ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
15K
دکتر سیامک دانشور

سیامک دانشور

شماره نظام پزشکی: 76056
تخصص جراحی عمومی،فلوشیپ فوق تخصصی جراحی کولورکتال،روده بزرگ ومقعد
4.7
از ۵
رضایت (100 نظر)

آدرس و تلفن تماس

همدان - همدان_ خیابان مهدیه _ ساختمان پزشکان نیکان الوند_ طبقه اول
درباره من

اعمال جراحی شامل فتق های شکمی وکشاله ران.کیسه صفرا لاپاروسکوپیک.بواسیر( همورویید).شقاق( فیشر).کیست مویی( پیلونیدال).آبسه وفیستول مقعد.زگیل مقعدی وتناسلی.جراحی سرطانها وبیماریهای خوش خیم روده کوچک، روده بزرگ ،راست روده ومقعد.

فعالیت ها
28 مشاوره فعال
ویزیت آنلاین موفق
پذیرش24 بیش از 4 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سیامک دانشور را داشته است.

نظرات در مورد سیامک دانشور

4.7
از ۵
رضایت (100 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
من با مشکل هموروئید و درد خیلی زیاد به مطب آقای دکتر دانشور مراجعه کردم،جای پارک ماشین نداشت،با آسانسور به طبقه ی اول رفتم. منشی مهربان و خوبی داشتند که به خوبی و صادقانه به سوالات همه پاسخ میدادند،بعد از زمان نیم ساعت، من ویزیت شدم و مورد معاینه قرار گرفتم که دکتر برام اورژانسی وقت عمل را همان شب مشخص فرمودند. خودم را به بیمارستان بوعلی رساندم و در انجا بستری شدم و 3 ساعت بعد با بیهوشی از کمر عمل شدم. با وجود اینکه همیشه ترس از عمل داشتم، باید عرض کنم که از آمپول زدن هم راحت تره، و صبح همان روز از بیمارستان مرخص شدم. از همین جا دست آقای دانشور را می‌بوسم و برای ایشان آرزوی سلامتی و بهترین ها را دارم
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
با سلام و احترام دکتر شهلا فرهنگی نصرتی هستم پدرم بیمار ایشون بود و بیمارستان بعثت تشخیص انسداد روده داده بودند ولی به لطف دکتر دانشور و. داورهای ایشون مشکل رفع شد و انسداد نبود و الان پدرم روبه بهبودی است .
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
پزشک فوق العاده با اخلاق و شریقی هستن و مهارت فوق العاده ای دارن و خیلی با صبر و حوصله جواب همه سوالات رو به بهترین شکل میدن و ارزش زیادی برای روحیه و مشکلات بیمار قائلناگر دنبال یه پزشک خوب در این زمینه هستین حتما به ایشون مراجعه کنید
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
انشالله که هیچ وقت به دکتر مراجعه نکنید ولی اگه خدای نکرده مراجعه کردید بهترین دکتر ی بود که تابه عمرم دیدم خدادبه ایشان عمر باعزت بده بخاطر اخلاق ومنش ایشان چه بامریضاشون چه باهمراه مریضاشون
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکتر خوب و خوش برخوردی بود ولی ادامه درمان به بعد انجام mrcp موکول شد
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
باسلام و عرض ادب من جا داره از توضیحات کامل آقای دکتر دانشور در مورد سنگ صفرا که دارم تشکر ویژه ای داشته باشم فقط تنها مشکلی که داشت کمی معطل شدم البته از قبل توسط منشی اطلاع رسانی نشده بود که دکتر اتاق عمل بودن
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای جناب دکتر دانشور که انسانی بسیار شریف و متین می باشد . وبابرخورد خوب همراه با احترام و با متانت و حوصله ی بسیار به حرف بیمار گوش می دهد و نظر پزشکی خود را به بیمار منتقل می کند . این شعر حافظ را تقدیم می کنم جهت قدر دانی جمالت آفتاب هر نظر باد ز خوبی روی خوبت خوبتر باد .
1
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
بنظرم پذیرش ۲۴ خیلی عالی هست چون هم در زمان و هم هزینه صرفه جویی میشه
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
مشگل مادرم توده بدخیم درناحیه رکتوم هست ومن برای مشاوره ودرمان ویزیت انلاین داشتم که جناب دکتردانشوربادقت وکامل برای من توضیح داد
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکتر خوب و خوش برخوردی هست ، من برای همورویید بهش مراجعه کردم و عمل کرد ، خوشبختانه نتیجه بخش بود
چقدر مفید بود؟

دکتر سیامک دانشور، فلوشیپ جراحی کولورکتال در شهر همدان است. مطب دکتر سیامک دانشور در همدان_ خیابان مهدیه _ ساختمان پزشکان نیکان الوند_ طبقه اول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 081-38263455 تماس بگیرید.

تاکنون 15K نفر از پروفایل دکتر سیامک دانشور، فلوشیپ جراحی کولورکتال بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (100 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند. نظرات دکتر سیامک دانشور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سیامک دانشور امروز 6:45 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ جراحی کولورکتال ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سیامک دانشور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سیامک دانشور: همدان، همدان_ خیابان مهدیه _ ساختمان پزشکان نیکان الوند_ طبقه اول
  • تلفن مطب دکتر سیامک دانشور: 081-38263455
  • تخصص دکتر سیامک دانشور: تخصص جراحی عمومی،فلوشیپ فوق تخصصی جراحی کولورکتال،روده بزرگ ومقعد
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل