ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.6K
دکتر غزل فخرائی

غزل فخرائی

14 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 147268
متخصص بیماری های داخلی
دکترای حرفه ای پزشکی
به دلیل تعداد کم نظرات، امتیاز قابل نمایش نیست.

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، شریعتی، رو به روی میرداماد،نیک،پلاک ۲۸ واحد ۱۰،کلینیک دکتر ایرانشاهی
درباره من

دکتر غزل فخرائی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی در هر دو مقطع پزشکی عمومی و تخصص بیماری های داخلی،دارای بورد تخصصی هستند.سابقه طبابت در جنوب کشور به مدت جمعا سه سال و گذراندن دوره تخصص بالینی در بیمارستان های امام حسین تهران،مسیح دانشوری،لبافی نژاد و لقمان را به مدت چهار سال دارند.

فعالیت ها
4 مشاوره فعال
ویزیت آنلاین موفق
پذیرش24 بیش از 2 سال و 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی غزل فخرائی را داشته است.

نظرات در مورد غزل فخرائی

به دلیل تعداد کم نظرات، امتیاز قابل نمایش نیست.
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
پزشکی بسیار حاذق و باتجربه در آرامش کامل و حوصله ستودنی به شرح حالی که دادم گوش دادند، بعد برام آزمایش و سونوگرافی که تشخیص دادند برام نسخه کردند. من ابتدا با علائم سرماخوردگی و کرونا به پزشک های دیگری مراجعه داشتم که متاسفانه با تجویز اشتباهی که داشتند آنزیم های کبدی من افزایش غیر نرمال داشت. که خداروشکر به صورت اورژانسی ساعت یک شب از پذیرش 24 با مطالعه سوابق خانم دکتر فخرایی اعتماد کردم و از مطب ایشون وقت گرفتم که خداروشکر واقعا اعتماد درستی بود و الان در حال گرفتن درمان درستم و روبه بهبودی درست و کامل. تنتون سالم و درست خانم دکتر عزیز
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
خیلی خوب و خوش اخلاق هستند! ایشان را توصیه میکنم!
چقدر مفید بود؟

دکتر غزل فخرائی، متخصص بیماریهای داخلی در شهر تهران است. مطب دکتر غزل فخرائی در تهران، شریعتی، رو به روی میرداماد،نیک،پلاک ۲۸ واحد ۱۰،کلینیک دکتر ایرانشاهی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-26713358 تماس بگیرید.

تاکنون 1.6K نفر از پروفایل دکتر غزل فخرائی، متخصص بیماریهای داخلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (2 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند. نظرات دکتر غزل فخرائی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر غزل فخرائی امروز 10:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای داخلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر غزل فخرائی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر غزل فخرائی: تهران، تهران، شریعتی، رو به روی میرداماد،نیک،پلاک ۲۸ واحد ۱۰،کلینیک دکتر ایرانشاهی
  • تلفن مطب دکتر غزل فخرائی: 021-26713358
  • تخصص دکتر غزل فخرائی: متخصص بیماری های داخلی/ دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل