ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.6K
دکتر دکتر غلامحیدر نیکخو

دکتر غلامحیدر نیکخو

شماره نظام پزشکی: 1807823
دکتری روانشناسی تخصصی
به دلیل تعداد کم نظرات، امتیاز قابل نمایش نیست.

آدرس و تلفن تماس

میاندوآب - طالقانی جنوبی،نرسیده به خیابان کشاورزی کوچه فلاح،ساختمان سانلایت،طبقه ۵،واحدسوم
درباره من

سابقه بیش از ۳۰ سال تجربه  در درمان ،آموزش وتحقیق

  دکتری تخصصی روانشناسی و روان شناس بالینی.

مشاوره خانواده و زوج درمانی،خیانت،اختلالات روانی وخلقی،افسردگی،اضطراب،استرس،سکس تراپی، روابط عاطفی و بی خوابی،روابط عاطفی

مشاوره و روان درمانی کودک و نوجوان

مشاوره ارتباط موثر بین فرزند و والدین
مشاوره  و روان شناسی کودک و نوجوان و بزرگسال( مشکلات روانی ،اخلاقی و رفتاری ،اعتمادبنفس،اعتماد بنفس،عزت نفس،هوش،تمرکز‌…)

اختلات هیجانی و رفتاری در کودکان و نوجوانان(بیش فعالی،تکانشگری،بی قراری،نافرمانی،پرخاشگری،دروغ گویی،گوشه گیری،مشکلات تحصیلی،غلبه بر اعتماد نفس کم)
مشاوره پیش از ازدواج،تست پیش از ازدواج
مشاوره تحصیلی مشاوره کنکور،
انتخاب رشته تحصیلی ومشاوره گرایشات شغلی


روان درمانی:

اختلالات خلقی (افسردگی عمده،افسردگی پس از زایمان،  ،اضطراب و استرس، وسواس،افکار منفی  ،نگرانی،...)

اختلال در خواب،،،کم خوابی بزرگسال و نوجوان.

مشکلات عاطفی و ارتباطی
اختلالات هیجانی (خودسرزنشگری،سوگ،غم، خشم ،حسادت،غبطه،بیماری عشق ، پذیرفتن خویشتن،عزت نفس کم و...)
بازسازی بعداز طلاق و کاهش آسیب های روانی پس از آن(سوگواری،افسردگی،...)

سکس تراپی :مشکلات جنسی و تغییرعادت های جنسی اضطراب زا (خودارضایی در نوجوانان و جوانان)،ناتوانی جنسی زوجین ،گژکاری جنسی (بیزاری جنسی،کاهش میل جنسی،سواستفاده جنسی کودک،ناکارآمدی جنسی،زودانژلی،،خود ارضای ،عدم برخورداری از نقش فعال در رابطه جنسی،ناتوانی ناشی از خستگی افراطی، وجود افکار منفی درباره رابطه جنسی …. جهت افزایش رضایت جنسی در زوجین)

 

خلاصه بیوگرافی:

آقای دکتر غلام حیدر نیکخو دکترای تخصصی روانشناس(دانش آموخته روان شناسی بالینی و دکتری تخصصی روان شناسی از دانشگاه های دولتی تبریز و علامه طباطبائی تهران) در میاندوآب  با کد نظام روان شناسی و مشاوره 1807823 هستند که محل فعالیت ایشان در خیابان طالقانی واقع شده است. ایشان با بیش از ۳۰ سال تجربه در حوزه مشاوره و روان درمانی،آموزش و تحقیق در دانشگاهای معتبر کشور، به عنوان یکی از برجسته ترین متخصصین در زمینه روانشناس ، خدمات درمانی و مشاورهای ارزشمندی را به بیماران ارائه میدهد. جهت دریافت نوبت دهی آنلاین و حضوری از دکتر غلام حیدر نیکخو میتوانید از این وبسایت استفاده کنید و یا جهت تماس با مطب دکتر غلام حیدر نیکخو از شماره(های) 09144749317_ 09332960100 استفاده بفرمایید. سعی شده بیوگرافی مختصری از جمله مشخصات و آدرس اینستاگرام دکتر غلام حیدر نیکخو، آدرس وب سایت و ساعات کاری ایشان را در اختیار شما قرار دهیم.

 

گالری

فعالیت ها
2 مشاوره فعال
ویزیت آنلاین موفق
پذیرش24 بیش از 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر غلامحیدر نیکخو را داشته است.

نظرات در مورد دکتر غلامحیدر نیکخو

به دلیل تعداد کم نظرات، امتیاز قابل نمایش نیست.
برخورد مناسب پزشک
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
مهارت و تخصص پزشک
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
موردی یافت نشد!

دکتر دکتر غلامحیدر نیکخو، دکترای تخصصی روانشناسی بالینی در شهر میاندوآب است. مطب دکتر دکتر غلامحیدر نیکخو در طالقانی جنوبی،نرسیده به خیابان کشاورزی کوچه فلاح،ساختمان سانلایت،طبقه ۵،واحدسوم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09332960100 تماس بگیرید.

تاکنون 1.6K نفر از پروفایل دکتر دکتر غلامحیدر نیکخو، دکترای تخصصی روانشناسی بالینی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر غلامحیدر نیکخو در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر دکتر غلامحیدر نیکخو امروز 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای تخصصی روانشناسی بالینی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر غلامحیدر نیکخو، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر غلامحیدر نیکخو: میاندوآب، طالقانی جنوبی،نرسیده به خیابان کشاورزی کوچه فلاح،ساختمان سانلایت،طبقه ۵،واحدسوم
  • تلفن مطب دکتر دکتر غلامحیدر نیکخو: 09332960100
  • تخصص دکتر دکتر غلامحیدر نیکخو: دکتری روانشناسی تخصصی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل