ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.1K
دکتر محمدرضا رزاقي

محمدرضا رزاقي

شماره نظام پزشکی: 119682
متخصص چشم و فوق تخصص قرنیه
به دلیل تعداد کم نظرات، امتیاز قابل نمایش نیست.

آدرس و تلفن تماس

بجنورد - شریعتی جنوبی، کوچه دکتر حکمتی، ساختمان حکمت، طبقه پنجم
درباره من
  • متخصص چشم و فوق تخصص قرنیه از دانشگاه تهران هستم، با رتبه برتر بورد تخصصی و آزمون دستیاری.

 متاسفانه به علت عدم تشخیص صحیح برخی از پزشکان و متأسفانه سوء استفاده در زمینه نوبت دهی جراحی پیش از موعد ، تعداد جراحی‌های غیر ضروری در سال های جاری بسیار افزایش داشته است. 

به شما اطمینان می دهم اینجانب تشخیص کاملاً' صحیح می دهم و در صورت نیاز به جراحی در زمان مناسب با شما کاملاً روراست خواهم بود. از اعتماد شما سپاسگزارم 

گالری

فعالیت ها
0 مشاوره فعال
ویزیت آنلاین موفق
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمدرضا رزاقي را داشته است.

نظرات در مورد محمدرضا رزاقي

به دلیل تعداد کم نظرات، امتیاز قابل نمایش نیست.
برخورد مناسب پزشک
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
مهارت و تخصص پزشک
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
موردی یافت نشد!

دکتر محمدرضا رزاقي، فلوشیپ بیماریهای قرنیه و خارج چشمی در شهر بجنورد است. مطب دکتر محمدرضا رزاقي در شریعتی جنوبی، کوچه دکتر حکمتی، ساختمان حکمت، طبقه پنجم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 058-32222355 تماس بگیرید.

تاکنون 1.1K نفر از پروفایل دکتر محمدرضا رزاقي، فلوشیپ بیماریهای قرنیه و خارج چشمی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند. نظرات دکتر محمدرضا رزاقي در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمدرضا رزاقي فردا 11:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ بیماریهای قرنیه و خارج چشمی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمدرضا رزاقي، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمدرضا رزاقي: بجنورد، شریعتی جنوبی، کوچه دکتر حکمتی، ساختمان حکمت، طبقه پنجم
  • تلفن مطب دکتر محمدرضا رزاقي: 058-32222355
  • تخصص دکتر محمدرضا رزاقي: متخصص چشم و فوق تخصص قرنیه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل