ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
309K
دکتر علیرضا مؤثر

علیرضا مؤثر

8 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 116887
متخصص جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی)
4.7
از ۵
رضایت (541 نظر)
فعالیت ها
2156 مشاوره فعال
ویزیت آنلاین موفق
پذیرش24 بیش از 2 سال و 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی علیرضا مؤثر را داشته است.

نظرات در مورد علیرضا مؤثر

4.7
از ۵
رضایت (541 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
سلام . من و مادرم امروز رفتیم پیش آقای دکتر . مادر من کم پیش میاد ک از دکتری خوب بگه. آقای دکتر موثر انقدر خوب خوش اخلاق و انسانی برخورد کردن ک مادر من هنوز از داروهاش استفاده نکرده چنان آرامشی دارن ک مدام آقای دکتر و دعا میکنن و عمده تفاوت شون با بقیه دکترا اینه ک ضمن اینکه تشخیصشون عالیه باعث میشن خیلی از هزینه های گزاف تشخیص رو دوش بیمار سنگینی نکنه‌ . ایشون واقعا پزشک باسواد متخصص خبره و با اخلاقی هستن ک آنچه خوبان همه دارند ایشون یکجا دارند. برخورد منشیشون هم عالی بود . آرزوی توفیق و سلامتی واسه خودشون و کادرشون و داریم
8
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
انگشت دست من آسیب دیده بود به صورت آنلاین توسط ایشون ویزیت شدم. دکتر خیلی سریع و با حوصله جواب منو دادن. و در عرض یک روز با وجود اینکه عکس رادیولوژی هم داشتم خیلی زود تشخیص گرفتم و درمانم رو شروع کردم. ممنونم ازشون
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
با سلام به همراهان پذیرش 24 از ساری هستم،با مشکل درد زیر زانو مواجه شده بودم، دسترسی به جایی نداشتم، با آقای دکتر موثر ویزیت آنلاین و تلفنی داشتم، دکتری خوش برخورد و با راهنمایی عالی و ویزیت و دادن کد رهگیری،رادیولوژی انجام دادم. جواب رادیولوژی رو هم تو واتساپ براشون ارسال کردم. با کمال خونگرمی و مهربانی جواب رادیولوژی رو بهم گفتند و راهنمایی کردن. از آقای دکتر کمال تقدیر و تشکر را دارم. و به همه ی دوستان پیشنهاد میکنم.
2
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
اینکه برخورد پزشک عالی بود و من به خاطر کمبود وقت در اسرع وقت تونستم مشکلم رو حل کنم . پزشک کلی برام وقت گذاشتن واقعااااااا جالب و عالی بود و زودتر از وقت پزشک اماده پاسخگویی بودن
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
من آسیب مچ پا داشتم ، در کمترین زمان ممکن ویزیت آنلاین انجام شد ، برخورد بسیار عالی ، راهنمایی درست و در کل مجموع بسیار راضی بودم و از ایشون سپاسگزارم .
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
با سلام به همراهان گرامی و ضمن تقدیر و تشکر از آقای دکترمؤثر عزیز از ساری هستم،از درد زیر زانو رنج میبرم.دسترسی به جایی نداشتم. در کمتر از یک دقیقه با آقای دکتر تماس تلفنی گرفتم وبا کمال مهربانی راهنمایی و ویزیت شدم. و در کمتر از 30 ثانیه کد رهگیری گرفتم و به رادیولوژی رفتم. بعد جواب رادیولوژی رو براشون واتساپ کردم و در آنجا هم زحمت کشیدند با متانت و خونگرمی دستورات لازم را دادند.
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
بیمار ما ویزیت آنلاین شدند. توضیحات آقای دکتر کافی بود و به سوالات ما با حوصله جواب دادند. سعی کردند دغدغه و نگرانی‌های ما را برطرف کنند.
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
از اینکه یک روز کامل درگیر مسافرت به شیراز جهت ملاقات حضوری با دکتر نشدم وخیلی راحت در منزل ویزیت شدم و نسخه الکترونیک دریافت کردم کلی در وقت و هزینه صرفه جویی شد
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
تمامی نوشته های من رو خوندند و توضیحاتی رو با وویس برام فرستادند و بعد هم دارو برام تجویز کردند دقیقا راس ساعت آنلاین بودند
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
در واقع ویزیت نبود، مشاوره بود. برخورد بسیار محترمانه و عالی داشتند، ولی در مورد مشکل من، چیزی رو که اقایان پزشک دیگه هم گفته بودند رو دوباره تشریح کردند و کمکی به من نشد.
مفید بود؟

دکتر علیرضا مؤثر، متخصص ارتوپدی در شهر تهران است. مطب دکتر علیرضا مؤثر در مرکز ویزیت آنلاین پذیرش24 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 309K نفر از پروفایل دکتر علیرضا مؤثر، متخصص ارتوپدی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (541 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند. نظرات دکتر علیرضا مؤثر در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر علیرضا مؤثر امروز 7:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص ارتوپدی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر علیرضا مؤثر، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر علیرضا مؤثر: ثبت نشده
  • تلفن مطب دکتر علیرضا مؤثر: ثبت نشده
  • تخصص دکتر علیرضا مؤثر: متخصص جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل