ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1K
دکتر مهدیس مستجابی

مهدیس مستجابی

شماره نظام پزشکی: 121902
پزشک عمومی
به دلیل تعداد کم نظرات، امتیاز قابل نمایش نیست.

آدرس و تلفن تماس

تهران - رادیولوژی پاییز- تهران، بزرگراه باقری، جانبازان شرقی(گلبرگ شرقی)، خ اسناوندی- جنب بانک سپه پلاک 420 طبقه دوم واحد 3 رادیولوژی پاییز
درباره من

مهدیس مستجابی هستم؛دندانپزشک و متخصص رادیولوژی دهان و فک و صورت. 

موسس و مسئول فنی مرکز تخصصی رادیولوژی فک و صورت پاییز هستم که از فروردین 1401 افتتاح شده است و افتخار این رو داشتیم که در خدمت  تعداد بیشماری از مراجعه کنندگان گرامی تا به امروز باشیم. 

دوره دندانپزشکی عمومی را در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران سپری کردم و در سال 1387 از این دانشکده فارغ التحصیل شدم. به مدت 6 سال به عنوان دندانپزشک عمومی در استان های مختلف ایران همانند بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و همچنین مناطق مختلف تهران فعالیت داشتم. پس از 6 سال فعالیت به عنوان دندانپزشک عمومی تصمیم به افزایش دانش و شرکت در دوره تخصصی گرفتم و در سال 1396 موفق به دریافت دانشنامه تخصصی (بورد تخصصی) رادیولوژی دهان، فک و صورت از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شدم. به مدت حدود 5 سال عضو هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان بوده واین افتخار را داشتم که در این مدت مدیرگروه رادیولوژی این دانشکده در کنار همکاران گرامی باشم. پس از این دوران تصمیم به بازگشت به محل تولد و زندگی خود؛ تهران گرفتم و مرکز رادیولوژی تخصصی فک و صورت پاییز را در محله ی آرام و دوست داشتنی نارمک تاسیس و افتتاح کردم. در این مرکز همواره سعی بر این بوده کیفیت تصویربرداری به گونه ای باشد که بیماران و دندانپزشکان عزیز نگرانی بابت تشخیص نادرست به علت مشکلات تصویربرداری نداشته باشند. رعایت دقیق کنترل عفونت، حفاظت بیماران در برابر اشعه ایکس توسط لباس و گردنبند سربی به طور کامل و رعایت حقوق و احترام به مراجعه کنندگان جز اصول اولیه رادیولوژی پاییز است. 

برای همگی مراجعه کنندگان تندرستی همیشگی آرزومندیم و در صورت بروز احتمالی بیماری در کنار شما هستیم. 

فعالیت ها
0 مشاوره فعال
ویزیت آنلاین موفق
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مهدیس مستجابی را داشته است.

نظرات در مورد مهدیس مستجابی

به دلیل تعداد کم نظرات، امتیاز قابل نمایش نیست.
برخورد مناسب پزشک
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
مهارت و تخصص پزشک
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
موردی یافت نشد!

دکتر مهدیس مستجابی، دکترای پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر مهدیس مستجابی در رادیولوژی پاییز- تهران، بزرگراه باقری، جانبازان شرقی(گلبرگ شرقی)، خ اسناوندی- جنب بانک سپه پلاک 420 طبقه دوم واحد 3 رادیولوژی پاییز واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-77909899 تماس بگیرید.

تاکنون 1K نفر از پروفایل دکتر مهدیس مستجابی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند. نظرات دکتر مهدیس مستجابی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مهدیس مستجابی فردا 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مهدیس مستجابی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مهدیس مستجابی: تهران، رادیولوژی پاییز- تهران، بزرگراه باقری، جانبازان شرقی(گلبرگ شرقی)، خ اسناوندی- جنب بانک سپه پلاک 420 طبقه دوم واحد 3 رادیولوژی پاییز
  • تلفن مطب دکتر مهدیس مستجابی: 021-77909899
  • تخصص دکتر مهدیس مستجابی: پزشک عمومی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل