ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
4K
دکتر سوسن ضیایی

سوسن ضیایی

32 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 34730
متخصص زنان و زایمان
دکترای حرفه‌ای پزشکی
4.0
از ۵
رضایت (72 نظر)
پزشکان آنلاین زنان، زایمان و نازایی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - مطب 2: بزرگراه رسالت چهارراه رشید جنب بانک ملی ساختمان 206 ط 1 | محل کار: بیمارستان اسیا - بیمارستان لاله | مطب: بالاتر از ونک ک نگار ساختمان پزشکان نگار ط 1
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سوسن ضیایی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد سوسن ضیایی

4.0
از ۵
رضایت (72 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.3
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.4
مهارت و تخصص پزشک
4.4
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
خدا ا شاهد میگیرم عین واقعیت است این خانم با وجود اینکه بیمه تامین اجتماعی داشتیم قبول نکرد و به منشی دستور داده پول نقد بگیرد آن هم 250هزار تومان تا مالیات ندهد ما پول نقد نداشتیم منشی گفت به این شماره کارت واریز کنید جالب اینکه شماره کارت مال خود دکتر هم نیست تا از زیر مالیات شانه خالی کند آزمایش را ثبت نکرده بود بالای دومیلیون و پانصد پول دادیم دواو درمان را همینطور برای من که معلمی ساده هستم بسیار بالا بود مخارجم از شهرستان آمده بودم خیلی به زحمت افتادم اگر باور نکردید آنهایی که رفتند میدانند خدای این گونه افراد فقط پوله انشاالله خودشان هم به دوا و درمان خرج کنند که هیچ گونه ترحمی ندارند و باری از مردم سبک نمی کنند .
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دوران بارداری تا الان که دخترم 21 سالشه بیمار دکتر هستم دکتر بسیار با تجربه تو هر بیماری که مربوط به تخصصش هست و بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق با حوصله
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
ایشان پزشکی بسیار حاذق، مهربان، دلسوز و مردم دار هستند، انشاالله که خدابهشون سلامتی و طول عمر باعزت عنایت بفرماید.
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
بر خورد عالی هم پزشک هم منشی هر دو عالی .ولی مدت زمان طولانی باید منتظر بمونیم تا نبوبت برسد
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
از دکتر ونحوه ویزیتشون خوب بود اما بهتر بود که خودشون سنو گرافی رو انجام می دا د
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام دکتربسیار خوبی از نظر اخلاق واطلاعات پزشکی به روز و فوق العاده عالی
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
خوب
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
عالی
مفید بود؟

دکتر سوسن ضیایی، متخصص زنان و زایمان در شهر تهران است. مطب دکتر سوسن ضیایی در مطب 2: بزرگراه رسالت چهارراه رشید جنب بانک ملی ساختمان 206 ط 1 | محل کار: بیمارستان اسیا - بیمارستان لاله | مطب: بالاتر از ونک ک نگار ساختمان پزشکان نگار ط 1 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-77709875 تماس بگیرید.

تاکنون 4K نفر از پروفایل دکتر سوسن ضیایی، متخصص زنان و زایمان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 80٪ مراجعین (72 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 16 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سوسن ضیایی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص زنان و زایمان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سوسن ضیایی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سوسن ضیایی: تهران، مطب 2: بزرگراه رسالت چهارراه رشید جنب بانک ملی ساختمان 206 ط 1 | محل کار: بیمارستان اسیا - بیمارستان لاله | مطب: بالاتر از ونک ک نگار ساختمان پزشکان نگار ط 1
  • تلفن مطب دکتر سوسن ضیایی: 021-77709875
  • تخصص دکتر سوسن ضیایی: متخصص زنان و زایمان/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل