ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3K
دکتر نوید باستانی

نوید باستانی

شماره نظام پزشکی: 119998
متخصص روانپزشکی
4.9
از ۵
رضایت (11 نظر)

آدرس و تلفن تماس

بوانات - شهرک ولی عصر، روبروی فرمانداری
خرم بید - بلوار وحدت
قادرآباد - بولوار پاسارگاد_روبروی دانشگاه آزاد
فراشبند - استان فارس-شهرستان فراشبند
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نوید باستانی را داشته است.

نظرات در مورد نوید باستانی

4.9
از ۵
رضایت (11 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.9
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.9
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
سلام جناب دکتر باستانی بسیار با صبر حوصله و دلسوز هستن دوماهه تحت نظر ایشون هستم برای درمان استرس و وسواس بسیار بیماریم کنترل شده ایشون درکنار درمان دارویی وقت زیادی هم برای مشاوره گذاشتن از ایشون بسیار سپاسگزارم همچنین از مسئولین بیمارستان بابت حضور چنین روانپزشک خوب و باتجربه ای در بیمارستان خرمبید امیدوارم حضورشون دائمی باشه 🌹🌹
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام دکتر باستانی بسیار خوش اخلاق وبا حوصله هستن و تشخیص خوبی برا درمان دارن یک بار بیشتر نرفتم برا دخترم خیلی راضی بودم انشاالله نوبت بگیرم دوباره میبرم دخترم پیششون
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
تشخیص خوبی داشتن، با حوصله و بااخلاق بودن، من راضی بودم
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکترباستانی هم تشخیصون درسته هم داروهاشون که تجویزمیکنن
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
پزشک حاذق و توانمندی هستند ، با دقت و حوصله به صحبت های من گوش کردند و دارو رو طوری تجویز کردند که دوزش کم باشه و اذیت نشم هم چنین تشخیص عالی داشتند،پرسنل هم رفتاری محترمانه داشتند ،با تشکر از این مرکز درمانی
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکتر خیلی خوبی هستند وقت میزارند برای مریض و ب حرفای مریض خوب گوش میدن و ... پرسنلم و کارکنانم خوبن کاش بیمارستان همیشه روانپزشک داشته باشه تا مجبور نشیم ب شهرای دیگه مراجعه کنیم ممنون از زحماتتون .
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
خیلی دکتر خوش برخورد و مهربانی هست برای بیمار وقت می‌زاره..به حرف های بیمار گوش می‌کنه...رفتار پرسنل اصلا خوب نیست اصلا نمیشه ازشون سوال کرد با همه دعوا دارن اصلا برخورد خوبی ندارند
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
خیلی خوب با اخلاق مهربون با حوصله هستن
چقدر مفید بود؟

دکتر نوید باستانی، متخصص روانپزشکی در شهر بوانات است. مطب دکتر نوید باستانی در شهرک ولی عصر، روبروی فرمانداری واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 071-44403068 تماس بگیرید.

تاکنون 3K نفر از پروفایل دکتر نوید باستانی، متخصص روانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 98٪ مراجعین (11 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند. نظرات دکتر نوید باستانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر نوید باستانی امروز 2:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص روانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر نوید باستانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر نوید باستانی: بوانات، شهرک ولی عصر، روبروی فرمانداری
  • تلفن مطب دکتر نوید باستانی: 071-44403068
  • تخصص دکتر نوید باستانی: متخصص روانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل