که شما بهش زیاد فکر کنید و عمل کنید برای شما اتفاق میافته شنیدی میگن انرژی منفی نده شما از صبح میای بیرون فکرت این باشه با ماشین تصادف میکنی این واقعا اتفاق می افته

علی
علی
پاسخ به  احسان
8 ماه قبل

ممنون مچکرم ولی بااین انرژی خدادادی که خداونددراختیارماگذاشته بایدازترس دزدکی مداواکنیم قدرتیکه شامل حال خیلیها نمبشه وارزوست ولی ماداریم فقط شامل حال اطرافیان میسه

م م ا
م م ا
پاسخ به  احسان
7 ماه قبل

با سلام و احترام بر جناب آقا احسان عزیز لطفاََ یک مورد راکه انسان به آن فکر کند مثال بزنید و سپس بفرمائید چگونه عمل کند و بعد ارتباطش را با انرژی درمانی بیان بفرمائید چون کسانی هم هستند که فقط با ادعا ء این که من می گویم یا گفته اند قانع نمی شوند و نمی پذیرند البته مانند میخ کوبیدن ملا نصرالدین بر زمین و مدعی شدن به این که اینجا مرکز کره ی زمین است نباشد . سپاسگزارم

یه نفر
یه نفر
پاسخ به  احسان
5 ماه قبل

آه چه قشنگ راس راسی من با این که یه مردم لابد اینجوری که شما میگین یه چار پنج شش ماه هر بگم می خوام بزام حتماََ یه دختر خوشگل یا یه آقا پسر کاکل زری میزام نه ؟ یا اون یکی یه مدتی بگه این دیوار کاهگلی خمیر میشه ازش نون سنگک می پزند اونم حتماََ همینطور میشه دادا جون خوبه یه کم فکرو تونو بکار بندازین همه را نمیشه فریب داد .

یه نفر
یه نفر
پاسخ به  علی
5 ماه قبل

ناراحت نباشید ما کارمون علاف کردن عده ای است دنبال چیز های مفید وارزشمند نرن و وقتشون تلف کنن و دلشون به این چیزا خوش باشه

عمرانی
عمرانی
1 سال قبل

سلام چطوری به همسرم در مقابله با سرطان کمک کنم

علی
علی
پاسخ به  عمرانی
1 سال قبل

برطرف کردن استرس و ترس که سرطان نابود میکنه موسیقی آرام بخش، ذکر و صدای صوت قرآن کریم و امید و باور این که تا خدا نخواهد برگی از درخت نمی افتد ،این باور که فقط خودش میتونه خودش وشفا بده بدن اگر به دست جراح شکافته ودوخته میشه باز خود بدن کهزخمهارو ترمیم وبازسازی میکنه، مدیتیشن در زمان طلوع آفتاب هم پیشنهاد میکنم. یاعلی

برنادت
برنادت
1 سال قبل

سلام خسته نباشید آیا بیماری دیابت قند از نوع اول و دوم با انرژی درمانی خوب میشه ؟

ساغر
ساغر
1 سال قبل

سلام. آیا انرژی درمانی برای بیماریهای ریوی و بازسای قسمتی از ریه که تخریب شده میتونه موثر باشه؟

ناشناس
ناشناس
1 سال قبل

سلام چند ساله در دستهام احساس گرمای زیادی دارم وهمه میگن میتونم دردها رو اروم کنم با لمس ایا میشه این انرژی رو تقویت کنم؟ چطوری ؟میشه راهنماییم کنید .ممنون

محمد
محمد
پاسخ به  ناشناس
1 سال قبل

سلام یه ایدی از خودتون به من بدید

آخرین ویرایش 1 سال قبل توسط محمد
دکمه بازگشت به بالا