ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
5.2K
دکتر علیرضا ابراهیمی

علیرضا ابراهیمی

شماره نظام پزشکی: 73541
متخصص روانپزشکی
95%
رضایت (26 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

کرمانشاه - کرمانشاه میدان سنجابی (ایثار) به سمت بلوار دولت آباد مرکز آموزشی درمانی فارابی، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی مهر فارابی
قابل توجه مراجعین که اخد نوبت نموده اند: ساعت نوبت گیری شده به منزله زمان حضور دقیق در اتاق ویزیت پزشک نبوده بلکه به منظور تهیه قبض پذیرش میباشد. عدم حضور در ساعت یادشده به منزله انصراف میباشد ونوبت به مراجعین حضوری تعلق میگیرد و زمان دقیق بعد از تهیه قبض پذیرش و با هماهنگی منشی تعیین میگردد. بدیهی است که تاخیر ممکن است تا ساعاتی هم بطول بیانجامد. ارائه  کارت شناسایی معتبر جهت پذیرش الزامی است. مراجعینی که شامل بیمه های نظام ارجاع (کمیته امداد، روستاییان ، سلامت شهری داری پزشک خانواده) هستند؛ حتما قبل از ویزیت نسبت به تهیه کد ارجاع متخصص درخواستی از پزشک خانواده اقدام نمایند در غیر این صورت تمام هزینه های کلینیکی و پاراکلینیکی آنها بصورت آزاد محاسبه میگردد.  
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 9 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی علیرضا ابراهیمی را داشته است.

نظرات در مورد علیرضا ابراهیمی

95%
رضایت (26 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ی خ
یونس خانه بیگی
ویزیت شده
دیروز | بیمارستان فارابی کرمانشاه
پزشک را توصیه نمیکنم450 هزارتومن پول ویزیت ازمن گرفتن بیخودی بودهیچ ارزشی نداشت.دستوربستری دادرفتم اورژانس میگه تخت نداریم تا4پنج ماه دیگه.خداوکیل همین نه دارویی نه راهنمائی هیچ.برگشتم میگم دکتراورژانس میگه جانداریم تا4پنج ماه دیگه میگه من چکارکنم.خداوکیل این انصافه این خداپرستیه این وجدانه دکترداره؟؟؟؟؟
پسندیدنگزارش
ارسال
م ر
مریم روشنی
ویزیت شده
یک هفته پیش | بیمارستان فارابی کرمانشاه
پزشک را توصیه می‌کنمعالی و بسیار صبور
پسندیدنگزارش
ارسال
ک غ
کیانوش غلامی
ویزیت شده
یک ماه پیش | بیمارستان فارابی کرمانشاه
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی راضیم از آقای دکتر خدا خیرشون بده
پسندیدنگزارش
ارسال
ا م
اله مراد فتاحی
ویزیت شده
2 ماه پیش | بیمارستان فارابی کرمانشاه
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام خوب بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ح ح
حدیث حیدری
ویزیت شده
3 ماه پیش | بیمارستان فارابی کرمانشاه
پزشک را توصیه می‌کنمتمام کارکنان و پرسنل خیلی بااخلاق هستن اقای دکتر هم عالی هستن صبور و مهربان و بسیار با اخلاق درست تجویز میکنن انشالله همیشه موفق باشن
پسندیدنگزارش
ارسال
ح
حمیرا
ویزیت شده
3 ماه پیش | بیمارستان فارابی کرمانشاه
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام. رفتار پرسنل و کارکنان بسیار محترمانه بود. از ویزیت دکتر ابراهیمی هم راضی هستم. ایشان با صبر و حوصله به صحبتهای بیمار گوش می دهند. برخورد محترمانه ای با بیمار دارند. از تشخیص ایشان نیز رضایت دارم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ح ن
حسین نظری
ویزیت شده
3 ماه پیش | بیمارستان فارابی کرمانشاه
پزشک را توصیه می‌کنمانصافاآقای دکترابراهیمی انسانی شریف وباحوصله واز لحاظ برخورد ووجدان کاری بایدبه ایشان نمره20بدم و در آخرهم از ایشان کمال تشکر و قدر دانی دارم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: اختلال وسواسی جبری
خیلی عالی
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سوگند
ویزیت شده
3 ماه پیش | بیمارستان فارابی کرمانشاه
پزشک را توصیه می‌کنمبرای بیماران به اندازه‌ی کافی وقت میذارن و با حوصله‌ن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار عالی
پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
علیرضا ابراهیمی

دکتر علیرضا ابراهیمی، متخصص روانپزشکی در شهر کرمانشاه است. مطب دکتر علیرضا ابراهیمی در کرمانشاه میدان سنجابی (ایثار) به سمت بلوار دولت آباد مرکز آموزشی درمانی فارابی، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی مهر فارابی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 083-37211067 تماس بگیرید.

تاکنون 5.2K نفر از پروفایل دکتر علیرضا ابراهیمی، متخصص روانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 95٪ مراجعین (26 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 21 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر علیرضا ابراهیمی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر علیرضا ابراهیمی فردا 3:10 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص روانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر علیرضا ابراهیمی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر علیرضا ابراهیمی: کرمانشاه، کرمانشاه میدان سنجابی (ایثار) به سمت بلوار دولت آباد مرکز آموزشی درمانی فارابی، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی مهر فارابی
  • تلفن مطب دکتر علیرضا ابراهیمی: 083-37211067
  • تخصص دکتر علیرضا ابراهیمی: متخصص روانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل