ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3.2K
دکتر نیما قیاسوند

نیما قیاسوند

شماره نظام پزشکی: 171992
بیماری های مغز و اعصاب و ستون فقرات
4.8
از ۵
رضایت (6 نظر)

آدرس و تلفن تماس

زنجان - زنجان، شهید دلجویی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نیما قیاسوند را داشته است.

نظرات در مورد نیما قیاسوند

4.8
از ۵
رضایت (6 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
بنده برای سردرد طولانی مدتی که داشتم مراجعه کردم، اول از همه محیط مطب و برخورد خوب وباخلاق پزشک خیلی تو روحیه ام تأثیرگذار بود، معاینه کافی و باحوصله ، تشخیص عالی،توضیح کامل درباره بیماری داشتند ، بوتاکس میگرن انجام دادم و بسیار راضی هستم.
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکتر خیلی خوش برخورد و با سواد عالی هستن که بنده به دلیل کمر درد به ایشون مراجعه کردم و با بررسی های دقیق متوجه مشکل بنده شدند و درمان بسیار موثری رو برای من در نظر گرفتن.
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکتر بسیار با سواد و محترم هستند که بنده بوتاکس میگرن انجام دادم پیششون که بسیار در درمان سردرد بنده موثر واقع شد. محیط مطب هم بسیار آرامش داشت و منشی هم خوش برخورد بودن.
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
برخورد منشی خیلی خوب بود صندلیهای انتظارشون به تعداد کافی بود که مریضای دیگه سروپا نمونن‌ از همه مهمتر برخورد واخلاق دکتر بود که خیلی خوب ومهربان بودن‌همراه با شوخی وخنده
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکتر خوب و وارد به کار هستند و ویزیت و تجویز دارو مناسب و تاثیر گذار است
1
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
خوش اخلاق و باحوصله بودند.
1
چقدر مفید بود؟

دکتر نیما قیاسوند، متخصص بیماریهای مغز و اعصاب در شهر زنجان است. مطب دکتر نیما قیاسوند در زنجان، شهید دلجویی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 024-33366877 تماس بگیرید.

تاکنون 3.2K نفر از پروفایل دکتر نیما قیاسوند، متخصص بیماریهای مغز و اعصاب بازدید کرده‌اند؛ همچنین 96٪ مراجعین (6 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند. نظرات دکتر نیما قیاسوند در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر نیما قیاسوند امروز 3:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای مغز و اعصاب ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر نیما قیاسوند، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر نیما قیاسوند: زنجان، زنجان، شهید دلجویی
  • تلفن مطب دکتر نیما قیاسوند: 024-33366877
  • تخصص دکتر نیما قیاسوند: بیماری های مغز و اعصاب و ستون فقرات
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل