ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
47K
دکتر دکتر امیر بهادرزاده

دکتر امیر بهادرزاده

13 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 36771
متخصص اعصاب و روان با 30 سال تجربه
متخصص روانپزشکی و اعصاب و روان
دکترای حرفه‌ای پزشکی
4.6
از ۵
رضایت (261 نظر)

آدرس و تلفن تماس

اسلامشهر - اسلامشهر خیابان امام سجاد(زرافشان) نبش کوچه حسین سلیمی (29) پلاک اسلامشهر خیابان امام سجاد {زرافشان} نبش کوچه شهید حسین سلیمی {29} پلاک {1}طبقه فوقانی داروخانه دکترسجادی مجموعه سبزپلاس
رباط کریم - مطب: ابتدای خ امام خمینی
درباره من

با بیش از 30 سال تجربه در تخصص درمان انواع اختلالات روانپزشکی..افسردگی.بیماری های اعصاب و مغز کودکان, افسردگی بعداز زایمان,تمرکز ذهنی,دوقطبی اضطراب. تیک. وسواس. بیش فعالی. اختلالات سایکوتیک( توهم هذیان ) اختلالات شخصیت.اختلالات جنسی و زناشویی؛ اختلالات وابسته به مصرف مواد 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر امیر بهادرزاده را داشته است.

نظرات در مورد دکتر امیر بهادرزاده

4.6
از ۵
رضایت (261 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
به عنوان یک روانپزشک برخورد آرام با متانت و آرامش داشتند و یا احترام برخورد کردند و استرس من کمتر شد و با یک نسخه خیلی از نظر روحی بهتر شدم در ضمن من قبل از ایشان پیش یک دکتر مغز و اعصاب رفته بودم و نتیجه نگرفته بودم بدتر هم شده بودم .ولی ایشان کاملا به حرفه ی خود مسلط هستند.
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکتر باحوصله کاردرستی هستن وخیلی باشخصیت برخورد میکنن به
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکتر خوش برخورد و با سواد هستند در حال حاضر تحت درمانم ولی در کل راضی هستم تا حالا
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
فوق العاده خون گرم ومهربان،بسیار انسان با پرستیژی هستند،طوری با بیمار رفتار میکنند که شک نکنید هربیماری با ایشان احساس راحتی و آرامش را دارد،من از بیماران سابق ایشان هستم بنا به دلایلی درگیر یک سری مشکلات عصبی که ناشی از فوت پدرم بود شدم والان مجددا پیگیر اینم که توسط ایشون بتونم ویزیت بشم و تحت درمان قراربگیرم.
3
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
آقای دکتر بهادرزاده از هر لحاظی عالی هستن،چ از نظر برخورد با مریض و چ از نظر تشخیص و درمان👌
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
با سلام... ایشان بسیار پزشک خوش برخورد ی هستند رفتار پرسنل عالی بود و ما مریض بد حال برده بودیم به سرعت ایشان را برای ویزیت نزد پزشک فرستادند و آقای دکتر سریعا علت بیماری را تشخیص دادند و با تجویز یک آمپول قدرت تکلم و حرکت بیمار ما را با کمک خدا برگرداندند. من دعاگوی ایشان هستم.
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
خیلی محترمانه برخورد میکنن ، با حوصله به حرف مریض گوش می کنن
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
همه چیز خوب بود.برخورد منشی و پذیرش عالی بود.داخل مطب هم صندلی تقریبا به اندازه کافی بود.اب سردکن موجود بود.رفتار آقای دکتر بسیار محترمانه بود وباحوصله درمورد بیماری توضیح دادند و به تمام سوالاتم هم جواب دادندوداروی مناسب راتجویز کردند
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
بسیار پزشک خوبی هستید با تشخیص بسیار عالی
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
شوهرم بیش از ۳۰ تا الپرازلام میخورد خدا رو شکر الان نمیندازه درست شد
چقدر مفید بود؟

دکتر دکتر امیر بهادرزاده، متخصص بیماریهای مغز و اعصاب در شهر رباط کریم است. مطب دکتر دکتر امیر بهادرزاده در مطب: ابتدای خ امام خمینی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 47K نفر از پروفایل دکتر دکتر امیر بهادرزاده، متخصص بیماریهای مغز و اعصاب بازدید کرده‌اند؛ همچنین 92٪ مراجعین (261 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند. نظرات دکتر دکتر امیر بهادرزاده در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای مغز و اعصاب ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر امیر بهادرزاده، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر امیر بهادرزاده: رباط کریم، مطب: ابتدای خ امام خمینی
  • تلفن مطب دکتر دکتر امیر بهادرزاده: ثبت نشده
  • تخصص دکتر دکتر امیر بهادرزاده: متخصص اعصاب و روان با 30 سال تجربه/ متخصص روانپزشکی و اعصاب و روان/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل