ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.2K
دکتر محمدحسین درگاهی

محمدحسین درگاهی

شماره نظام پزشکی: 170272
متخصص ارتوپدی
به دلیل تعداد کم نظرات، امتیاز قابل نمایش نیست.

آدرس و تلفن تماس

اراک - خیابان فلسطین، روبری بیمارستان قدس، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان قدس
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمدحسین درگاهی را داشته است.

نظرات در مورد محمدحسین درگاهی

به دلیل تعداد کم نظرات، امتیاز قابل نمایش نیست.
برخورد مناسب پزشک
3.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.7
مهارت و تخصص پزشک
4.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
سلام من کمی مشکل پا درد رنج می بردم که نزد پزشک مراجعه کردم واز پزشک تقاضای انجام ام آر آی کردم که ایشان برای تجویز کردند ولی بابت ویزیت دارو که هنوز ام آر آی انجام ندادم متاسفانه ایشان چند آمپور مسکن و قرص ضد تشنج و قرص معده و یک قرص ویتامین دینو برای بنده تجویز کردند .بنده خدمت ایشان عرض کردم که هیچ مشکلی بجز پا درد ندارم اجازه بدهید جواب تصویر برداریم را بیاورم خدمتتان بعد شما دارو تجویز کنید که ایشان فرمودند فعلا این دارو هارو مصرف کن بعد نتیجه اش را به من بگو .در حالی که بنده هیچگونه مشکل اعصاب یا معده درد .وغیره نداشتم.ببخشید عزیزان کمی طولانی شد.شاد و پیروز باشید.
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکتر بسیار خوش برخورد بودند و درباره مشکل بنده توضیحات واضح و کامل دادند.
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
پزشک با اخلاق و کاربردی هستند
مفید بود؟
پذیرش۲۴
محمدحسین درگاهی

دکتر محمدحسین درگاهی، متخصص ارتوپدی در شهر اراک است. مطب دکتر محمدحسین درگاهی در خیابان فلسطین، روبری بیمارستان قدس، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان قدس واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 086-32237073 تماس بگیرید.

تاکنون 1.2K نفر از پروفایل دکتر محمدحسین درگاهی، متخصص ارتوپدی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 76٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند. نظرات دکتر محمدحسین درگاهی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمدحسین درگاهی 7 مهر 2:21 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص ارتوپدی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمدحسین درگاهی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمدحسین درگاهی: اراک، خیابان فلسطین، روبری بیمارستان قدس، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان قدس
  • تلفن مطب دکتر محمدحسین درگاهی: 086-32237073
  • تخصص دکتر محمدحسین درگاهی: متخصص ارتوپدی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل