ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
833
دکتر عبدالوهاب سیمین

عبدالوهاب سیمین

شماره نظام پزشکی: ر-3457
دکتری روانشناسی عمومی
به دلیل تعداد کم نظرات، امتیاز قابل نمایش نیست.
درباره من

دکتر عبدالوهاب سیمین روانشناس و مشاور ،مولف کتاب 

حوزه های تخصصی: -اضطراب, افسردگی و مسائل فردی (اعتماد به نفس, شکست عاطفی, ارتباط با جنس مخالف, ترس و اضطراب, افسردگی) -ازدواج موفق و روابط زناشویی پایدار (خیانت زناشویی, رابطه زناشویی, روابط دوستانه قبل از ازدواج و انتخاب صحیح) -فرزند شاد و سالم (مشکلات تحصیلی و یادگیری, بیش فعالی, دوران بارداری, کودک، رسانه، فضای مجازی و تکنولوژی, تربیت مثبت) -نوجوانی و بلوغ (انتخاب رشته تحصیلی, روابط با جنس مخالف, مشکلات رفتاری و تعارض با والدین, افت تحصیلی, آگاهی و مواجهه والدین و نوجوان با بلوغ) -موفقیت شغلی و تحصیلی (انتخاب رشته تحصیلی, استعدادیابی شغلی, استرس شغلی)

جهت مشاوره و راهنمایی درخدمتم(هدف من آرامش روانی شماست)

گالری

فعالیت ها
0 مشاوره فعال
ویزیت آنلاین موفق
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی عبدالوهاب سیمین را داشته است.

نظرات در مورد عبدالوهاب سیمین

به دلیل تعداد کم نظرات، امتیاز قابل نمایش نیست.
برخورد مناسب پزشک
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
مهارت و تخصص پزشک
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
موردی یافت نشد!

دکتر عبدالوهاب سیمین، دکترای روانشناسی عمومی در شهر (ثبت نشده) است. مطب دکتر عبدالوهاب سیمین در تهران واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 833 نفر از پروفایل دکتر عبدالوهاب سیمین، دکترای روانشناسی عمومی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند. نظرات دکتر عبدالوهاب سیمین در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر عبدالوهاب سیمین امروز 1:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای روانشناسی عمومی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر عبدالوهاب سیمین، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر عبدالوهاب سیمین: null، تهران
  • تلفن مطب دکتر عبدالوهاب سیمین: ثبت نشده
  • تخصص دکتر عبدالوهاب سیمین: دکتری روانشناسی عمومی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل