ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
835
کارشناس عاقبت بخیر

عاقبت بخیر

شماره نظام پزشکی: م-23550
کارشناسی ارشد مامایی
به دلیل تعداد کم نظرات، امتیاز قابل نمایش نیست.

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، بلوار خوشوقت، نبش 156 شرقی. ساختمان پزشكان پارس، ط۲ واحد ۱۲
درباره من

کارشناس ارشد مامایی و مشاوره ، مربی کلاس های آمادگی برای زایمان و زایمان فیزیولوژیک، درمان بیماری های زنان، تست سرطان دهانه رحم، تزریق واکسن گارداسیل ، برگزاری کلاس های یوگای بارداری و حرکات اصلاحی و کششی

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی عاقبت بخیر را داشته است.

نظرات در مورد عاقبت بخیر

به دلیل تعداد کم نظرات، امتیاز قابل نمایش نیست.
برخورد مناسب پزشک
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
مهارت و تخصص پزشک
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
موردی یافت نشد!

کارشناس عاقبت بخیر، کارشناس ارشد مشاوره در مامایی در شهر تهران است. مطب کارشناس عاقبت بخیر در تهران، بلوار خوشوقت، نبش 156 شرقی. ساختمان پزشكان پارس، ط۲ واحد ۱۲ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09304140817 تماس بگیرید.

تاکنون 835 نفر از پروفایل کارشناس عاقبت بخیر، کارشناس ارشد مشاوره در مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس عاقبت بخیر در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس عاقبت بخیر امروز 3:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد مشاوره در مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس عاقبت بخیر، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس عاقبت بخیر: تهران، تهران، بلوار خوشوقت، نبش 156 شرقی. ساختمان پزشكان پارس، ط۲ واحد ۱۲
  • تلفن مطب کارشناس عاقبت بخیر: 09304140817
  • تخصص کارشناس عاقبت بخیر: کارشناسی ارشد مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل