ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.8K
دکتر لیلا هاشمی

لیلا هاشمی

شماره نظام پزشکی: 111649
متخصص و جراح زنان و زایمان فلوشیپ ناباروری و IVF
تخصص زنان و زایمان
دکترای حرفه ای پزشکی
به دلیل تعداد کم نظرات، امتیاز قابل نمایش نیست.

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، شریعتی، میری
درباره من

دکتر لیلا هاشمی متولد سال ۱۳۶۰، دوران پزشک عمومی خود را از سال ۱۳۷۸ تا سال ۱۳۸۵ در دانشگاه علوم پزشکی تبریز سپری کرده،سپس از همان سال تا سال ۱۳۹۰ به عنوان پزشک عمومی و پزشک خانواده در استان اذربایجان غربی مشغول ارائه خدمت بوده است.دوره رزیدنتی زنان را از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۴ در دانشگاه علوم پزشکی تهران -بیمارستان شریعتی گذرانده و تا سال ۱۴۰۰ به عنوان پزشک متخصص و جراح زنان و زایمان در استان آذربایجان غربی و متعاقبا در شهر تهران مشغول خدمت بوده است.دوره فلوشیپ ناباروری را از سال ۱۴۰۰تا سال ۱۴۰۲ در مرکز جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی -مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا در شهر تهران سپری کرده ودر حال حاضر به عنوان پزشک متخصص وجراح بیماریهای زنان و زایمان و فلوشیپ ناباروری به ارایه خدمت مشغول است، ازجمله اقدامات تشخیصی و درمانی در حال ارائه در این حیطه شامل تشخیص و درمان انواع علل ناباروری، سقط مکرر، حفظ باروری(فریز تخمک و جنین)، تعیین جنسیت، تشخیص ودرمان انواع خونریزی های غیرطبیعی رحم(میوم و پولیپ)، ارائه مراقبتهای لازم قبل از یائسگی و هنگام یائسگی، تشخیص و درمان انواع بیماریهای مقاربتی وعفونت ها، انجام پاپ اسمیر، جاگذاری انواع IUD ها … می باشد

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی لیلا هاشمی را داشته است.

نظرات در مورد لیلا هاشمی

به دلیل تعداد کم نظرات، امتیاز قابل نمایش نیست.
برخورد مناسب پزشک
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
مهارت و تخصص پزشک
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
موردی یافت نشد!

دکتر لیلا هاشمی، فلوشیپ نازایی- IVF در شهر تهران است. مطب دکتر لیلا هاشمی در تهران، شریعتی، میری واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22608351 تماس بگیرید.

تاکنون 2.8K نفر از پروفایل دکتر لیلا هاشمی، فلوشیپ نازایی- IVF بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر لیلا هاشمی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر لیلا هاشمی امروز 10:30 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ نازایی- IVF ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر لیلا هاشمی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر لیلا هاشمی: تهران، تهران، شریعتی، میری
  • تلفن مطب دکتر لیلا هاشمی: 021-22608351
  • تخصص دکتر لیلا هاشمی: متخصص و جراح زنان و زایمان فلوشیپ ناباروری و IVF/ تخصص زنان و زایمان/ دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل