ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
21K
دکتر افشین یادگاری نائینی

افشین یادگاری نائینی

شماره نظام پزشکی: 65667
تخصص جراحی دهان، فک و صورت
4.3
از ۵
رضایت (87 نظر)

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - اصفهان، حکیم نظامی، باغ نو (28)
اصفهان - خیابان کاشانی، بیمارستان کاشانی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی افشین یادگاری نائینی را داشته است.

نظرات در مورد افشین یادگاری نائینی

4.3
از ۵
رضایت (87 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.3
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.2
مهارت و تخصص پزشک
4.4
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
چند سال پیش آقای دکتر برای من جراحی نسج سخت انجام دادند و بسیار از کارشون راضی بودم. خیلی با سواد هستند و واقعا توی کارشون حرفه‌ای هستند. واقعا برای مریض زمان میگذارند.
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
زیباترین درودها تقدیم دکتر یادگاری دوست داشتنی ..ایشان پزشکی استاد متعهد ودارای اخلاقی نیک هستند .. برای دخترم جراحی دندان عقل نهفته انجام دادن نتیجه ی عمل بسیار عالی ورضایت بخش بود از آفریدگار هستی بخش تندرستی وشادی نامتناهی برایش خواهانم با وجود انسانهایی همچون دکتر یادگاری زمین جایی بهتر برای زیستن است...مهندس امیری از خوزستان
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام بسیار دکتر با اخلاق ومهربان و صبور در انجام وظیفه شاید مثل اتفاقی که به فکوصورت من در تصادف آمده بود تا بحال نه تنها ایران بلکه در خارج نیز به جرات میگم هیچ دکتری غیر از خود آقای یادگاری نمی تونست عمل جراحی فک و صورت منا انجام دهد انشاالله خداوند منان بایش بهترینها را عطا کند لیاقتش را دارد
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
برای جراحی دندان عقل به ایشون مراجعه کردم خودشون و منشی بسیار خوش برخورد هستند،بین تمام دندانپزشکان اصفهان که تا به امروز مراجعه کردم قطعا مهربان ترین و صادقانه ترین عملکرد رو آقای دکتر داشتند ضمن اینکه سوال هایم رو با تسلط بر علم و دانش بالا با صبر پاسخ دادند ومنو راهنمایی کردند بی نهایت ازشون متشکرم.
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکتر یادگاری یکی از بهترین دکترهایی بودن که تا به حال بهشون مراجعه کردم. ایشون جدا از درمان عالی و حرفه‌ای، بسیار خوش‌برخورد هستن و برای وقت بیمارهاشون ارزش قائل می‌شن. هم‌چنین به سوال‌ها پاسخ علمی و منطقی می‌دن. من دکترهای کمی مثل ایشون دیدم که از همه‌ی لحاظ‌ها عالی باشن.
2
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
پزشک بسیار مهربان صبور وباسواد من همیشه میگم هر فردی اول باید انسان کامل و با ادبی باشه بعد هر شغلی رو انتخاب کنه در مورد ایشون ماشالا کامل معلومه قبل از پزشک شدن کامل و استخون پخته ومتین بودن خدا حفظشون کنه
2
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام آقای دکتر و منشی ایشان بسیار خوش برخورد و متین هستند .آقای دکتر بسیار حاذق و پنجه طلایی هستند .دندان عقل دخترم را جراحی کردند بسیار عالی بود بدون هیچگونه درد یا خونریزی
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکتر فوق العاده خوب چه از لحاظ علمی وعملی وبا اخلاق من واقعا پیشنهاد می کنم ایشون رو من دو تا اینپلنت پیششون انجام دادم خیلی راضیم همینجا ازشون تشکر می کنم میراحمدی هستم.
2
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
باحوصله و خوش برخورد.
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
برای ایمپلنت مراجعه کردم بسیار حاذق بودند و با تسلط و به بهترین شکل ممکن کار ایمپلنت 7 دندان را برایم انجام دادند بدون کمترین درد و عوارض بعد از آن
1
مفید بود؟

دکتر افشین یادگاری نائینی، متخصص جراحی دهان و فک و صورت در شهر اصفهان است. مطب دکتر افشین یادگاری نائینی در اصفهان، حکیم نظامی، باغ نو (28) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-36252854 تماس بگیرید.

تاکنون 21K نفر از پروفایل دکتر افشین یادگاری نائینی، متخصص جراحی دهان و فک و صورت بازدید کرده‌اند؛ همچنین 86٪ مراجعین (87 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند. نظرات دکتر افشین یادگاری نائینی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر افشین یادگاری نائینی امروز 6:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی دهان و فک و صورت ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر افشین یادگاری نائینی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر افشین یادگاری نائینی: اصفهان، اصفهان، حکیم نظامی، باغ نو (28)
  • تلفن مطب دکتر افشین یادگاری نائینی: 031-36252854
  • تخصص دکتر افشین یادگاری نائینی: تخصص جراحی دهان، فک و صورت
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل