بهترین روش برای ترک اعتیاد در خانه

درباره ترک اعتیاد در خانه چه می‌دانید؟

امروزه با توجه به مشکلات فراوانی که در زندگی تک تک افراد وجود دارد، همه افراد به دنبال راه‌حلی مناسب برای حل مشکلات زندگی خود هستند. اما گاهی این مشکلات به قدری عمق پیدا می‌کند، که فرد به تنهایی نمی‌تواند با آن مقابله کند. برخی از افراد به خاطر قدرت تصمیم‌گیری بالایی که دارند برای حل مشکلات خود، ابتدا از یک مشاور و یا یک فرد متخصص مشورت گرفته و سپس برای آن راه حلی مناسب پیدا می‌کنند. اما برخی دیگر از افراد، به سمت رفتارهای نابهنجار می‌روند. برخی خود کشی کرده و یا به مواد مخدر پناه می‌برند.

اعتیاد، بیماری خانمان سوزی است که همه افراد خانواده را می‌سوزاند. اعتیاد درد و رنج زیادی را بر بیمار و اعضای خانواده وی تحمیل می‌کند. خانواده‌ها معمولا ترجیح می‌دهند، تا فرد معتاد در مراکز و کلینیک‌های ترک اعتیاد بستری شده و تحت درمان قرار گیرد. اما گاهی نیز ترجیح می‌دهند تا با استفاده از روش‌های مختلف، به بیمار کمک کنند، تا در خانه اعتیاد خود را ترک کند.

به همین منظور ما در این مقاله به شما می‌گوییم، که اگر فردی معتاد در خانواده خود دارید، چگونه می‌توانید به او کمک کنید، تا او بتواند اعتیاد خود را ترک کند.

اعتیاد چیست؟

مواد مخدر، نوعی داروی شیمیائی و طبیعی بوده که افراد بعد از مصرف، گرایش مجدد به آن خواهند داشت. موادی مانند تریاک و یا شیشه از جمله مواد مخدری هستند، که بسیاری از افراد به مصرف مجدد این مواد گرایش پیدا می‌کنند.

اما آیا فقط تریاک و یا شیشه افراد را معتاد می‌کند؟ به نظر شما سیگار نمی‌تواند باعث ایجاد اعتیاد در افراد شود؟ مسلما، جواب مثبت است. یعنی اگر تعداد دفعات کشیدن سیگار برای فردی در طول روز زیاد باشد، یعنی او یک فرد معتاد است. ممکن است شما با فردی برخورد کرده باشید، که در طول روز یک یا دو بسته سیگار را تمام می‌کند. او هم مانند سایر بیماران معتاد، نیاز به حمایت دیگران برای ترک سیگار خود دارد.

ترک اعتیاد چیست؟

افراد معتاد همانند سایر بیماران دیگر، نیاز به حمایت دارند، تا بتوانند اعتیاد خود را ترک کنند. ترک اعتیاد، همانند درمان بیماری‌هایی مانند دیابت و یا قلب، نیاز به درمان‌های داروی و پزشکی دارد.

یعنی فرد معتاد باید زیر نظر یک متخصص بوده و با استفاده از داروهائی که پزشک برای او تعیین می‌کند، اعتیاد خود را ترک کند.

کمپ ترک اعتیاد

یکی از مراکزی که افراد معتاد را حمایت کرده تا اعتیاد خود را ترک کنند، کمپ ترک اعتیاد است. معمولا، فرد معتاد در این کمپ‌ها زیر نظر متخصص بوده و با دارو درمانی اعتیاد خود را ترک می‌کند.

اما بستری کردن افراد معتاد در کمپ‌های ترک اعتیاد مشکلاتی را هم دارد. این مشکلات باعث می‌شود تا خانواده‌ها ترجیح دهند، که فرد معتاد در خانه مانده و در خانه نیز درمان شود.

یکی از این مشکلات، دوری فرد معتاد از اعضای خانواده خود به مدت ۲۱ روز است. گاهی نیز مشکلاتی مانند رعایت نکردن اصول اولیه بهداشت، باعث ایجاد بیماری‌های مراقبتی مانند، هپاتیت خواهد شد.

اگر در خانواده فردی را دارید که به تریاک معتاد است، چه‌گونه می‌توانید به او کمک کنید؟ از چه داروهایی و حتی از چه مواد غذایی استفاده شود، تا آن فرد بتواند، اعتیاد تریاک خود را ترک کند؟

برای ترک اعتیاد به تریاک چه بخوریم؟

اگر بخواهیم در خانه تریاک خود را ترک کنیم، علاوه بر داروهائی که زیر نظر یک پزشک متخصص باید استفاده کرد، تغذیه نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

افرادی که تریاک مصرف می‌کنند، سطح ویتامین و اسید آمینه بدن آنها کاهش میابد. به همین منظور، باعث کاهش عملکرد دستگاه عصبی و سطح هوشیاری آنها می‌شود.

به همین دلیل، مصرف غذاها و مواد معدنی که سرشار از فولیک اسید، ویتامین B و اسید آمینه هستند، برای سلامتی آنها بسیار ضروری است.

غذاهائی مانند شیر، موز، گوشت بوقلمون، انواع گوشت قرمز، تخم مرغ، گوجه قرمز، سیب‌زمینی، انواع مغزها، میگو، جو، گندم، عدس، انواع پنیر و انواع ماهی‌ها، غذاهایی بوده که سرشار از ویتامین‌ها و اسیدهای آمینه هستند.

ترک تریاک

تریاک، ماده مخدری است که کمترین تاثیر را بروی سلامت جسمی و روانی افراد دارد، اما در طولانی مدت تاثیرات مخربی، در سلامتی افراد ایجاد می‌کند. بسیاری از کسانی که تریاک مصرف می‌کنند عقیده دارند، که تریاک را می‌توان در خانه ترک کرد.

برای ترک تریاک نیازی به بستری شدن وجود ندارد، اما حتما باید زیر نظر یک پزشک متخصص و با داشتن رژیم غذایی مناسب آن را ترک کرد.

عوارض مصرف شیشه چیست؟

شیشه، نوعی دیگر از مواد مخدری است که افراد پس از مصرف، برای مدتی معین دچار توهم شده و احساس شادی و نشاط می‌کنند. اما این احساس موقتی بوده و فرد برای اینکه بتواند دوباره آن را تجربه کند، به مصرف مجدد شیشه پناه می‌برد.

استفاده طولانی مدت شیشه، نه تنها بر روی مشکلات جسمی فرد تاثیر گذار است، بلکه بر روی مغز افراد نیز تاثیرگذار بوده و آسیب‌های شدید روحی را ایجاد می‌کند.

آسیب‌های شدید روحی شامل بیماری‌هایی مانند افسردگی، پارانوئید و توهم است. همچنین مصرف طولانی مدت شیشه، باعث سکته مغزی در افراد می‌شود.

 

 

علائم مصرف شیشه چیست؟

اما چگونه می‌توان متوجه شد، که یکی از اعضای خانواده و یا عزیزانمان معتاد به شیشه است؟

امروزه مصرف شیشه در بین جوانان و نوجوانان بسیار افزایش یافته و خانواده‌ها نسبت به گذشته نگرانی بیشتری نسبت به مصرف شیشه در بین جوانان خود دارند.

مهمترین علائم نشان دهنده مصرف شیشه در بین افراد، شامل موارد ذیل است:

مهمترین علایم نشان دهنده اعتیاد در فرد، خماری و خواب آلودگی او در طول روز است.

علائم خماری ترک شیشه

افرادی که معتاد به شیشه هستند، هنگام مصرف آن انرژی مضاعفی خواهند داشت. اما پس از اینکه اثر مصرف شیشه در آنها کاهش یابد، دچار خماری و خواب‌آلودگی شده و آنها برای اینکه بتوانند نشاط خود را دوباره داشته باشند، به مصرف مجدد مواد روی می‌آورند.

 

ترک شیشه

به بیماران توصیه می‌شود که به خاطر عوارض شدید شیشه، در کلینیک‌های ترک اعتیاد بستری شوند. مدت زمان ترک شیشه طولانی است و بستگی به میزان وابستگی افراد به آن دارد.

درست است که مقاله ما در زمینه بهترین روش‌های ترک اعتیاد در خانه است. اما وابستگی که شیشه در افراد ایجاد می‌کند را نباید نادیده گرفت. معمولا، طول درمانی که برای ترک شیشه در نظر گرفته می‌شود بین ۲ تا ۸ ماه است.

عوارض ترک شیشه

شیشه نوعی مواد مخدری است که وابستگی زیادی را در افراد ایجاد می‌کند. به همین دلیل ترک آن هم تاثیرات منفی بسیاری در زندگی افراد خواهد گذاشت، که این عوارض شامل موارد ذیل است:

  • پرخوری و گرسنگی بیش از حد
  • خماری
  • افسردگی
  • اضطراب شدید
  • ضعف در اندامهای بدن
  • پرخاشگری
  • توهم
  • اختلالات پارانوئید

ترک سیگار

طبق بررسی‌هایی که انجمن ریه آمریکا انجام داده، حدود ۴۸۰۰۰۰ مورد مرگ و میر سالانه در این کشور به خاطر مصرف سیگار ثبت می‌شود. مردم برای ترک سیگار از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند.

اما مهمترین روش برای ترک سیگار مراجعه به پزشک متخصص و دارو درمانی است.

کلینیک ترک اعتیاد

در کلینیک‌های ترک اعتیاد، پزشکان و متخصصان مجربی هستند که به بیماران معتاد کمک می‌کنند، تا اعتیاد خود را ترک کنند.

در این مراکز ابتدا فرایندهای سم زدایی انجام شده، سپس بیمار تحت نظر پزشک متخصص خود، دارو درمانی و روان درمانی را آغاز می‌کند. این فرایند باعث می‌شود تا آسیب‌های بعد از ترک اعتیاد کاهش یابد.

 

آزمایش اعتیاد چیست؟

برای اینکه بتوان متوجه شد که آیا فرد مبتلا به سوء مصرف مواد است، می‌توان از طریق انواع آزمایش‌ها و تست‌های اعتیاد، وضعیت مصرف فرد را مورد بررسی قرار دارد. انواع آزمایش اعتیاد شامل موارد ذیل است:

– آزمایش ادرار

– آزمایش خون

– آزمایش موی سر

– آزمایش بزاق

– انجام تست‌های غربالگری روانشناسی

 

داروهای ترک اعتیاد

برای درمان اعتیاد، دارو درمانی بهترین روش است. البته همانطور که بارها به آن اشاره شد، دارو درمانی باید زیر نظر یک متخصص انجام شود. انواع داروهائی که برای ترک اعتیاد استفاده می‌شود، شامل موارد ذیل است:

 

قرص ترک سیگار

ترک سیگار باعث بهبود کیفیت زندگی افراد می‌شود. از جدیدترین و موثرترین روشی که برای ترک سیگار توسط پزشکان توصیه می‌شود، استفاده از قرص ترک سیگار به نام وارنیکلین است.

ترک شیشه در منزل

ترک شیشه در منزل بدون حمایت خانواده امکان پذیر نخواهد بود. زیرا کسی که به شیشه اعتیاد پیدا کرده یعنی وابستگی شدیدی به این مواد دارد.

علاوه بر خانواده، فرد باید زیر نظر یک متخصص نیز باشد، تا با رژیم مناسب غذایی و دارویی بتواند، شیشه را ترک کند. همچنین ناگفته نماند، به خاطر وابستگی شدید فرد به شیشه، ترک آن در خانه با مشکلات فراوانی روبه‌رو است.

آزمایش ترک اعتیاد

از طریق ادرار، پلاسمای خون و بزاق دهان می‌توان داشتن اعتیاد را در افراد تشخیص داد.

نتیجه نهایی

اعتیاد مشکل خانمان سوزی است که متاسفانه امروزه خانواده‌های بسیاری را درگیر کرده است. اعتیاد در جوانان و نوجوانان نسبت به گذشته افزایش یافته و دلیل اصلی آن عدم داشتن امید به زندگی است.

برای درمان اعتیاد در منزل نباید خودسرانه عمل کرد. علاوه بر داشتن رژیم غذایی مناسب، باید به یک پزشک متخصص در کلینیک‌ها و مراکز معتبر ترک اعتیاد مراجعه کرد.

اگر بیمار زیر نظر یک متخصص باشد، عوارضی که بعدا ممکن است برای بیمار به خاطر ترک اعتیاد ایجاد شود، کمتر خواهد شد. بیمار بعد از اینکه فرایند دارو درمانی را کامل کرد، بهتر است برای اینکه مجددا به سمت مواد نرود، زیر نظر یک متخصص روانشناس درمان خود را ادامه دهد. روانشناس به او کمک می‌کند تا با افزایش قدرت تصمیم‌گیری، بتواند راه‌حل مناسب‌تری را برای مشکلات خود پیدا کند.

شما می توانید از هر کجای کشور عزیزمان ایران و هر نقطه دیگر از جهان، با کارشناسان آنلاین روانشناس  ارتباط برقرار کرده و با گرفتن مشاوره های تخصصی در زمینه ترک و درمان اعتیاد نگرانی های خود را برطرف نمایید.

 

 

۳.۲/۵ (۲۹ نظر)

منبع
www.helpguide.org

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
1K پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ایمان
ایمان
1 ماه قبل

سلام امروز پنج ماه رو تموم کردم تحت نظر روانپزشک بودم با داروهای ایشون درد کمتری کشیدم در این پنج ماه چندبار لغزش کردم و بسیار ناامید شده بودم اما خودم رو نباختم و نگذاشتم نومیدی باعث بشه برگردم به تریاک،خوشبختانه الان نه وسوسه دارم نه درد البته گاهی میاد اما سریع تموم میشه،ضمنا شروع به ورزش کردم،تو خونه وزنه میزنم،حدود ۱۷کیلو وزن اضافه کردم،هرکی منو میبینه از تعجب دهنش باز میمونه،خیلی تغییر کردم و از بهبودی خودم غرق لذتم،اما بااینهمه هنوز خودم رو یک معتاد سابق میبینم اجازه نمیدم غرور و نخوت بر من حاکم بشه چون اعتیاد مسیری لغزنده است کافیست یکبار پا بگذاری دیگه خودت لیز میخوری میری بدون اراده ایشالا سلامتی همه درگیرها و عاقبت بخیری همه پاکها یاحق

قاسم سلطانی
قاسم سلطانی
1 ماه قبل

سلام من ۴ تو ترکم درد دارم ولی اونقدر نه- درد رو با استامینفون ۵۰۰ ساکت کنید و دل درد و اسهال رو با دیکلوفناک ۸ ساعتی بخورید
به حرف هیچکس هم گوش نکنید آسون تر از اون چیزیه که فکرشو میکنید من روزی ۴ عدد متادون ۴۰ می‌خوردم ،روز اول و دوم مرخصی گرفتم از روز سوم سرکارم درد دارم ولی خدا رو شکر سرپام

بنی
بنی
پاسخ به  قاسم سلطانی
1 ماه قبل

سلام خوبی چطوراخه روزسوم ایقدبی حال دردمیادسراغ ادم چطورمیری سرکار؟!!

مادر هادی
مادر هادی
1 ماه قبل

سلام به همه دوستان. امروز فاجعه ترین خبر فهمیدم پسر ۱۸سالم اعتیاد داره البته پدرش نزدیک ۱۹سال اعتاد داره الان سه ماه که پاک هست خیلی خستم داغونم نمی دونم چه طور با بچه ام برخور کنم لطفا راهنمایم کنید تا لان چیزی بهش نگفتم اخه نمی دونم چه طور باش بر خورد کنم

ناشناس
ناشناس
1 ماه قبل

تورو به امام حسین و به حرمت ماه عزیز محرم دخترمو دعا کنید خلاص بشه و ترک کنه تورو خداااا

مادر هادی
مادر هادی
پاسخ به  ناشناس
1 ماه قبل

سلام وقتی فهمیدین دخترتون اعتیاد داره چه طور باش بر خورد کردین چون الان دوست دارم جار بزنم وحتی دوس دارم کتکش بزنم نمیدونم چکارکن تورا خدا بهم بگین کمکم کن

امیر
امیر
1 ماه قبل

من چندسال پیش شربت میخوردم ۶ماه ترک کردم متاسفانه ۶ماه درد داشتم آخرش مجبورشدم برم سمت مواد فقط شربت یاقرص ب۲مصرف نکنید بیچاره میشید

امیر
امیر
1 ماه قبل

سلام من قرصی سراغ دارم دست سازه خداشاهده یک دوره مصرف کنید بدون درد خماری کناربزارید من دوماه پاکم. کسی خواست بهم بگه

خاطره
خاطره
پاسخ به  امیر
1 ماه قبل

سلام اسمش چیه

بی نام
بی نام
پاسخ به  امیر
1 ماه قبل

سلام چجورقرصیه چی اسمشه ازکجابگیریم ممنون جواب بدی

آیدین کیانی
آیدین کیانی
پاسخ به  امیر
1 ماه قبل

سلام چجوری؟؟؟

جواد
جواد
پاسخ به  امیر
1 ماه قبل

لطفاً برای تهیه قرص راهنمایی کنید ۰۹۳۹۲۱۳۲۸۰۳

اعظم
اعظم
پاسخ به  امیر
1 ماه قبل

شماره تلفن یا اسم قرص

حمید
حمید
پاسخ به  امیر
1 ماه قبل

چه قرصی

علیرضا قاسمی
علیرضا قاسمی
پاسخ به  امیر
1 ماه قبل

سلام واسه ترک شیشه چکار باید کنم ؟؟

مهدی هستم قرض کجا تهیه کنم
مهدی هستم قرض کجا تهیه کنم
پاسخ به  امیر
1 ماه قبل

مهدی

حسین
حسین
پاسخ به  امیر
1 ماه قبل

قرص چیه من میخام

ارش
ارش
پاسخ به  امیر
1 ماه قبل

برای شیشه هم جواب میده

علی حبیبی
علی حبیبی
پاسخ به  امیر
1 ماه قبل

سلام چ قرصی هست اون

معراج
معراج
پاسخ به  امیر
1 ماه قبل

سلام چطور میتونم قرص رو پیدا کنم

محمود
محمود
پاسخ به  امیر
1 ماه قبل

اسمش چیه

رویا
رویا
پاسخ به  امیر
1 ماه قبل

سلام پسرم ننزای مصرف میکنه ایا راهی میدونین کمپ هو بردم جواب نگرفتم

ستایش
ستایش
پاسخ به  امیر
1 ماه قبل

اسم قرص چی هست

فرهاد
فرهاد
پاسخ به  امیر
1 ماه قبل

سلام من میخام

علی
علی
1 ماه قبل

سلام خدا یا هرچه مریض هست شفا بده من خودم ۲۰ سال هست درگیر هستم ماندم چطوری ترک کنم راهنمایی کنید

داریوش
داریوش
1 ماه قبل

سالهای زیادی مواد مصرف کرده ام و ده سال اخیر شیشه و هروئین مصرف من بوده .الان یک هفته هست که مصرف نمیکنم ولی یکسره در خواب هستم.البته روزی ۱۰ سی سی متادون میخورم .چگونه از این خواب لعنتی رها شوم

حسن
حسن
2 ماه قبل

از من می شنوید اگر تریاک یا شیره میکشید گول نخورید متادون مصرف کنید که بدبخت میشین چون وقتی متادون مصرف کردید تریاک ،شیره دیگه نمیگیرت یعنی از چاله در اومدی افتادی تو چاه ویه بدبختی دیگه متادون اینه که میلت میکشه به شیشه و کریس و بدبخت تر میشی

مریم
مریم
2 ماه قبل

کرمان هم هست کنگره ۶۰اعتیاد درمان دارد فقط کنگره ۶۰بدون بازگشت بزن توی گوگل

مریم
مریم
2 ماه قبل

فقط کنگره ۶۰بدون درد

جعفر
جعفر
پاسخ به  مریم
1 ماه قبل

درود بر شما.کنگره ۶۰ چی هست و چجوری ترک میکنن؟ اگر در کنگره هستین لطفا کمی توضیح بدید. سپاس از شما

گمنام
گمنام
2 ماه قبل

سلام یک مریض اعتیاد هستم خدایا شکرت الان هفت روز پاکم مصرف من شیشه معتادون بود هرچی گیرم میومد میزدم طوری بود که هیچ وقت فکر نمیکردم چیزی باش که وسوسه شیشه از سر بنداز هم نوع دارو خوردم از اون گیاهی های تا هرچی ولی اول اراده بعد یه دکتر رفتم که چندتا قرص داد خیلی تاثیر دارن حتی ازسیگار هم زد شدم هرکه خواست انهای که واقعا میخوان میخوان ۰۹۹۰۴۱۲۲۵۸۷ پیام بدن نه زنگ چون جواب نمیدم

علی
علی
پاسخ به  گمنام
1 ماه قبل

افرین

وحیدکوچکی
وحیدکوچکی
2 ماه قبل

یک رونشناس داروه گیاهی برای ترک به من معرف کنید ممنون

رودبارانی
رودبارانی
پاسخ به  وحیدکوچکی
1 ماه قبل

۰۹۳۶۴۰۸۲۰۰۲

علی
علی
پاسخ به  وحیدکوچکی
1 ماه قبل

برادر عزیز فقط دوکتر بری

امید
امید
پاسخ به  وحیدکوچکی
1 ماه قبل

من مصرف شیشه هروئین وقرص داشتم الان ۲ماه وخورده ای پاکم شکر خدا اول باکمک خدا دوم چندتا قرص گیاهی گرفتم کلا نه درد داشتم نه هیچی بعد خردن قرصا دوروز خواب بودم تمام خماری توخواب پس دادم بعدش سرحال شدم واز مواد زده شدم خدارو هرچی شکر بکنم کمه تازه دارم زندگی میکنم

گمنام
گمنام
پاسخ به  امید
1 ماه قبل

سلام اسم قرص چی هست

رویا
رویا
پاسخ به  امید
1 ماه قبل

سلام چی بودن لطفا کمک کنید

اسم قرصه چی هست
اسم قرصه چی هست
پاسخ به  امید
1 ماه قبل

چه قرصی هست

بنی
بنی
پاسخ به  وحیدکوچکی
1 ماه قبل

سلام هیچ دارویی مثل اول غیرت وبعدهم هدف داشته باشی تابتونی ترک کنی من خودم صب تست ده روزترک میدم زنم امابعد۱۲سال باغروراومدم براترک وکمپ شخصی اومدم دوست دوره زیبایی من بودکه چهارساله ترک کرده ومن رونشناخت وگفتم من اگه بخوام ترک میکنم نتونم میرم امااون هرلحظه میترسیدبرم تاروزدوم دیدچطورروحرفمم دیشب باهم رفتیم کرمان امشب هم رفتم خونه ابجیم اومدم دعاکنیدکه تااخرش برم

وحیدکوچکی
وحیدکوچکی
2 ماه قبل

سلام من متادون میخورم یک نفرمارا معرفی کرد به یک نمیدانم روانشناس داروه گیاهی به ما داد اما من هنوز خیلی درد دارم آن کفت اکراین استفاده کنی اصلان درد احساس نمیکنی حال شما کسی سراغ داری ممنون

محسن
محسن
پاسخ به  وحیدکوچکی
2 ماه قبل

سلام.
متادون کلا به مواد پایه معروفه تو شهر ما هر کی متادون مصرف داره میگن پایه میزنه حداقل تو محله ما منظور اینه که متادون رو هر موادی سواره یعنی از متادون قوی تر نداریم طرف هروئین میزنه با متادون ترک میکنه اگه هنوزم مصرف میکنی بنده یه راهنمایی میکنم اول اگه بتونی بری کمپ که بهتره دردش رو میکشیو تموم هرچند تو کمپ ببینن خیلی درد داری بهت متادون میدن خیلی کم که ازیت نشی جای ترسناکی نیست…دوم اینکه خودت اراده کنی هر روز از مقدار مصرفت کم کنی تا جایی که دارو گیاهی روت اثر کنه یا قرصهای مسکن که خیلی سخته همه کسی نمیتونه اراده پولادین میخاد و در آخر گول تبلیغات روانشناس و دارو گیاهی رو نخور کمپ بهترین راه حل هستش یه کمپ خوب و سالم وگر نه هر کاری بکنی بدن درد رو داری از درد بدن نترس تجربه خودمم رو بگم که تا حالاحدود۱۰ بار ترک کردم بدون دارو البته هروئین کمپ هم کلا یه بار رفتم همش تو خونه ترک کردم بدون دارو

ریگی
ریگی
پاسخ به  محسن
1 ماه قبل

بله ترک تو خونه به نظرم بهتراست

نازگل
نازگل
پاسخ به  ریگی
1 ماه قبل

سلام همسر من نزدیک به هشت ساله شیشه مصرف میکنه و هرسری داره ترک میکنه تو خونه ولینمیشه دوباره مصرف میکنه.. ینی تو این ۸سال زندگی من فقط ب کشیدن و ترک کردن همسرم گذشته واقعاااا خسته شدم.. توروخدا کسی میدونه بگه چیکار کنم که ترک کنه

اسم قرصه چی هست
اسم قرصه چی هست
پاسخ به  ریگی
1 ماه قبل

سلام واقعاگول داروگیاهی نخوریدمن خودم ۵/۲۰۰ملیون دادم وقتی به دستم رسید فقط دم نوش شاطره بود وبس حرمشون باشه انشاالله

۰۰۰۰
۰۰۰۰
پاسخ به  وحیدکوچکی
2 ماه قبل

گابانتین بهتره برای درد

محمد
محمد
پاسخ به  ۰۰۰۰
1 ماه قبل

افرین یه چند تا دارو دیگه هم هست کنارش مصرف کنی میدونی چین ؟

علی
علی
پاسخ به  وحیدکوچکی
1 ماه قبل

چی مصرف میکنی

زهرا
زهرا
2 ماه قبل

سلام کنگره کمپ کجاست ایا همه شهرها دارن از کرمان

Ghadam_salamati
Ghadam_salamati
2 ماه قبل

ترک اعتیاد به روش گیاهی تاییده سازمان غذارو دارو و وزارت بهداشت هم ترک کن هم کار کن
آیدی پیج روبیکا@ghadam_salamati

محمد
محمد
پاسخ به  Ghadam_salamati
1 ماه قبل

دوروغه

محمد
محمد
پاسخ به  Ghadam_salamati
1 ماه قبل

گول نخورین

Ghadam_salamati
Ghadam_salamati
2 ماه قبل

ترک اعتیاد به روش گیاهی هم درمان شو هم به کارت برس تاییده وزارت بهداشت و سازمان غذا دارو
ایدی پیج روبیکاGhadam_salamati

امیر
امیر
2 ماه قبل

سلام دوستان متادون شیشه هرنین مصرف داشتم ۸ روز تو خونه پاکم ولی نه دردم کم شده نه خوابم زیاد عرق کم میکنم راه حل دارید نجاتم بدید خیلی درد دارم دیونه دارم میشم مخصوصا بی خوابی

بنده خدا
بنده خدا
پاسخ به  امیر
2 ماه قبل

نماز وقرآن بخوان،صبر داشته باش خدا ارحم الراحمین است

مهدی
مهدی
پاسخ به  بنده خدا
1 ماه قبل

نماز وقران دردخماری کم میکنه

بنی
بنی
پاسخ به  بنده خدا
1 ماه قبل

اوسکل

رضا
رضا
پاسخ به  امیر
2 ماه قبل

باید سطح ویتامین و امینواسید های بدنت رو بالا ببری
متخصص نیستم. ولی مربی تغذیه بدنسازیم. تا میتونی مایعات بخور مهمترین چیز اب بدنه . ک بعد از ترک خیلی اب بدن واجبه. چون تخلیه میشه. فقط کافیه ۶ تا ۸ روز دووام بیاری و رعایت کنی .خلاص .

محمد
محمد
پاسخ به  رضا
1 ماه قبل

اینا همه درسته ولی ترک متادن نداشتی بدانی چه تخریب عجیبی داره

۰۰۰۰
۰۰۰۰
پاسخ به  امیر
2 ماه قبل

گابانتین میخورین؟همینکه همت کردین ترک کردین هشتاد درصد راه رو رفتین ۰کم کم خوابتون میبره با کولونازپام طی ده روز

اشکان
اشکان
پاسخ به  امیر
1 ماه قبل

تا جایی که میتونی فقط دوش آب سرد بگیر هر چی بیشتر و سردتر باشه آب بهتر

محسن
محسن
پاسخ به  امیر
1 ماه قبل

سلام خوبی ناپروکسن شیاف دیکلوفناک واقعا تاثیر گذاره تا میتونی دوش اب سرد بگیر

محسن
محسن
پاسخ به  امیر
1 ماه قبل

هندونه و اب هندوانه هم عالیه

کیان
کیان
پاسخ به  امیر
1 ماه قبل

سلام ازداروخانه کپسول گاباپنتن۱۰۰میلی گرم بگیروروزی سه عددبخوریااگه دردکمترداشتی کمتربخورولی هنگام خواب یکی بخورعالیه خوابت میبره ودردهم نداریونیزبروعطاری گیاه یاکپسول جدواربگیر،گیاه راروزی۳ال۴باردم کن بخورویاکپسولجدوارروزی یکی زمان دردویکی شب یکساعت قبل خواب بخورانشالله خوب میشی مایعات زیادبخورودمنوش زنجبیل شیرین بیان ،دارچین ،سیاهدانه،واسپنددرست کن اگرجوانی روزی ۴لیوان واگرسنت بالاست نصف لیوان روزژی۲بازبخوروحواست به فشارت باشه بالانره ،دمنوش سوپریم قهوه هم خوبه

کیوان
کیوان
3 ماه قبل

در مورد کنگره ۶۰ و روش درمانشون کسی چیزی می دونه ؟

افشین
افشین
پاسخ به  کیوان
2 ماه قبل

باسلام اگه میخوای بری واقعا ترک کنی در کنگره یعنی برو انشاالله موفق میشی فقط توروهر کی دوستداری فقط صادقانه عمل کن و هرکاری گفتن انجام بده اگه بد دیدی نفرینم کن ولی صددرهزار دعا کن مابقی را

احسان
احسان
پاسخ به  کیوان
2 ماه قبل

سلام بله.بهترین و علمی ترین روش بدون هزینه جانبی وبا داروی تاییدشددرکنگره ۶۰ هست که درمان میشی. بمدت ۱۱ ماه بدون خماری ترک نمی کنی بلکه درمان میشی. فقط باید گوش بفرمان راهنماباشی و رعایت برنامه ومقدراتعیین شده داروباشی.

محمد
محمد
پاسخ به  احسان
1 ماه قبل

هزینه که داره داداش باید پول شربت اوپیون بده بدونه هزینه نیست تهشم یکم درد و کسلی هست

شب زده
شب زده
پاسخ به  احسان
13 روز قبل

مم کنگره هم رفتم افاقه نکرد،ولی با دارو گیاهی خوب بود

حسین
حسین
3 ماه قبل

س داروهای که داخل کمپ میدهند جلوی درد خماری رو میگیره

افشین
افشین
پاسخ به  حسین
2 ماه قبل

داخل کمپ چرا بری برو کنگره هزینه ای که ورودی کمپ و ….میخوای بدی برو فقط کنگره انشاالله خوب میشی خیلی خیلی بهتره و درست زندگی کردن و آرامشی که اونجاست هیچ جایی نیست

محسن
محسن
پاسخ به  افشین
2 ماه قبل

کنگره ۶۰چی هست؟ آیا در مشهد هم کنگره ۶۰داره؟ شمارمو میزارم میشه لطف کنین و تماس بگیرین و راهنماییم کنین. ممنون ۰۹۳۰۰۲۲۶۵۸۵

کامی
کامی
پاسخ به  محسن
1 ماه قبل

کنگره ۶۰ یه انجمن کاملا ایرانی هست .ی چیزی شبیه ان ای/NA.
ولی کاملتر و با جواب تر از ان ای.
من هر دوتاشو تجربه کردم.
ان ای میگه ما درمان نمیشیم اما میتونیم تو نقطه ای از زمان جلوی پیشرفت بیماری رو بگیریم تا شرایط بدتر ازین نشه.
اما کنگره ۶۰ با تمام قدرت و با صدای بلند اعلام میکنه که ما هرچند بیماری خطرناک و پیشرونده ای داریم ولی بدون هیچ نگرانی و ترسی کلا وجود بیماری اعتیاد را درون شخص مداوا و بهبود مبخشیم.
بطور کامل یک معتاد را خوبه خوب میکنن.
باعث افتخاره که بالاخره نجات معتادان با مداوای کامل و تضمینی را انجمنی کاملا ایرانی ابداع، و به تمام نقاط دنیا معرفی و پایه گذاری کردند.

اسم قرصه چی هست
اسم قرصه چی هست
پاسخ به  محسن
1 ماه قبل

سلام ممنون میشم بگین کنگره چی هست خدا خیرت بده بگوچی هست

رویا
رویا
پاسخ به  افشین
1 ماه قبل

سلام کنگره ۶۰هرشهری هست لطفا راهنمایی کنید

علیرضا
علیرضا
3 ماه قبل

سلام من روز ۳تا متادون ۴۰ میخورم چجوری میتونم ترک کنم و چقدر زمان میبره لطفا راهنماییم کنید خداخیرتون بده

فرشاد
فرشاد
پاسخ به  علیرضا
2 ماه قبل

چند کیلو هستید که روزی ۳عدد ۴۰ می خورید

زینال
زینال
پاسخ به  علیرضا
2 ماه قبل

عزیز ترک متادون به این صورته که روز اول ببینی چقدر مصرف کنب۲۴ ساعت راحتی بعد با سرنگ همان مقدار اب اضافه کن تاسه ماه راحت میشی

ادذریی
ادذریی
پاسخ به  علیرضا
2 ماه قبل

تو دیگه کارت تموم

محمد
محمد
پاسخ به  علیرضا
1 ماه قبل

راهی جز کشیدن خماری نداره ولی سعی کن کمش کنی به مرور

محمد
محمد
پاسخ به  علیرضا
1 ماه قبل

بروپیش دکترترک اعتیاداگرواقعاخسته شدی

ناشنااااااس
ناشنااااااس
پاسخ به  علیرضا
1 ماه قبل

سلام. اگه واقعا راهنمایی میخوای. از همین الان متادون و بزار کنار و برو سراغ مواد مصرفی قبلیت. حتی اگه موادم مصرف نمیکردی. برو یه مدت تریاک مصرف کن. بین ۳۰ روز تا دو ماه یه مواد غیر از متادون مصرف کن. بعد مثل مرد ۳ روز بخواب تو خونه. خماری پس بده. و برو بالا. چون ترک متادون خیلی سخته. و هرکی هم میگه کنگره ۶۰ شکر زیادی خورده. کنگره ۶۰ میاد شربت جایگزین مواد میکنه. و مریضا بدتر میکنه.

خودمم
خودمم
3 ماه قبل

با وجود وضعیت مملکت،جوون ها دلیل دارن واسه زدن،مشکلاتی دارن؛که هم از طرف کشور و خانواده سنتی بهشون تحمیل شده،ناامید نیستن بی امیدن،
حق دارناین سرزمین هرکی حرف جدید خواست بزنه زد وطنی لقب گرفت.و اینکه ترک را راحت و الکی فیلسوفانه تعریف نکنید،هرفرد حفره ها و کمبود های پنهان خودشو رفته،تویی که کمپ اجباری خوردی زمین منم خوردم،ولی راه حلش نبود
من روی همون مواد سفید نشستم به خودشناسی
وقتی شناختم خیلی بهتر کنار اومدم
پذیرش درد و گرفتم نه پذیرش بیماری
درد مثل اون حس خوشایند توی یک وزنن
با درد به دنیا میایم با درد میریم
پس نترسیم مهک بزنیم خودمونو
اگه باختیم از نو شروع کنیم
بهتر از زمین زدن این کمپ دارای عشق حکومته
به خودت بیا رفیق من پول نقد این جماعت نشو
معتاد الان کالا محسوب میشه نه بیمار یادت باشه

دضا
دضا
3 ماه قبل

کرج جاده ملاردخیابان پیگ نیلفر۵۱پ۴۸ واحد ۱

Rez
Rez
پاسخ به  دضا
3 ماه قبل

فاتحه !

فاطمه نوروزی
فاطمه نوروزی
3 ماه قبل

سلام همسرم دوساله شیشه می‌کشه منم میگه از زندگیم برو برم پی زندگیم کمپ هم فرستادمش دوباره برگشت کرده

خدا دوست
خدا دوست
پاسخ به  فاطمه نوروزی
3 ماه قبل

با سلام و عرض بهترین ادبها خدمت شما آبجی گلم
امیدوارم که خداوند همه ی مصرف کننده ها رو از این مواد لعنتی و خانمان‌سوز رو ابدی ماندگاری نجات بده
اول اینکه باید خودش بخواد خواستن توانستن هست.درسته ترک کردن همچون موادی واقعا سخت هست ولاکن سختیش ارزشش داره.شما برای ترک همسر محترم باید اصولی اقدام به ترک کردن کرد.اول اینکه باید خیلی از چیزها رو پذیرفت و درکشون کرد آخه برای مصرف کردن یک شبه مصرف کننده نشدن و انتظار اینکه یک شبه هم ترک بکنن نباید داشت.زمان بر هست ولی اصولی باید اقدام کرد. مشاوره و فوق تخصص روانشناسی و همکاران متخصصین هستن که بخوای اصولی اقدام کرد.از همه مهم تر هم این هست که همسر محترم شما واقعا خودش تصمیم جدی برای ترک کردن داشته باشه و اینکه خواستن توانستن هست باید اول از همه ی این جملاتی که بهتون گفتم خودش تصمیم جدی داشته باشه. به امید پاکی ابدی و ماندگاری برای همسر محترمتان

Rez
Rez
پاسخ به  فاطمه نوروزی
3 ماه قبل

من کاری به احتمالات پزشکی ندارم ولی هرکی دیدم شیشه یا هروئین زده بدون شک باز سمتش میره، شیشه و هروئین بیماری زای ذهنی هستن، سیگارو ببین شما چند نفر تلاش کردن ترکش کنن ولی باز روز از نو …
تا اون روی موادو ندیدی بنظرم زندگی خودت و بچه ت رو نجات بده

علی
علی
پاسخ به  Rez
2 ماه قبل

بنظرم شما کسیو ندیدی که ترک کرده باشه،من مصرفم شیشه و شیره بود با داروهای گیاهی دکتر رحیمی هر دو رو ترک کردم الان ۱۶ماه پاکی دارم ،بعد از ۴۰ روز از ترک اینا،سیگار رو هم با داروهای ایشون کنار گذاشتم.شمارشو میزارم۰۹۰۱۲۲۱۲۵۵۶

وحیدکوچکی
وحیدکوچکی
پاسخ به  علی
2 ماه قبل

مال کجا است دکتررحیمی آدرس بده به ما ممنون

علی
علی
پاسخ به  علی
1 ماه قبل

خدا شکر

علی
علی
پاسخ به  علی
1 ماه قبل

هزار ماشلاه

محسن
محسن
پاسخ به  Rez
1 ماه قبل

نه اتفاقا اینجوری هم نیست و خیلی ها هستن که سالها پاکن از همین نوع مواد

بی نام و نشان
بی نام و نشان
پاسخ به  Rez
1 ماه قبل

گوه نخور بابا مرتیکه بی وجدان خودت زن بچه و زندگی نداری که میخای با این حرفهای پوچ و بی اساس یک زندگی رو از هم بپاشونی بدبخت بیشعور از خدا نمیترسی از اه و ناله های بعدش که ان شالله دامن خودتو خانوادتو میگیره بترس
چرا الکی میخای به یه زندگی اتیش بندازی و باعث فروپاشی و نابودیش بشی

متین
متین
پاسخ به  فاطمه نوروزی
3 ماه قبل

سلام خیلی حواستون باشه اگ همچین هشداری بهتون داده.یکیو میشناسم ۱۰سال استفاده میکنه چند روز پیش زنشو بخاطر ی بحث کوچیک کشت.الان ۲تا بچش هم موندن باهاش چکارکنن!!!دادگاه هم میگه این ک پرونده پزشکی داشته زنش نباید باهاش زندگی میکرده!!!

وحیدتایلند
وحیدتایلند
پاسخ به  فاطمه نوروزی
1 ماه قبل

کافیه کلاس Nyبره.شیشه دردجسمی نداره
فقط ذهنه.کلاس nyبره انگارشستشومغزی میدن و متنفرمیشی ازهرموادی. حتی بکشه بعدش بره…رایگانه امتحانش ضررنداره.

سعید
سعید
پاسخ به  فاطمه نوروزی
1 ماه قبل

تماس بگیرین راهنمایتون کنم۰۹۳۰۱۴۳۶۵۷۰

آخرین ویرایش 1 ماه قبل توسط سعید
بابک
بابک
3 ماه قبل

آقا بعد یک ماه لغزش کردم چرا خماریم زود برگشته تریاک میکشم چه کنم حالت تهوع دارم

محمد
محمد
پاسخ به  بابک
1 ماه قبل

یک بار کمه و هزار بار زیاد لغزش لغزش دوباره شروع کن به ترک به امید پاکی ابدی

jojo
jojo
3 ماه قبل

بعداز۱۲سال مصرف شیشه،بالاخره تصمیم گرفتم ترک کنم،به عجزوناتوانی کامل رسیده بودم،۳ماه باپای خودم رفتم کمپ تونستم ۵سال ترک کنم،ولی یکماه قبل ازتولدپسردومم لغزش کردم بامصرف دوباره شیشه،بعداز۵سال عذاب وجدان گرفتم،نزدیک یکماه مصرف کردم، دیگه هیچ لذتی برام نداشت،بامتولدشدن پسردومم،تصمیم به ترک گرفتم،الان هم خداروشکر۱۹ماه پاک هستم بدون هیچ وسوسه ای،پسرم هم ۱۹ ماهشه،خدایا شکرت،

حسین
حسین
پاسخ به  jojo
3 ماه قبل

خیلی مردی دمت گرم

رضا
رضا
پاسخ به  حسین
1 ماه قبل

سلام ببخشید که من میخوام ترک کنم شیره مصرف میکنم هزینه پول ندارم بخدا چهار بچه

جواد
جواد
پاسخ به  jojo
2 ماه قبل

دمت گرم

هلیا
هلیا
پاسخ به  jojo
2 ماه قبل

چطوری!؟ ب منم بگو راهشو‍♀️

محمد
محمد
3 ماه قبل

همه چی به خودت بستگی داره اراده کن مردن ‌ک نیست تموم میشه از ذهنت پاک کن درد فیزیکی تموم میشه ولی تو ذهنت باشه باز میری سراغش نه کمپی نه متخصصی میخاد چون فقط اینا فیزیکی میتونن کمکت کن سعی کن رو ذهن خودت کار کنی همین ،

محمد
محمد
3 ماه قبل

سلام الان سه روزه شیره رو ترک کردم با داروهای شیمیایی دکتر ولی درد پاها و ساق دست چپ و سردرد امونمو بریده لطفا راهنمایی کنید ممنون

نوری
نوری
پاسخ به  محمد
2 ماه قبل

عالی

فرج علی
فرج علی
پاسخ به  محمد
1 ماه قبل

بله

نیلوفر
نیلوفر
3 ماه قبل

.

نیلوفر
نیلوفر
3 ماه قبل

سلام . مصرف شیشه دارم .و میخوام ترک کنم. خونواده م حمایتم نمیکنن. برای خواب زیاد و کوفتگی بدن ، راهی بهم بگید. بانوی ۵۰ ساله هستم

آبی تاچر
آبی تاچر
پاسخ به  نیلوفر
3 ماه قبل
نوری
نوری
پاسخ به  نیلوفر
2 ماه قبل

همه گیریم خواستن توانستن

نیلوفر
نیلوفر
3 ماه قبل

سلام .متاهلم . میخوام شیشه رو ترک کنم . خونوادهم حمایتم نمیکنن. لطفا برای خواب زیادی که دچارش میشم و کوفتگی بدن دارم ، راهی بهم پیشنهاد کنید. ۵۰ ساله هستم.

آبی تاچر
آبی تاچر
پاسخ به  نیلوفر
3 ماه قبل
التماس دعا
التماس دعا
پاسخ به  نیلوفر
1 ماه قبل

دادا مصرفت رو تا میتونی بیار پایین چون خیلی کمکت میکنه برای خواب زیادت صد در صد بیخوابی هم میکشی بعد از دوسه روز میخوابی نمیتونی پاشی.قرص باکلوفن ۱۰ هر شب یه دونه بخور راحت بخواب صبح هم بیدار شو مثل همه

التماس دعا
التماس دعا
پاسخ به  نیلوفر
1 ماه قبل

واسه کوفتگی بدن خودت رو تقویت کن یه مقدار ورزش رو هم یواش یواش برو توکارش ،کپسول گاباپنتین۳۰۰ هر ۸ ساعت بخور هم مسکن قویه وهم ارامبخشه .خدا کمکت کنه

زهرا
زهرا
3 ماه قبل

سلام.یک پسر ۲۲ ساله دارم گرفتار شیشه شده .کمپ ثبتنامش. کردم ..همش ناامیدم همه میگن دوباره شروع می‌کنه …لطفا راهنمایی کنید بعدش چکار کنم

دکتر محمد جواد مربی دکترای تخصصی اعتیاد
دکتر محمد جواد مربی دکترای تخصصی اعتیاد
پاسخ به  زهرا
3 ماه قبل

سلام
بعد از طی دوران کمپ حتما یا در جلسات NA (معتادین گمنام) شرکت کند یا جلسات مشاوره با پزشک متخصص اعتیاد را پیگیری کند.

آبی تاچر
آبی تاچر
پاسخ به  زهرا
3 ماه قبل
ABیوخ
ABیوخ
پاسخ به  زهرا
2 ماه قبل

سلام
ثبتنام یعنی اجباری میبرنش؟.
اگه اجباری باشه ک پاش برسه دمه در کمپ پا برهن فرار میکنه سمته ساقی
ولی اگه برعکس باشه با تمایل خودش بره لعد اینک از کمپ اومد زیاد بهش گیر ندید فقط ب جلساتnaبغرستید و توقع نداشته باشد زود خوبشه یکم تحمل کنین چون اون فقط منتظره کوچکترین بهونس ک بره
و اینکه اصلا کنترلش نکنید ک اره چرا مشب زود خوابید چرا غذا زیاد خورد چرا میره بیرون دیر میاد
فقط و فقط بگید حتما ۹۰روز برن ب نزدیکترین جلسه naن این فقط رفتن کافی باشه ن باید ۹۰دیقه هم بشینه حرفای بقیرم گوش بده بببین چجور با مشکلاتشون کنار میان

بی نام
بی نام
پاسخ به  ABیوخ
1 ماه قبل

کاملا در اشتباه هستید چون خودتون یا خانواده تون درگیر اعتیاد نبودید معتاد مغزش فرمان نمیده اگه کمپ اجباری هم بره بعد اینکه بیاد بیرون از خانواده اش تشکر میکنه ک نجاتش دادن چون هیچ معتادی از روی رضایت نمیکشه همشون خسته ان و دوست ندارن از ترس خماری و درد ترک نمیکنن وگرنه از خداشون هست ک رها بشن خدا ب همشون کمک کنه انشاالله

امیر
امیر
پاسخ به  زهرا
1 ماه قبل

سلام دندون نالتروکسون بکار براش دیگه میل به مواد از بین میره بعد از ترکش.

موسوی
موسوی
4 ماه قبل

سیدحمیدالله موسوی

بنيامين
بنيامين
4 ماه قبل

سلام من امروز دومین روزه که قطع مصرف شیشه کردم

ونمیکشم ولی ۱مقدار بی‌حوصله شدم واعتماد بنفس هم ندارم
همش میترسم چیکار کنم ضمنا تو خونه ام ۳۸ساامه قرص اسنترا هم میخورم راهنمایی ام کنید متشکرم

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  بنيامين
4 ماه قبل

احسنت به شما همین که خودتون تصمیم به ترک گرفتید یعنی اراده و قدرت ترک اون و خواهید داشت دوست عزیز به سایت دکتر خیر اندیش هم مراجعه کنید در مورد اینکه که چی بخورید و چه کارهایی انجام دهید براتون مفید خواهد بود

محمد
محمد
پاسخ به  بنيامين
3 ماه قبل

باید جلسه آن ای بروید

دکتر محمد جواد مربی دکترای تخصصی اعتیاد
دکتر محمد جواد مربی دکترای تخصصی اعتیاد
پاسخ به  بنيامين
3 ماه قبل

بهتره به متخصص اعتیاد مراجعه کنی.

آبی تاچر
آبی تاچر
پاسخ به  بنيامين
3 ماه قبل
ABیوخ
ABیوخ
پاسخ به  بنيامين
2 ماه قبل

صبر صبر صبر فقط یکم صبر داشته باش ایشالله درست میشه

منیژه
منیژه
4 ماه قبل

جواب بدین اخرین بار مصرفمه امشب اگه نزنشم باز شروع میکمم راه حل بدین

سامی
سامی
پاسخ به  منیژه
4 ماه قبل

بزن فعلا تا بعد خدا بزرگه

محمد
محمد
پاسخ به  سامی
3 ماه قبل

برو جلسه آن ای

میلاٰد
میلاٰد
پاسخ به  سامی
3 ماه قبل
میثم
میثم
پاسخ به  منیژه
3 ماه قبل

اول توکل به خدا کن…دوم دوش اب سرد بگیر….سوم جلسه ان ای

دکتر محمد جواد مربی دکترای تخصصی اعتیاد
دکتر محمد جواد مربی دکترای تخصصی اعتیاد
پاسخ به  منیژه
3 ماه قبل

می توانی دلایلی که احساس میکنی باید مصرف نکنی را بنویسی. مثلا ممکنه دلایل این باشه ۱) مشکلات جسمی وروحی برایم ایجاد کرده۲)اعتبارم را از بین برده۳)از نظر اقتصادی مشکل برایم ایجاد کرده و………‌‌

حمید
حمید
پاسخ به  منیژه
3 ماه قبل

انجمن آن ای کمکت میکنه

آبی تاچر
آبی تاچر
پاسخ به  منیژه
3 ماه قبل
Saam
Saam
پاسخ به  منیژه
3 ماه قبل

خواهرم
اول اینکه ما نمیدونیم چی مصرف میکنی
ولی اگر خدایی نکرده مصرف شیشه داری در درجه اول باید همت و اراده قوی داشته باشی و دوش اب سرد یا کلاس NA در این لحظه به شما کمک نمیکنه
ما یک عمر پول برای خرید مواد دادیم،و الان باید یک مقدار برای سلامتی پولمون رو به دکتر متخصص بدیم،اول اراده و همت قوی و دوم رفتن پیش دکتر متخصص،
به یازی خدا بعداز روز سوم یا بعداز خواب طولانی که بیدار شدی رفتن به کلاس هایNAاز واجبات در پاک موندن هست.امیدوارم روزی برسه که پیامت رو ببینیم که میگی پاک شدم و پاک موندم

بیچاره
بیچاره
4 ماه قبل

سلام.میخام ترک کنم همسرم نمیدونه معتادم.میشه کمکم کنید چه مصرف کنم

محمد
محمد
پاسخ به  بیچاره
3 ماه قبل

باید جلسه آن ای بروید

دکتر محمد جواد مربی دکترای تخصصی اعتیاد
دکتر محمد جواد مربی دکترای تخصصی اعتیاد
پاسخ به  بیچاره
3 ماه قبل

دوست عزیز برای بیماری‌های دیگه چکار میکنی؟ احتمالا به پزشک مربوطه مراجعه می کنی خوب در این مورد هم همین کار را بکن.

محسن محمدی
محسن محمدی
4 ماه قبل

فقط به کنگره ۶۰ مراجعه کنید شما ترک میکنید ولی درمان نمیشید بخاطر همین بعد از ترک هزاران مشکل جسم و روان به سراغتون میاد. درمان قطعی و رایگان کنگره ۶۰ است.

حسین
حسین
پاسخ به  محسن محمدی
3 ماه قبل

سلام بنده۳۰سالمه۳ماهه روزای فردشعبه فردوسی مشهدمیرم ثبت نام نمی‌کنند میگن سهمیه نداریم میشه راهنمایی کنی ممنون.
۰۹۹۶۰۳۵۲۱۸۱

سمیرا
سمیرا
4 ماه قبل

دوروز نکشید البته با دارد خواب وغذا حمام دوباره میخوابه لطفا کمک کنید چ کارهایی من انجام بدم زودتر تمام بشه

سمیرا
سمیرا
پاسخ به  سمیرا
4 ماه قبل

دارو

میثم
میثم
پاسخ به  سمیرا
3 ماه قبل

سلام…اگه میتونی برو جلسه ودوش اب سرد…اگه خیلی درد داری قرص ب۲بگیر …بدون درد ترک میکنی

سعید
سعید
پاسخ به  میثم
3 ماه قبل

سلام ب۲ خودش اعتیادداردخیلی ازدوستان گرفتارش شده اند

آخرین ویرایش 3 ماه قبل توسط سعید
فرزاد
فرزاد
4 ماه قبل

سلام من تو ترامادول گیر کردم نمیدونم چیکار کنم

علی تیری
علی تیری
4 ماه قبل

من علی معروف به علی تیری هستم. هفده سال و یک ماه پیش وقتی رفتم کمپ سر یک ماه استارت قدم زدیم . یادش بخیر راهنمامون گفت آرزوها تون رو بنویسید…منتظر معجزه باشید ….. من نوشتم مزدا تیری. همه حتی بعدها ها راهنمام گفت من باورم نمیشد . اما من شب تولد دوسالگیم خریدمش. البته حدود ۱۵ سال قبل. دلیل اصلی لغزش بچه ها عدم اعتماد به نیروی برتر خداوند هستش . بهش اعتماد کن و در مسیر بهبودی باش نعشگی و خماری برات میشه خاطره .

حبیب
حبیب
4 ماه قبل

سلام وقت بخیر من علی هستم معروف به علی تیری …. حالا چرا علی تیری ؟ ۱۷ سال و یک ماه پیش که رفتم کمپ بعد یک ماه همونجا استارت شروع قدم زدم راهنما گفت بچه ها ارزوهاتون رو بنویسید تا معجزه خداوند رو توی پاکی ببینید … من نوشتم مزدا تیری …. برام خیلی آرزو بود اما شب تولد دوسالگیم خریدمش . البته میشه ۱۵ سال قبل . اما برای من حکم معجزه داشت که از زیر صفر دوساله به آرزوم رسیدم . واسه همین توی محل ما یافت آباد به من میگن علی تیری . ببینید دلیل اصلی وسوسه و لغزش عدم اعتماد به خداست . اگه اعتماد کنی به همه چی میرسی. پا درد و کمر درد و عرق و خماری برام مثل خاطره س .

سام
سام
پاسخ به  حبیب
1 ماه قبل

سلام من یه پسر ۱۸ساله دارم اعتیاد داره خیلی براش ناراحتم وعذاب میکشم اونم مثل شما که فرمودید عشق ماشین داره یعنی میشه منم پسرم ترک کنه سالم بشه به آرزوش برسه

آخرین ویرایش 1 ماه قبل توسط سام
غراوی ا
غراوی ا
4 ماه قبل

فقط متادن اونم چند سال .۴سی سی تا ۸.فقط یک نوبت در روز .هیچ دارویی مصرف نشودحتی تریاک.

محراب عبدی عبدالله ابو طاها
محراب عبدی عبدالله ابو طاها
4 ماه قبل

سلام. و عرض ادب به پیشگاه خداوند خالق هستی،،،،،،،انسان را آفرید با نعمتهایش بنده کمترین از بدو تولد با مخدر.کلاس بچه پول داری شهر شهرستان کوچک ترین محیط و تجربه کرد.ن. کارهای بد،،،،،بدتر. بدترین،،،،،ولی با گذشت #۵۱ سال به این بار رسیدم مردان بزرگ کارای بزرگ میکنم مثل قهرمان فوتبال ،کشتی در و حد المپیک ترک اعتیاد هم مراحل توبه یا انجام ندادن کاری که به دیگگران آسیب. میزنه واگراحمق نباشی می فهمی به خود آزار و اذیت رسانده م ایم،،،،،،،،،یه انسان مراحل هفت گانه توبه لازم است،،،،،اول فعل خواستن غربتن ااه الله بعد تطهیر جسم،،،،وبعدتطهری،روح که دوبخش است معنوی به درجه معرفت،،،،یا گمراهی و جایگزین،،،،،حذف ادم هایی که آیینه آینده بد ویا برگشت شما هستند،،،جا و مکانی که نشه بازی و عالم هپروت می ساختم،،،،،،،و بعد یه مرحله اول :شروع اتفاقات خوب زندگی سالم و تجربه ای ماندگار،،،،،،،،،،،، ملت رو و جنگ برای بدست آوردنش زحمات زیادی کاره کار همه کس نیست اینه که قهرمان میکنه تورو پیش خودت عزیز نکنه،،،،،،خواهان کسی باش که خواهان تو باشد،،-“‘ اینگونه اگر نیست خواهان خودت باش،،،،،جمع بندی تمام این اصول رو سر اراده انسان آنهای که پاکند امکان رویارویی را دوباره خواسته یا ناخواسته فرق اینجاست که فردی انجام نمیده ولی امکان دارد دگری انجام دهد،،،،،،با آرزوی پاکی مردانی که پاک بودن حق آنهاست فقط یه جرقه اللهی لازم و پاک ماندن همه خوبان عالم،،،،

سلیمان
سلیمان
4 ماه قبل

منم یه معتاد بودم تریاک مصرف میکردم ولی با کمک خودم و انجمن معتادان گمنام و دوستان بهبودی الان ده سال پاکم رعایت کردن اصول انجمن بهتون بیشترین کمک رو میکنه اصولش بسیار ساده است حتما امتحان کنید مطمعن باشید اگه به اصول انجمن احترام گذاشتید خودتون رو از شر مواد مخدر نجات خواهیدداد به امید موفقیت همه دوستان عزیز

توکل برخدا
توکل برخدا
4 ماه قبل

سلام.همه دوستانی که همدرد من هستند باید بگم به هر دارویی که بهتون پیشنهاد میدن اعتماد نکنید
تقریبا بیست سالی درگیر مواد مخدر بودم همه نوع مواد شیره و متادون.. زدم ولی با اینکه دوبار کمپ هم رفتم باز گرفتار مواد بودم توی همین سایت بود یه آقایی شماره دکترشو گذاشته بود و الان من ۳ ماهه تو ترکم و از نتیجه اش خیلی راضیم ضمنا درمانشان گیاهی بود وبا کمترین شکل اذیت شدن دوران ترک رو سپری کردم و فعلا هیچ حسی به استفاده ندارم و این حیلی جالبه برام . ضمنا وظیفه خودم میدونم تا بقیه عزیزان استفاده کنن
۰۹۰۱۲۲۱۲۵۵۶ دکتر رحمیی

محمدرفیع
محمدرفیع
5 ماه قبل

داروی ترک شیشه

شهرام
شهرام
پاسخ به  محمدرفیع
4 ماه قبل

داروی ترک شیشه داروی خاصی نیست ولی برعکس گفته ها که ترکش سخته به خدا راحت راحته،خماریش فقط دو شب ودو روز کامل خوابی و کابوس شدید میبینی،دو روز فقط بخواب همین.

محمد
محمد
پاسخ به  شهرام
4 ماه قبل

یعنی بعد دو روز دیگه تمومه

رضا
رضا
پاسخ به  محمد
2 ماه قبل

آره بخدا فقط تا دور روز خواب شدید میاد سراغت فقط همین امتحان کن اگه اینجوری نبود بیا هر چی خواستی بهم بگو البته در صورتی که مصرفت فقط شیشه تنها باشها

حسین
حسین
پاسخ به  شهرام
4 ماه قبل

دمدگرم داداش بااین حرفت ب من روحیه دادی

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  شهرام
2 ماه قبل

دقیقا همینه پدرم۱۵سال شیشه مصرف می‌کرد البته نه کابوسی میدید نه هزیون میگفت فقط شبا دیر تر میخوابید یهو تصمیم گرفت ترک کنه فقط یه هفته خواب بود نه درد داشت نه هیچ چیز دیگه ای ما به زور بیدارش میکردم غذا و میوه و آب میوه میدادیم بخوره باز سریع خوابش میبرد بعد یه هفته سرحال شد و الان ۹ساله پاکه

مینا
مینا
پاسخ به  محمدرفیع
1 ماه قبل

اصلا درد نداره فقط روحیه …با الپرزولام حله همه چیز

محمدرفیع
محمدرفیع
5 ماه قبل

سلام آدرس میخواهم

میلاد
میلاد
5 ماه قبل

سلام دوستان همدرد چکارکنم وقتی وسوسه یکبارمصرف میادسراغم نمیتونم کنترلش کنم تروخدا کمکم کنید

آراس
آراس
پاسخ به  میلاد
3 ماه قبل

فقط خداااا ونیروی برتر اون باید کمکت کنه

مینا
مینا
پاسخ به  میلاد
2 ماه قبل

به هدفت هرچی که هست فکر کن.ففط به هدفت فقط.

آخرین ویرایش 2 ماه قبل توسط مینا
علی حصاری
علی حصاری
5 ماه قبل

سلام‌ علی هستم ازنیشابور ۵۲ساله ازبیکاری رنج میبرم وهمین امرباعث میشه برم سمت مواد یک هفته مصرف نمیکنم اما یکدفعه فک میکنم به اقساط وعقب افتادن اززندگی واین فشارانقدزیاداست که تحملش سخت ناچار بازهم لغزش مخصوصا این چندسال اخیر انقد ماشین وخانه سرقت کردن که ازلحاظ روحی داغون شدم نمیدانم چیکارکنم .ممنون ازشما

حمزه
حمزه
5 ماه قبل

من یا مشاوره ترک مواد میخوام

ققنوس
ققنوس
پاسخ به  حمزه
4 ماه قبل

۰۹۰۱۲۲۱۲۵۵۶رحیمی

ققنوس
ققنوس
پاسخ به  حمزه
4 ماه قبل

۰۹۰۱۲۲۱۲۵۵۶رحیمی دکتر طب سنتی

دکمه بازگشت به بالا