ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
31K
کارشناس زهرا بهرامی

زهرا بهرامی

10 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: م22438
مشاور سلامت جنسی
کارشناس مامایی
کارشناسی مامایی
4.0
از ۵
رضایت (104 نظر)

آدرس و تلفن تماس

شهریار - اندیشه، فاز 4
درباره من

⮜ بیوگرافی

ویزیت آنلاین متخصص زنان و زایمان - مامایی در زمینه های: 

  • مشاوره بلوغ، مشاوره بارداری
     
  • درمان بیماری‌های زنان، پاپ اسمیر
     
  • مراقبت‌های بارداری و زایمان فیزیولوژیک 
     
  • مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تنظیم خانواده  
     
  • مشاوره تعیین جنسیت، مشاوره سکسولوژی و سکس درمانگر


 

⮜ سوابق علمی

  • گذروندن دوره های کامل سکسولوژی 
     
  • کارشناس مامایی و ارشد روان شناسی 
     
  • بیش از 15 سال سابقه کار در مطب و درمانگاه  
     
  • داشتن مدرک زایمان فیزیولوژی و کلینیک مشاوره زنان 
     
  • کارشناس مامایی فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی کردستان 
     
  • شرکت در تمامی کنگره ها و سمینارهای زنان و زایمان و کارگاه‌های اختصاصی 
     
  • شرکت در اکثر کارگاه‌ها و کلاسهای یونگ و طرحواره درمانی و nlp و اناگرام و dbt و زوج درمانی و شخصیت شناسی ها 
     
فعالیت ها
650 مشاوره فعال
ویزیت آنلاین موفق
پذیرش24 بیش از 4 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی زهرا بهرامی را داشته است.

نظرات در مورد زهرا بهرامی

4.0
از ۵
رضایت (104 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.1
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.8
مهارت و تخصص پزشک
4.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
سلام وقت بخیر هیچ پاسخگویی مناسبی نداشتن من تازه روز تعطیل پیام دادم بهشون . بعد یک ساعت برام یه پیام فرستاد که من جواب پیامشو دادم روز بعد جوابمو داد گفت برات نسخه میفذستم که بعد ۴ روز هنوز نسخه ای نفرستادن . اگر مشکل من برای ایشون غیر قابل حل بود از همون اول باید به من میگفت که برم سراغ کسی دیگه . من خودم پزشکم ولی بخاطر اینکه مسعله خصوصی بود و نتونستم پیش همکارای اینجام برم مجبور شدم آنلاین ویزیت بشم و راضی نیستم از نحوه پاسخگوییشون . بنظرم باید حداقل نیم ساعت تو صحفه چت میموند و جوابم رو میداد نه اینکه روزی یک پیام بفرسته .
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام ممنون ازین سایت خوب که در اختیار افراد بیمار هستش درمان توسط پزشک خیلی عالی بود و خوش اخلاق و خوش برخورد و پیگیر بابت ادامه درمان
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام خواهش می کنم به علت نگرانی شدید سوالم را پاسخ دهید. خیلی ممنونم. من روز نهم از شروع عادت ماهانه،نزدیکی داشتم. و یک ساعت پس از آن دو قرص اورژانسی و بعد از 12 ساعت هم دو قرص دیگر مصرف کردم. الان هم دو روز میگذره و خیلی نگران هستم. احتمال بارداری وجود دارد؟؟
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
عالی هستن خانم دکتر زهرا بهرامی با تشخیص دقیق و به موقع و راهنمایی‌های درست ایشون و برخورد حرفه ای و مهربانانه و صبورانه ای که داشتن آرامش در طول درمان برای من ایجاد کردن و با کمک و داروهای درست ایشون من تونستم مادر بشم
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام خانم دکتر مت مشکل استرس و افسردگی دارم نعوظ ضعیفی دارم پیش دکتر هم رفتم قرص سرترالین و بوسپیرون داده هیچ تاثیر نمیذاره دوسه بار هم قبلا پیش پزشک عمومی رفتم روانشناس رفتم جواب نگرفتم اگه تضمین میکنید مزاحم شما بشم
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام ایشون همه جیو منطور به خودشون میگرفت و راهنمایی رو انجام نمیدادن انگار که به خودش میگرفت میدونید خیلی از ادم ها سنتی هستن و فکر میکنن همه مثل خودشون سنتی و یا فرهنگ‌روستایی دارن بحر حال ممنون و سپاس گذارم
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
نسبت به بقیه سایت ها ی مشاوره آنلاین عالی بود . سایت رسا و اسنپ و دکتر ساینا را استفاده کردم نسبت به شما واقعا ضعیف هستند . رسا که اصلا توصیه نمی‌شود.بقیه هم ضعیف هستند .
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
نحوه برخورد عالی بود
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام من بیش از 5 بار سوال پرسیدم و ایشون در کمال احترام پاسخ دادند. همچنین بسیار مسلط بودند و با حوصله حتی سوالات تکراری رو جواب دادن یک دنیا ممنونم
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام من استرادیول استفاده میکنم امروز روز 6روز هستش که استفاده میکنم در نزدیکی با همسرم خطا داشتیم امکان بارداری دارد ؟؟
مفید بود؟

کارشناس زهرا بهرامی، مشاور سلامت جنسی در شهر شهریار است. مطب کارشناس زهرا بهرامی در اندیشه، فاز 4 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 31K نفر از پروفایل کارشناس زهرا بهرامی، مشاور سلامت جنسی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 80٪ مراجعین (104 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 60 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس زهرا بهرامی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس زهرا بهرامی امروز 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان مشاور سلامت جنسی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس زهرا بهرامی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس زهرا بهرامی: شهریار، اندیشه، فاز 4
  • تلفن مطب کارشناس زهرا بهرامی: ثبت نشده
  • تخصص کارشناس زهرا بهرامی: مشاور سلامت جنسی/ کارشناس مامایی/ کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل