ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
140K
دکتر سپیده حق ازلی

سپیده حق ازلی

شماره نظام پزشکی: 38329
گوارش
4.3
از ۵
رضایت (521 نظر)
پزشکان آنلاین گوارش و معده منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان خلیل زاده
بیمار گرامی، در هنگام مراجعه به همراه داشتن کارت ملی بیمار الزامی است دقیقه قبل از زمان نوبت رزرو شده امکان چاپ قبض وجود دارد30
تهران - کارگر شمالی - بالاتر از مرکز قلب - تقاطع کارگر - گمنام - ضلع جنوب شرقی - بالای داروخانه مهرگان - طبقه سوم
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 7 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سپیده حق ازلی را داشته است.

نظرات در مورد سپیده حق ازلی

4.3
از ۵
رضایت (521 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.3
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.4
مهارت و تخصص پزشک
4.3
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
خانم دکتر بسیار با سوادی هستن و قطعا تشخیصشون همیشه درسته من به علم و دانششون بسیار اعتماد دارم و بازهم پیششون خواهم رفت اما در مورد اخلاقشون باید بگم بسیار جدی و خشک هستن که به نظر حتی عصبانی میان. به نظر من پزشک در کنار دانش بایستی به عنوان انسان از صبر، آرامش و درک بسیار بالایی برخوردار باشن و آرامش رو به بیمارانشون انتقال بدن اما خب باتوجه به شرایط کرونا و فشاری که این روزها بر کادر درمان هست من سعی کردم شرایط رو درک کنم. در ضمن روزی که من وقت گرفتم متاسفانه با یک ساعت تاخیر اومدن و با این که نوبت سوم بودم اما 3 ساعت در درمانگاه معطل شدم. در کل بسیار پزشک حاذقی هستند.
18
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
بنام خداوندی که با اراده او چنین دکترهای حاذقی در جامعه ایران زندگی را به بیماران هدیه میکنند.بنده چندین بار توسط خانم دکتر حق ازلی وزیت شدم و دو بار هم عمل پولیپتوکومی انجام برام دادن و هنوز هم پیگیر بیماریم هستم‌.اما جا دارد از زحمات و تشخیص درست و اجرا کردن بهترین راه حل درمان برای بیمارانشان کمال تشکر را بنمایم و از درگاه الهی برای ایشان زندگی باشکوه و روزهای طلایی ارزو دارم .درود بر نجات دهندگان انسانها.درود
5
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دقت و حوصله سرکار خانم دکتر حق ازلی نسبت به مسائل درمانی بیمار و تسلط ایشان در تخصص پزشکی شان بی نظیر و تحسین برانگیز است. من همیشه با اعتماد به نفس کامل از برنامه های پیشنهادی و داروهای تجویز شده سرکار خانم دکتر حق ازلی پیروی و استفاده کرده ام. ایشان شایسته همه گونه تقدیر از سوی بیمارستان خوش نام و محترم محب هستند. بدون کوچک ترین تردیدی، سرکار خانم دکتر حق ازلی یکی از سرمایه های گران بهای بیمارستان محب هستند.
6
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام دکتر حاذقی هستند و با این که ساعت حدودا 8 شب تونستم ویزیت بشم اما راهنمایی های لازم رو با حوصله گفتند. اینکه خیلی به دنبال دارو درمانی الکی نیستند برای من خیلی ویژگی خوب یک دکتر هستش که ایشون هم دقیقا همین طوری بودند و برگه رعایت های غذایی رو هم بهم دادند ضمنا این که درمانگاه جدیدا نسخه الکترونیکی رو بعد ویزیت چاپ می کنند و بهم میدند هم حرکت خیلی خوب و ارزشمندیه ممنون از خانم دکتر و پرسنل درمانگاه
2
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام ، من اول ویزیت شدم با دقت مراحل بعدی اندوسکوپی و کولونسکوپی انجام دادم خدمت خانم دکتر حق ازلی زخم معده و کولیت داشتم که برداشته شد ازمایش پاتولوژی انجام شد خوش خیم بود خدمت خانم دکتر ارائه دادم و دارو برام نوشتند خیلی خوب توضیح دادند برای مصرف دارو و گفتند برای سال بعد برای تکرار همین مراحل مراجعه کنم بیمارستان . از کارد پرسنلی و خانم دکتر حق ازلی و بیمارستان محب کمال تشکر را دارم .
4
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
کولیت روده دارم تحت درمان خانم دکتر هستم ایشان فوق العاده حاذق هستند و وقت کافی برای مریض اختصاص می‌دهند و کمتر از ۳۰ دقیقه معطل شدم
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
با بیماری آفت دهان مراجه کردم و ایشون تجویز خودشون رو دادن وهمچنین راهنمایی کردن که با چه متخصص های دیگه ای هم در میون بزارم
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
ایشون کاملا جدی و بد اخلاق بودن اما بیماری پدر من را تشخیص دادن و بسیار پیگیر بودن و متعهد و در کارشون خبره هستن
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام‌دوستان از سال 93 بیمار دکتر سپیده حق ازلی هستم به دلیل بیماری کولیت ضخمی روده، خدا رو شکر میکنم که بیماری ام تحت کنترل قرار دارد و همه اینها به لطف و تشخیص صحیح و صبوری و مهر دکتر سپیده حق ازلی هست. ایشون علیرغم چهره جدی که دارند بسیار بسیار کاربلد و مهربان هستند برادرم هم بیمار ایشون هستند و ما همیشه دعاگوی ایشون و پزشکان دلسوز وطن هستیم.
4
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
ایشون بسیار دکتر حاذق و باسواد و دقیقی هستند و بسیار متعهد و خیلی دوست داشتنی و ارتباط و اخلاقشون بسیار عالی دعا میکنم همیشه سلامت و تندرست باشند.ولی نوبت هاشون طولانی و اکثر مواقع نوبت‌ها پر هستند کاش نوبت‌ها طوری باشد که بیمار نگران و دغدغه نداشته باشد ولی باز ممنون هستم از ریاست و مدیریت بیمارستان که همچین پزشک حاذقی را در بیمارستان دارند .
4
مفید بود؟
پذیرش۲۴
سپیده حق ازلی

دکتر سپیده حق ازلی، فوق تخصص گوارش و کبد بالغین در شهر تهران است. مطب دکتر سپیده حق ازلی در کارگر شمالی - بالاتر از مرکز قلب - تقاطع کارگر - گمنام - ضلع جنوب شرقی - بالای داروخانه مهرگان - طبقه سوم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88013191 تماس بگیرید.

تاکنون 140K نفر از پروفایل دکتر سپیده حق ازلی، فوق تخصص گوارش و کبد بالغین بازدید کرده‌اند؛ همچنین 86٪ مراجعین (521 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند. نظرات دکتر سپیده حق ازلی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص گوارش و کبد بالغین ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سپیده حق ازلی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سپیده حق ازلی: تهران، کارگر شمالی - بالاتر از مرکز قلب - تقاطع کارگر - گمنام - ضلع جنوب شرقی - بالای داروخانه مهرگان - طبقه سوم
  • تلفن مطب دکتر سپیده حق ازلی: 021-88013191
  • تخصص دکتر سپیده حق ازلی: گوارش
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل