ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.2K
دکتر دکتر زهرا پورهاشم سرحمامی

دکتر زهرا پورهاشم سرحمامی

شماره نظام پزشکی: 133961
متخصص بیماری های قلب و عروق
دکترای حرفه ای پزشکی
4.9
از ۵
رضایت (24 نظر)

آدرس و تلفن تماس

تهران - بابل خیابان مدرس ساختمان جهانیان طبقه هفتم واحد ۳۸
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر زهرا پورهاشم سرحمامی را داشته است.

نظرات در مورد دکتر زهرا پورهاشم سرحمامی

4.9
از ۵
رضایت (24 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.9
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.9
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
برخورد ایشان از همان ابتدای ورود بیمار ،بسیار بسیار خوب و قابل ستایش و توام با مهربانی و شکیبایی در شنیدن شرح حال بیمار از روند بیماری خود می باشد و در ادامه با دلسوزی حتی بیشتر از خود ما با گوش کردن دقیق به جزئیات گفته های بیمار برای درمان هر چه مطلوب تر با انجام کارهای لازم در زمینه ی تشخیص بیماری نظیر نوار قلب و اکو و دیگر کارهای مورد نیاز اقدام به شروع درمان و یا تجویز دارو می کنند و در انجام همه ی این موارد طوری خانم دکتر به گونه ای با بیمار تعامل می کنند که بیمار در مطب احساس امنیت و آرامش دارد ، در یک جمله من به شخصه از تشخیص و درمان و تجویز دارویی مناسب ایشان و بخصوص رفتار شایسته ی ایشان بسیار راضی بودم
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
بسیار دقیق و باحوصله معاینه می کند. برای بیمار وقت میگذارد. کمترین و باکیفیت ترین دارو را تجویز می کند. زمان انتظار بیمار را هم توجه می کند. سطح بهداشتی مطب عالی است. برخورد شایسته ای دارند.
2
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
با سلام.ایشان پزشک بسیار با اخلاق؛دقیق؛با احساس مسولیت وباحوصله ای هستن.من از تمام خدمات ایشون راضی بودم و ایشون رو به دیگر بیماران توصیه میکنم.بر خلاف جوان بودنشون بسیار حاضق هستن.
2
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام واقعا" پزشک خوبی هستن.بسیار در کارشون دقیق و با مسئولیتی هستن و بسیار با اخلاق و خوش برخورد و با حوصله ای هستن.من ایشان رو به دیگر بیماران توصیه میکنم
2
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام من خیلی از خانم دکتر وپرسنل راضی بودم خانم دکتر خیلی برام وقت گذاشت خانم مهربون وباحوصله وبسیار دقیق هست .خدا بهشون سلامتی بده .
2
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
خانم دکتر بسیار خوش برخورد و مهربان و با حوصله هستن تشخیص و درمان بسیار عالی منشی مطب شخصی خانم دکتر هم بسیار مهربان و باحوصله هستن
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
کیفت درمان ؛بسیار عالی مدت زمان باتوجه نوبت اینترنتی به موقع وسرقت ویزیت شدم داروهای تجویزی درحال استفاده وفعلا رضایت دارم
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
بسیار دقیق و با حوصله معاینه می‌کند، وقت خوبی می‌گذارد، تشخیص بالایی برخوردار است. جوان با دانش و آگاهی خیلی خوبی دارد
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
فوق العاده صبور ،حاذق ، پیگیر ،دقت نظر خاص پزشکان اروپایی و پیشرفته و داره ، صحه صدر بالا ، دلسوز و مهربان و ....
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
پزشک بسیار دقیق و برای بیمار وقت میگذارد. محیطی بسیار زیبا و تمیزی دارد. برخورد بسیار عالی همراه با انرژی مثبت.
مفید بود؟

دکتر دکتر زهرا پورهاشم سرحمامی، متخصص بیماریهای قلب و عروق در شهر تهران است. مطب دکتر دکتر زهرا پورهاشم سرحمامی در بابل خیابان مدرس ساختمان جهانیان طبقه هفتم واحد ۳۸ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 01132204118 تماس بگیرید.

تاکنون 1.2K نفر از پروفایل دکتر دکتر زهرا پورهاشم سرحمامی، متخصص بیماریهای قلب و عروق بازدید کرده‌اند؛ همچنین 98٪ مراجعین (24 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 18 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر زهرا پورهاشم سرحمامی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر دکتر زهرا پورهاشم سرحمامی امروز 4:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای قلب و عروق ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر زهرا پورهاشم سرحمامی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر زهرا پورهاشم سرحمامی: تهران، بابل خیابان مدرس ساختمان جهانیان طبقه هفتم واحد ۳۸
  • تلفن مطب دکتر دکتر زهرا پورهاشم سرحمامی: 01132204118
  • تخصص دکتر دکتر زهرا پورهاشم سرحمامی: متخصص بیماری های قلب و عروق/ دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل