ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
762
دکتر رضا اسمائی

رضا اسمائی

شماره نظام پزشکی: د-17160
دکترای حرفه‌ای داروسازی
به دلیل تعداد کم نظرات، امتیاز قابل نمایش نیست.
درباره من

فرمولاتور داروهای گیاهی و طبیعی در اشکال رایج و نوین ٬ فرآورده های آرایشی و بهداشتی و Skincare ٬ محقق در بخش ارتقا سطح سلامت جامعه ٬ مخترع ٬ محقق در زمینه ی سیستم دارورسانی نوین Medicated Chewing Gum ٬ نماینده ی شرکت آمریکائی ایرنتیس در حوزه خاورمیانه و پژوهشگر در حوزه ی اتنوفارماکولوژی ، عضو رسمی انجمن داروسازان ایران ، سازمان نظام پزشکی کشور ، انجمن مخترعین کشور و بنیاد ملی نخبگان

 

لینک رزومه ؛

 

https://cvbuilder.me/resume/fa/b2ef1503-665e-42b6-bd35-9a02354f0871

 

تخصص ؛

 

۱. مشاوره دارویی و پایش وضعیت درمانی بیماران ۲. ساخت محصولات مراقبت پوست وابسته به فرد با فرمولاسیون تخصصی ( Skincare Handmade Products ) ۳. مکمل درمانی

فعالیت ها
0 مشاوره فعال
ویزیت آنلاین موفق
پذیرش24 بیش از 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی رضا اسمائی را داشته است.

نظرات در مورد رضا اسمائی

به دلیل تعداد کم نظرات، امتیاز قابل نمایش نیست.
برخورد مناسب پزشک
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
مهارت و تخصص پزشک
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
موردی یافت نشد!

دکتر رضا اسمائی، دکترای داروسازی در شهر (ثبت نشده) است. مطب دکتر رضا اسمائی در (ثبت نشده) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 762 نفر از پروفایل دکتر رضا اسمائی، دکترای داروسازی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر رضا اسمائی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای داروسازی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر رضا اسمائی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر رضا اسمائی: ثبت نشده
  • تلفن مطب دکتر رضا اسمائی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر رضا اسمائی: دکترای حرفه‌ای داروسازی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل