ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
9.2K
دکتر مهتاب معین پور

مهتاب معین پور

19 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 111327
فوق تخصص ریه
فوق تخصص بیماری های ریه و مراقبت های ویژه
4.8
از ۵
رضایت (71 نظر)

آدرس و تلفن تماس

تهران - یزد بلوار شهید بهشتی کوچه کریمی ۱۰ کلینیک ف ق تخصصی نیکان
یزد - یزد- میدان مهدیه به طرف میدان امام حسین - کوچه 10 (شهید کریمی) - کلینیک فوق تخصصی قلب و عروق نیکان - ٰٰپلاک 17
انار - انار بلوار ولیعصر(عج)
موارد قابل توجه: 1- در ساعت اعلام شده توسط سامانه به کلینیک مراجعه شود 2-با کد ملی بیمار اقدام به اخذ نوبت فرمایید در غیراینصورت نوبت شما لغو می شود 3- تمامی نوبتها بصورت غیرحضوری بوده از مراجعه حضوری خودداری نمایید 4-بهترین روش اخذ نوبت دریافت نرم افزار پذیرش 24 از بازار و سامانه نوبت دهی nobat.rums.ac.ir می باشد وارد مهم و قابل توجه بیماران در سونوگرافی 1- برای سونوگرافی شکم و لگن و کبد و کیسه صفرا لازم است 6 ساعت قبل از مراجعه ناشتا باشید 2-سونگرافی های برست(سینه)-آنومالی و NT در این مرکز انجام نمی شود    
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مهتاب معین پور را داشته است.

نظرات در مورد مهتاب معین پور

4.8
از ۵
رضایت (71 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
بسیار پزشک خوب حاذق با حوصله وکار بلد هستند درمان ایشون عالی بود و من خیلی نتیجه خوبی گرفتم حتما حتما به همگان توصیه میکنم که به این پزشک با سواد مراجعه کنند
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
عالی هستند خانم دکتر بسیار تشخیص سریع دادند و ودر همان ویزیت اول با استفاده از داروها درمان شدم خانم دکتر بسیار دقیق و خوش برخورد هستند خدا خیرشون بده
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
خانم دکتر بسیار باسواد، خوش برخورد، دقیق و باحوصله هستند. تشخیصشون بسیار عالی بود و با حوصله مشکل رو برای ما توضیح دادند.
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
فعلان درحال درمان برخورد پزشک عالی
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
بسیار بسیار عالی
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
خیلی عالی بودن
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
عالی هستن
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
خیلی خوب
1
مفید بود؟

دکتر مهتاب معین پور، فوق تخصص بیماریهای ریه در شهر تهران است. مطب دکتر مهتاب معین پور در یزد بلوار شهید بهشتی کوچه کریمی ۱۰ کلینیک ف ق تخصصی نیکان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 9.2K نفر از پروفایل دکتر مهتاب معین پور، فوق تخصص بیماریهای ریه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 96٪ مراجعین (71 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 56 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مهتاب معین پور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مهتاب معین پور 20 شهریور 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص بیماریهای ریه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مهتاب معین پور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مهتاب معین پور: تهران، یزد بلوار شهید بهشتی کوچه کریمی ۱۰ کلینیک ف ق تخصصی نیکان
  • تلفن مطب دکتر مهتاب معین پور: ثبت نشده
  • تخصص دکتر مهتاب معین پور: فوق تخصص ریه/ فوق تخصص بیماری های ریه و مراقبت های ویژه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل