ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.2K
کارشناس فاطمه نصيري

فاطمه نصيري

شماره نظام پزشکی: م-33562
متخصص زنان و زایمان
4.6
از ۵
رضایت (15 نظر)

آدرس و تلفن تماس

تهران - اصفهان،خیابان آمادگاه
درباره من

بیماریهای زنان و درمان عفونت_مامایی_زایمان طبیعی_درمان تخصصی تنبلی تخمدان_مشاوره تخصصی تعیین جنسیت درمان تخصصی ناباروری_اوریکولوتراپی و درمان بیماریها از طریق گوش_پکیج افزایش هوش جنین_آموزش کارگاه های تربیت جنسی کودک درمانگر اختلالات جنسی و واژینیسموس_ پیرسینگ_IUDگذاری_تست زگیل و تناسلیhpvو تزریق واکسن گارداسیل

فعالیت ها
5 مشاوره فعال
ویزیت آنلاین موفق
پذیرش24 بیش از 4 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فاطمه نصيري را داشته است.

نظرات در مورد فاطمه نصيري

4.6
از ۵
رضایت (15 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.4
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
با سلام. دکتر خوب و با حوصله و با دانشی هستند.
چقدر مفید بود؟

کارشناس فاطمه نصيري، متخصص زنان و زایمان در شهر تهران است. مطب کارشناس فاطمه نصيري در اصفهان،خیابان آمادگاه واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 2.2K نفر از پروفایل کارشناس فاطمه نصيري، متخصص زنان و زایمان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 92٪ مراجعین (15 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند. نظرات کارشناس فاطمه نصيري در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس فاطمه نصيري امروز 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص زنان و زایمان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس فاطمه نصيري، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس فاطمه نصيري: تهران، اصفهان،خیابان آمادگاه
  • تلفن مطب کارشناس فاطمه نصيري: ثبت نشده
  • تخصص کارشناس فاطمه نصيري: متخصص زنان و زایمان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل