ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
917
دکتر مریم طیبی میبدی

مریم طیبی میبدی

شماره نظام پزشکی: 122482
پوست و مو و زیبایی
دکترای حرفه ای پزشکی
به دلیل تعداد کم نظرات، امتیاز قابل نمایش نیست.

آدرس و تلفن تماس

مشهد - مشهد ابن سینا روبروی ابن سینا یازده،ساختمان 22،طبقه 2
درباره من

دکتر مریم طیبی میبدی متخصص طب اورژانس و دارای بیش از دوازده سال تجربه در اورژانسهای مختلف کشور،هم اکنون پذیرای شما عزیزان در امور جوانسازی و زیباسازی پوست و مو میباشد.لطفا قبل از نوبت گیری،مشورت تلفنی انجام دهید. ضمنا مشورت حضوری دوشنبه ها از ساعت 18 الی 20 در مطب امکان پذیر است.

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مریم طیبی میبدی را داشته است.

نظرات در مورد مریم طیبی میبدی

به دلیل تعداد کم نظرات، امتیاز قابل نمایش نیست.
برخورد مناسب پزشک
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
مهارت و تخصص پزشک
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
موردی یافت نشد!
پذیرش۲۴
مریم طیبی میبدی

دکتر مریم طیبی میبدی، متخصص طب اورژانس در شهر مشهد است. مطب دکتر مریم طیبی میبدی در مشهد ابن سینا روبروی ابن سینا یازده،ساختمان 22،طبقه 2 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09331133215 تماس بگیرید.

تاکنون 917 نفر از پروفایل دکتر مریم طیبی میبدی، متخصص طب اورژانس بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند. نظرات دکتر مریم طیبی میبدی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مریم طیبی میبدی امروز 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص طب اورژانس ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مریم طیبی میبدی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مریم طیبی میبدی: مشهد، مشهد ابن سینا روبروی ابن سینا یازده،ساختمان 22،طبقه 2
  • تلفن مطب دکتر مریم طیبی میبدی: 09331133215
  • تخصص دکتر مریم طیبی میبدی: پوست و مو و زیبایی/ دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل