ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.7K
کارشناس ارازمحمد قرنجیک نژاد

ارازمحمد قرنجیک نژاد

شماره نظام پزشکی: ت-1562
کارشناسی علوم تغذیه
به دلیل تعداد کم نظرات، امتیاز قابل نمایش نیست.

آدرس و تلفن تماس

گرگان - گرگان خیابان ولیعصر انتهای عدالت 13ساختمان صدف طبقه سوم
درباره من

بیش ازدودهه فعالیت هم دربخش آموزش و نظارت (شبکه بهداشت ودرمان ) وهم درحوزه بالینی بیمارستان ..وهم مطب شخصی …..تحصیلات هم دردانشگاه علوم پزشکی یعنی اشنایی  و تسلط برفیزیولوژی و بیوشیمی،متابولیسم و  هم تحصیلات تا مقطع دکتری تخصصی در تکنولوژی علوم صنایع غذایی….آشنایی کامل به تغیرات و فراوری مواد غذایی که ترکیب این دوعلم رژیم نویسی را بی نقص میکند

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ارازمحمد قرنجیک نژاد را داشته است.

نظرات در مورد ارازمحمد قرنجیک نژاد

به دلیل تعداد کم نظرات، امتیاز قابل نمایش نیست.
برخورد مناسب پزشک
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
مهارت و تخصص پزشک
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
سلام ..ایشان گرگان هستند نه تهران
مفید بود؟

کارشناس ارازمحمد قرنجیک نژاد، کارشناس علوم تغذیه در شهر گرگان است. مطب کارشناس ارازمحمد قرنجیک نژاد در گرگان خیابان ولیعصر انتهای عدالت 13ساختمان صدف طبقه سوم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 017-32224490 تماس بگیرید.

تاکنون 1.7K نفر از پروفایل کارشناس ارازمحمد قرنجیک نژاد، کارشناس علوم تغذیه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس ارازمحمد قرنجیک نژاد در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس ارازمحمد قرنجیک نژاد امروز 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس علوم تغذیه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس ارازمحمد قرنجیک نژاد، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس ارازمحمد قرنجیک نژاد: گرگان، گرگان خیابان ولیعصر انتهای عدالت 13ساختمان صدف طبقه سوم
  • تلفن مطب کارشناس ارازمحمد قرنجیک نژاد: 017-32224490
  • تخصص کارشناس ارازمحمد قرنجیک نژاد: کارشناسی علوم تغذیه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل