ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
20K
دکتر محمدحسن ندیمی

محمدحسن ندیمی

10 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 146977
متخصص قلب و عروق
4.6
از ۵
رضایت (128 نظر)

آدرس و تلفن تماس

رامسر - خیابان استاد مطهری-روبروی هواپیمایی هما- ساختمان پزشکان نادر-طبقه دوم -واحد 3
درباره من

دکتر محمدحسن ندیمی دوره تخصص خود را در سال 1397 در رشته قلب و عروق گذرانده اند. مطب دکتر ندیمی در استان مازندران می‌باشد و در حال حاضر استادیار دانشگاه علوم پزشکی مازندران می باشد. شما می‌توانید برای دریافت نوبت از طریق پروفایل ایشان و ثبت نوبت حضوری نسبت به دریافت نوبت اقدام نمائید، همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس ایشان با شماره تلفن و آدرسی که در این صفحه درج شده است مراجعه نمایید.

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمدحسن ندیمی را داشته است.

نظرات در مورد محمدحسن ندیمی

4.6
از ۵
رضایت (128 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.5
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
با جناب آقای دکتر محمد حسین ندیمی متخصص قلب و عروق رامسر بدون اشنایی قبلی مراجعه و از ابتدا بدون کوچکترین اضافه کاری و دستور ازمایشات لازم بموقع به تشخیص قطعی رسیده و با اخرین دستور ازمایشات لازم تشخیص درست و راهنمایی لازم و مشورت کافی بابت انژیو گرافی به مراکز مورد نظر خودم نامه ای مرقوم که درمان من با بهترین شکل.بدون اتلاف وقت.با روی خوش..برخورد عالی به امجام رسید.. از ایشان صمیمانه سپاسگزارم و برایشان آرزوی صحت و سلامتی دهرم.. خداوند نگهدار ایشان باشد.
3
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
تنظیم وارفارین نتیجه بخش بود . من در نظر قبل که دادم ، اشتباه فکر میکردم ، ایشان مادرم را برای کم خونی به پزشک داخلی معرفی کردند. مادرم تازه بخاطر اورد. از اقای دکتر ندیمی بسیار سپاسگزارم وامیدوارم بخاطر این اشتباه مارا ببخشند. میزان مصرف وارفارین فیروزه پورحیدر تا قبل از مراجعه به ایشان تنظیم نمیشد ولی با مراجعه به دکتر ندیمی ظرف دو هفته ودوازمایش به نتیجه مطلوب رسیدیم.
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
با سلام خدمت آقای دکتر ندیمی عزیز تشخیص به موقع آقای دکتر جان منو نجات داد ومن تا عمر دارم دعا گویش هستم با انجام اکو وتست ورزش تشخیص دادن برای انژیو ولی جواب نگرفتم سریع با نوشتن نامه به بیمارستان مراجع کردم وعمل قلب باز شدم خدا رو شکر بهترم وتحت نظر آقای دکتر عزیز هستم ازدکتر عزیزم تشکر وقدر دانی می کنم دکتر با اخلاق مهربان ودوست داشتنی الیاس ملا ظهیری هستم
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکتر ندیمی ، حاذق، با اخلاق و صبور هستن ، سال گذشته دقیقا توی روزی که بیمارستان رامسر پزشک کیشیک قلب نداشت ، مادرم به علت نارسایی قلبی بستری شدن، اما متوجه شدیم دکتر ندیمی با اینکه روز کاری شون نبوده به بیمارانشون سر زدن، مادرم رو هم ویزیت اولیه کردن و دستورات لازم رو دادن . شیوه ی درمان و داروهای تجویزی شون هم خیلی خوب بوده. خدا خیرشون بده‌
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
عالی واز ایشان صمیمانه تشکر میکنم. ایشان دقیق.و دلسوز و مشاوری عالی در امر سیر بیماری و درمان هستند.. با تشیص بموقع درست و بدون دردسر های خاص . متداول در مسیر درمان..مشکل بنده را رفع و حالم خوب است..یکسال میباشد کهژبیمار ایشان هستم و به همه توصیه کردم.برایشان آرزوی بهترینها را دارم. حسین ابراهیم پور.رامسر
2
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
مادرم بخاطر تنطیم وارفارین تحت نطر ایشون بود. در ازمایش خونی که بدستور ایشان بود کاملا کم خونی و انمی مادرم مشهود بود ولی هیچ توجهی به بیمار ندادند که باعق شد ماه بعد با مادرم به حال مرگ بیفته و کلی خون بهش تزریق شد.
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
باتشخیص درست و به موقع وبا احترام دکتر عزیزم که بینهایت سپاسگزارم بیمارستان رشت اعزام شدم. و تحت درمان کادر پزشکی بیمارستان قرار گرفتم.به طوریکه همه چی تو بیمارستان مهیا شده بود و در زمان خیلی جلو افتادیم.
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
من تا عمر دارم براشون آرزوی سلامتی دارم ،برای کاری بهشون مراجعه کردیم اینقدر راحت و با روی گشاده با بیمارمون همراهی کردن واقعا مثل یک برادر و خیلی سریع و راحت کار ما انجام دادن،الهی 120 سال زنده و سلامت باشن
2
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
عالی بود هرچی بگم کم گفتم از اقای دکتر..واقعا ب تمام حرفام با ارامش تمام گوش کرد واقعا نحوه برخورد ایشون با بیمارش فوق العادست..من ازشون ممنونم..تنی سالم براشون از خدای مهربون میخوام..سپاس فراوان
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکتر با نهایت خوش اخلاقی . صبر .حوصله ومتانت ویزیت کردند که کمتر پزشکی رو با این اخلاق خوش دیدم البته تشخیصشون هم خوبه و با نهایت حوصله پای حرفم نشستن و به سوالات زیادم خیلی خوب جواب دادند
2
مفید بود؟

دکتر محمدحسن ندیمی، متخصص بیماریهای قلب و عروق در شهر رامسر است. مطب دکتر محمدحسن ندیمی در خیابان استاد مطهری-روبروی هواپیمایی هما- ساختمان پزشکان نادر-طبقه دوم -واحد 3 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 011-55221394 تماس بگیرید.

تاکنون 20K نفر از پروفایل دکتر محمدحسن ندیمی، متخصص بیماریهای قلب و عروق بازدید کرده‌اند؛ همچنین 92٪ مراجعین (128 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 107 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمدحسن ندیمی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمدحسن ندیمی فردا 6:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای قلب و عروق ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمدحسن ندیمی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمدحسن ندیمی: رامسر، خیابان استاد مطهری-روبروی هواپیمایی هما- ساختمان پزشکان نادر-طبقه دوم -واحد 3
  • تلفن مطب دکتر محمدحسن ندیمی: 011-55221394
  • تخصص دکتر محمدحسن ندیمی: متخصص قلب و عروق
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل