ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.6K
دکتر ناصر کریمی

ناصر کریمی

شماره نظام پزشکی: 137051
پلاستیک و ترمیمی چشم و صورت
4.8
از ۵
رضایت (7 نظر)

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، یوسف آباد، بیمارستان محب کوثر
تهران - خیابان یوسـف آباد،خیابان 23،جنب پارک شـفق
بیمارستان محب کوثر تلگرام کلینیک: clinicmohebkowsar@ ربات نوبت دهی: moheb_kowsar_bot@ تلفن نوبت دهی: 51-88386150 نوبت دهی اینترنتی: nobat.kowsarhospital.com وب سایت بیمارستان: www.kowsarhospital.com  
درباره من

برای ارتباط با ایشان یا اخذ نوبت فوری می توانید “دکتر ناصر کریمی” یا “drnasserkarimi” را در اینستاگرام جستجو فرمایید.

فوق تخصص و استاد دانشگاه در رشته ی جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی چشم و صورت 

دکتر ناصر کریمی فارغ التحصیل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) و از نخبگان علمی کشور، در سال 1383 وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شد. همزمان با پزشکی، موفق به اخذ گواهی عالی بهداشت (MPH) از داتشگاه علوم پزشکی تهران شد.

در دو آزمون جامع کشوری رشته ی پزشکی رتبه ی یک رقمی کشور بدست آورد و در سال 1390 جایزه ی دانشجوی نمونه کشوری در رشته پزشکی را از دستان رییس جمهور دریافت کرد. در سال اول استخدام بعنوان هیئت علمی، جایزه کاظمی آشتیانی را از بنیاد ملی نخبگان دریافت کرد.

وی در حال حاضر ویرایشگر علمی در شاخه جراحی پلاستیک در مجله ی انجم چشم پزشکی کشور Journal of Current Ophthalmology می باشد.

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ناصر کریمی را داشته است.

نظرات در مورد ناصر کریمی

4.8
از ۵
رضایت (7 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.9
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.9
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
من مشکل فتق غده اشکی ،به پزشک مراجعه کردم، برخورد خوب و صمیمی داشتند، معطلی داشت، بخاطر اینکه برای هر بیمار حداقل یک ربع زمان می‌گذاشتند و در مورد بیماری و روند اجرای کار و تشخیصی که میدهند، کامل با بیمار صحبت میکنند و مشاور دقیقی میدهند. فعلا در حال ادامه درمان هستم.
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
خوب بود ولی نتیجه کامل نگرفتم زیاد در رفت وآمد بودیم معطلی زیاد بود مخصوصا که نوبت گیری از پذیرش 24 برای بیمار ما ثبت نشده بود با توجه به اینکه نوبت گیری ما با موفقیت انجام شده بود.
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکتر ناصر کریمی ، خیلی مهارت و تجربه دارند. خیلی خوش برخورد، باحوصله هستند. به صحبت‌های بیمار گوش می‌دهند و بهترین درمان رو برای بیماران توصیح می‌دهند.
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
نوبت گیری خوب انجام شد ، مدت زمان انتظار مناسب بود ، برخورد پزشک عالی ، توضیحات خوب و انشاءالله عمل نیز مورد قبول خواهد بود
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
به ما ساعت ۸ صبح وقت دادن دکتر ساعت حدود ۱۲ آمد این حق الناس درست نیست که مادر من یک پیرزن ۴ ساعت منتظر بشیند
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
بسیار دکتر با اخلاق. و ‌باسواد وبامهارت هستند
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
عالی تشخیص خوب وبه جا
مفید بود؟

دکتر ناصر کریمی، فلوشیپ اکولو پلاستیک در شهر تهران است. مطب دکتر ناصر کریمی در تهران، یوسف آباد، بیمارستان محب کوثر واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 2.6K نفر از پروفایل دکتر ناصر کریمی، فلوشیپ اکولو پلاستیک بازدید کرده‌اند؛ همچنین 96٪ مراجعین (7 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر ناصر کریمی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر ناصر کریمی 1 مهر 10:30 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ اکولو پلاستیک ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر ناصر کریمی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر ناصر کریمی: تهران، تهران، یوسف آباد، بیمارستان محب کوثر
  • تلفن مطب دکتر ناصر کریمی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر ناصر کریمی: پلاستیک و ترمیمی چشم و صورت
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل