ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3K
دکتر محمد ریاستی

محمد ریاستی

شماره نظام پزشکی: 127418
متخصص قلب و عروق و بیماریهای دریچه ای
4.7
از ۵
رضایت (32 نظر)

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، میدان هفت حوض نارمک، ابتدای خیابان آیت شمالی، نبش مهران پور، ساختمان پزشکان ۵۸۸، واحد ۲۲
درباره من

دکتر محمد ریاستی متخصص بیماری های قلب و عروق و جزو اساتید برجسته ی هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مى باشد.
ایشان دوره هاى پیشرفته ی تخصصی خود را در زمینه های مختلفی همچون آنژیوگرافی عروق کرونر قلبی و مغز، اکوی قلب اطفال و بیماری های مادرزادی قلب را تحت نظر اساتید برجسته گذرانیده  و تاکنون رضایت هزاران بیمار و آنژیوگرافی های موفق را در پرونده ی خود ثبت کرده اند.
 دکتر ریاستی بهترین متخصص قلب تهران به همراه تیم مجرب کت لب و جراحی شما را در تشخیص به موقع و درمان مناسب راهنمایی می کند.

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمد ریاستی را داشته است.

نظرات در مورد محمد ریاستی

4.7
از ۵
رضایت (32 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.9
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
بسیار خوش اخلاق و با حوصله با دقت تمام پرونده بیماری را مطالعه کردند امیدوارم چنین پزشکان با وجدان و با مهارتی تصمیم به خروج از کشور رو نگیرند و بتوانند به همنوع ایرانی خودشون خدمت کنند سلامتی و عمری با عزت برایشان خواهانم
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
من مادرم رو بردم پیششون که سالها بود با تشخیص تنگی رگ قلب تحت درمان بودند و هیچکس تشخیص نداده بود که بیماری دیگه ای داشته باشن. دکتر ریاستی خیلی وقت گذاشتن و در نهایت معلوم شد مادرم بیماری لوپوس دارن و مسیر درمانشون عوض شد.
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
برخورد بسیار خوب با بیمار داشتند و بسیار با حوصله به مشکلات بیمار توجه کرده و راهنمایی کردند.
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکتر با مرامی هستند به اصطلاح خودمونی خاکی هستند
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
برخوردپزشک خوب بود درمان راکامل انجام ندادم.
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
ایشان بسیار حرفه ای هستند
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
خوب
1
مفید بود؟

دکتر محمد ریاستی، متخصص بیماریهای قلب و عروق در شهر تهران است. مطب دکتر محمد ریاستی در تهران، میدان هفت حوض نارمک، ابتدای خیابان آیت شمالی، نبش مهران پور، ساختمان پزشکان ۵۸۸، واحد ۲۲ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-77270079 تماس بگیرید.

تاکنون 3K نفر از پروفایل دکتر محمد ریاستی، متخصص بیماریهای قلب و عروق بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (32 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 10 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمد ریاستی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمد ریاستی امروز 6:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای قلب و عروق ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمد ریاستی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمد ریاستی: تهران، تهران، میدان هفت حوض نارمک، ابتدای خیابان آیت شمالی، نبش مهران پور، ساختمان پزشکان ۵۸۸، واحد ۲۲
  • تلفن مطب دکتر محمد ریاستی: 021-77270079
  • تخصص دکتر محمد ریاستی: متخصص قلب و عروق و بیماریهای دریچه ای
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل