ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
8.2K
دکتر وحید معتمدی

وحید معتمدی

شماره نظام پزشکی: 79542
فلوشیپ جراحی روده بزرگ (جراحی کولورکتال)
تخصص جراحی عمومی
دکترای حرفه‌ای پزشکی
به دلیل تعداد کم نظرات، امتیاز قابل نمایش نیست.

آدرس و تلفن تماس

تهران - بلوار کشاورز، بین خیابان کارگر و جمالزاده، جنب آزمایشگاه نور، پلاک 95، طبقه 5، واحد 8
درباره من

بابیش از10 سال سابقه درزمینه درمان بیماری های ناحیه رکتوم ونشیمنگاه بالیزر وبیش از10هزارعمل موفق. درمان بواسیر درمان شقاق درمان کیست مویی درمان ابسه وفیستول درمان پولیپ رکتوم درمان زگیل تناسلی ومقعدی

روزهای کاری شنبه تا5شنبه باوقت قبلی

شماره تماس 02166928712

02166928633

09106865782

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی وحید معتمدی را داشته است.

نظرات در مورد وحید معتمدی

به دلیل تعداد کم نظرات، امتیاز قابل نمایش نیست.
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
با سلام بنده ۵ بار شکمم باز شده بود و بیش از ۸ ماه کیسه ایلوستومی داشتم جهت مشاوره عمل و برداشتن کیسه و پیوند مجدد روده باریک به ایشون مراجعه کردم اطلاعات جامع و کاملی داشت، توصیه های خوبی به بنده کرد من قرار بود جایی دیگه عمل کنم ایشون در شرایط فعلی عمل روده رو به مصلحت ندونستند و توصیه کردن بعد از ۴ ماه دیگه و تکمیل یکسال اسراحت برای عمل اقدام کنم.
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
به سوالات بیمار با صبوری جواب میدهند برای بیمار وقت میگذارند تشخیصشون عالیه و سابقه ی بیمار را ذخیره می‌کنند تا در ویزیت بعدی رجوع کنند و منصف هستند سلامتی و عمر با عزت برای ایشان از خداوند خواستارم
چقدر مفید بود؟

دکتر وحید معتمدی، فلوشیپ جراحی کولورکتال در شهر تهران است. مطب دکتر وحید معتمدی در بلوار کشاورز، بین خیابان کارگر و جمالزاده، جنب آزمایشگاه نور، پلاک 95، طبقه 5، واحد 8 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-66928712 تماس بگیرید.

تاکنون 8.2K نفر از پروفایل دکتر وحید معتمدی، فلوشیپ جراحی کولورکتال بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (2 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند. نظرات دکتر وحید معتمدی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر وحید معتمدی امروز 2:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ جراحی کولورکتال ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر وحید معتمدی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر وحید معتمدی: تهران، بلوار کشاورز، بین خیابان کارگر و جمالزاده، جنب آزمایشگاه نور، پلاک 95، طبقه 5، واحد 8
  • تلفن مطب دکتر وحید معتمدی: 021-66928712
  • تخصص دکتر وحید معتمدی: فلوشیپ جراحی روده بزرگ (جراحی کولورکتال)/ تخصص جراحی عمومی/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل