ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
56K
دکتر علیرضا صفوی پور

علیرضا صفوی پور

شماره نظام پزشکی: 126948
متخصص بیماریهای داخلی
4.8
از ۵
رضایت (202 نظر)
درباره من

⮜ بیوگرافی

قرارداد با بیمه های تامین اجتماعی سلامت نیروهای مسلح و بیمه تکمیلی دانا

پزشک نمونه استان و کشوری در دو سال

بیماری های گوارشی، بیماری های ریوی و سرفه، تنگی نفس، آنفولانزا



دیابت، تیروئید، کم خونی، ضعف و بیحالی

پوکی استخوان، دردهای مفصلی

آسم،

کنترل فشار خون، کرونا، بیماری های کلیه، سنگ کلیه، بیماری های کبد، انواع کم خونی

مشاهده بیشتر ...

فعالیت ها
214 مشاوره فعال
ویزیت آنلاین موفق
پذیرش24 بیش از 1 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی علیرضا صفوی پور را داشته است.

نظرات در مورد علیرضا صفوی پور

4.8
از ۵
رضایت (202 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
جناب دکترصفوی از ب بسم الله یعنی ورود ب مطب با برخورد بینظیر همکارشان با بیمار گرفته تا ادب واحترام و سوالات دقیق شان برای درمان با جزییات ... وروند درمان پاسخگوبودن نگرانی های بیمارتا جواب گرفتن آزمایش ها ... 🌺 امیدوارم ازاین دست پزشکان انسان واقعی و متخصص برای تمام شهرهای ایران ب وفور باشد نکته بعدی آرامش و لبخند ایشان ب مراجعه کننده ...🙏🌹خدایا شکر ک بواسطه فرشتگان زمینی اسباب شفا را فراهم کردی .
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
جلسه ی اولی بود که جهت درمان تیروئید خودم وتیروئید و سنگ صفرا ودیابت بالای مادرم ویزیت میشدیم.تعریف ایشان را زیاد شنیده بودم.انشاله که با دستورات جدیدی که گرفتیم نتایج بهتری را خواهیم گرفت. اما چیزی که برایم تازگی داشت نحوه ی برخورد دکتر با بیمارانشان بوددر وهله ی اول برخلاف آنچه سالها دیده بودم احترام زیاد ایشان بود که هم در هنگام ورود و هم در هنگام مراجعت جلوی پای بیمارشان بلند میشدند.و بعد اینکه بسیار خودمونی و خوش برخورد بودند.با آرزوی سلامتی برای ایشان.
4
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکتربسیارمهربان وباشخصیتی است که به دقت به شرح حال بیمارش گوش میدهدوبادقت نکات لازم رایادداشت میکنندوپس ازپرس وجوهای لازم باحوصله ودقت بیماررامعاینه میکنندوهیچ عجله ای برای ردودک کردن بیمارندارندومسایل مادی ومالی برایشان جایگاهی نداردکلاًپزشکی انسان ومردیست شریف برایش بهترینهاراآرزودارم من آقای دکترعلیرضاصفوی پورراتوصیه میکنم
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
توضیحات دکتر کامل و دقیق بود و تجویز داروها هم مناسب. .اما پاسخگویی شون در پیام رسان ضعیف بود یا با تاخیر بسیار زیاد پاسخ میدن یا اصلا نمیدن . پیگیری هم نداشتند برخلاف تجربه قبلی ام که دکتر در ویزیت آنلاین پیگیر حال بیمار و تاثیر دارو ها بودند ایشون به این صورت عمل نکردند . اما تشخیص و درمان خوب بود .
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام ..آقای دکتر واقعا با اخلاق بودن با اینکه دفعه اول بود وبدون هیچ شناخت قبلی از سر ضرورت به متخصص ریه احتیاج داشتم ولی خیلی عالی کمکم کردن..ودر تهیه دارو کمکم کردن واینکه وقتی نوبت ساعت 4 رو داشتم نهایت 4ونیم تو مطب بودم وخانم منشی هم خوش برخورد وخانم بودن ...انشالله که پسرم به‌خوبی درمان بشه
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
مادرم کرونا گرفتن عروق پا درگیر عفونت شده بود و نقرص گرفته بودن که چندتا دکتر بریدمش تشخیص ندادن. ولی آقای دکتر صفوز پور تشخیص و درمان شون عالیه عالی اخلاق و برخوردشون با بیمار و همراه بیمار حرف نداره. میتونم بگم یکی از بهترین دکترای استان اصفهان هستش که همجوره رسیدگی میکنن ب بیماد
2
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
فقط جدای از مدرک تخصص دکترای ایشان باید به اخلاق بسیار درجه یک شان یک دکترا داد من پیش ایشان رفتم از طرز صحبت و احترام و فروتنی ایشان اصلا بیماری ام یادم رفت بسیار قلب مهربان و اخلاقی پسندیده دارند خدا نسل این چنین دکترهای با اخلاق را زیاد کند دعا می کنم همیشه سلامت باشند
4
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکتر بسیار خوش برخورد و صبور و با علم بالا
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
مراجعه بار اولم بود.برخورد و توضیحات پزشک خوب بود
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
زمان انتظار کم بود و برای ویزیت شدن خیلی منتظر نماندم، توضیحات دکتر نسبتا کافی بود، هرچند باید به پزشک دیگری ارجاع داده میشدم.
1
مفید بود؟

دکتر علیرضا صفوی پور، متخصص بیماریهای داخلی در شهر تهران است. مطب دکتر علیرضا صفوی پور در مرکز ویزیت آنلاین پذیرش24 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 56K نفر از پروفایل دکتر علیرضا صفوی پور، متخصص بیماریهای داخلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 96٪ مراجعین (202 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 152 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر علیرضا صفوی پور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر علیرضا صفوی پور امروز 7:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای داخلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر علیرضا صفوی پور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر علیرضا صفوی پور: ثبت نشده
  • تلفن مطب دکتر علیرضا صفوی پور: ثبت نشده
  • تخصص دکتر علیرضا صفوی پور: متخصص بیماریهای داخلی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل