ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2K
دکتر محمدمهدی خاتمی

محمدمهدی خاتمی

شماره نظام پزشکی: ک-د-1112
کارشناسی کاردرمانی ذهنی و حسی
5.0
از ۵
رضایت (74 نظر)
درباره من

کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی ژرفا با مدیریت آقای محمد مهدی خاتمی با 12 سال سابقه بالینی،  کلینیک کاردرمانی در شمال تهران به عنوان بهترین مرکز کاردرمانی در شمال تهران و  در منطقه تجریش،خیابان شریعتی نرسیده به اندرزگو در بلوار قیطریه روبروی پارک جنب بانک ملی   پلاک ۷۷  طبقه چهارم واحد ۸

 شناخته می‌شود.

 

 کلینیک کادرمانی کودکان با تأسیس آقای محمد مهدی خاتمی، کارآمدی و کیفیت در ارائه خدمات کاردرمانی و توانبخشی را به هدف قرار داده و به عنوان یک نقطه مرجع جهت بهبود و بهسازی وضعیت بیماران خدمت می‌کند.

گالری

فعالیت ها
0 مشاوره فعال
ویزیت آنلاین موفق
پذیرش24 بیش از 2 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمدمهدی خاتمی را داشته است.

نظرات در مورد محمدمهدی خاتمی

5.0
از ۵
رضایت (74 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
سلام من از تجربه درمانی ۳ ماه  برای پسرم پیش  دکتر خاتمی  مینویسم.به واسطه اختلال پسرم به کلینیکهای زیادی مراجعه کردم اولش به خاطر تجربه بدی که از درمانگران قبلی داشتم بسیار سخت گیر شدم و اعتماد نداشتم ولی در اولین جلسه متوجه شدم که چقدر دکتر خاتمی باسواد و با تجربه هستند و با تسلط کامل من رو نسبت به اختلال فرزندم آگاهی دادن و بعد از شروع برنامه های درمانی خیلی خوب با پسرم که حساس بود فقط با بازی درمانی تمرینات حسی انجام دادن و پسرم هر روز میگفت بریم کلاس عمو خاتمی که بازی کنم واصلا متوجه این نشد که همه این بازی نیس و همون یکپارچگی حسی که درمان هست بعد از ۳ ماه و پشرفت در توجه و بهبود مشکلات حسی پسرم اعتمادم ۱۰۰ درصد به ایشون دارم.در آخر به عنوان مادری که کلینیک‌های زیادی رو رفتم و سبک کارهای مختلف رو دیدم. به والدین عزیزی که دارند این نوشته رو میخونن پیشنهاد میکنم که به دکتر خاتمی اعتماد کامل داشته باشید و صبورانه کلاسها رو دنبال کنید.من کاملا از دکتر خاتمی راضی هستم.با آرزوی موفقیت برای دکتر خاتمی
3
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
من و همسرم بعد از مدتی جستجو در اینترنت با دکتر خاتمی آشنا شدیم و برای تشخیص و درمان اتیسم  مراجعه کردیم .دکتر خاتمی در ارزیابی و معاینه اتیسم خیلی دقیق و با هوشمندی کامل انجام دادن و چند تست از دخترم گرفتن. نوع کار ایشون باعث تعجب من بود چون هیچ جا اینقدر با دقت برای دخترم ارزیابی انجام ندادن . برنامه ریزی درمانی بسیار عالی بود و در مراجعه مجدد به دکتر موسوی روانپزشک خیلی از کاردرمانی وگفتاردرمانی دکتر خاتمی راضی بودند.و ماهمچنان از کلاسهای کاردرمانی حسی و ذهنی و گفتاردرمانی  را ادامه میدهیم
2
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام.ما از طرف دکتر فیلی به دکتر خاتمی مراجعه کردیم.مهمترین ویژگی که نظر ما رو جلب کرد علمی بودن خوش برخوردی و تجهیزات فراوان هست.روز ارزیابی به من اطمینان دادن ۲ ماه بعد پسرم پیشرفت میکنه و همه مواردی که روز ارزیابی قول دادن الان بعد ۲ ماه نیم اتفاق افتاد.ایشان خیلی دقیق هستند پیشرفت مراجع براشون مهمه و اگر واقعا به فکر پیشرفت فرزندتون هستین حتما مراجعه کنید تا سریعتر نتیجه بگیرید.
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
من از اول خرداد ۱۴۰۳ کاردرمانی با دکتر خاتمی و همچنین گفتار با دکتر امیری شروع کردیم هر دو فوق العاده حرفه ای هستن.پسرم ۳ ساله هست و تاخیر در زبان داره خیلی دکتر خاتمی دقیق روی توجه و حس پسرم کاردرمانی انجام میدن،خیلی صبور و باسواد و من تغییرات مثبت در توجه ومرکز پسرم در این دو ماه میبینم.پیشرفت پسرم طوری بود که همه اطرافیان متوجه تغییرات شدن.من از همه زحمات این بزرگواران سپاسگزارم.
7
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
درود و وقت بخیر پسر من از لحاظ حسی بهم ریخته بود مرتب جیغ میزد و به صداها خیلی حساس شده بود اصلا اجازه نداشتم لباسش رو عوض کنیم بعد سرچ در اینترنت با دکتر خاتمی آشنا شدم بسیار متخصص و حرفه ای هستند با ارزیابی دقیق که با فرم بود متوجه سطح حسی پسرم شد و بعد از دو ماه با تمرینات حسی کاردرمانی خیلی بهتر شده و همچنان برنامه حسی و ذهنی ادامه دارد.رضایت کامل از درمان دارم.
3
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
پسرم مشکل اوتیسم داره و توجه پایینی داشت خدا رو شکر بعد ارزیابی دکتر خاتمی کلاسهای کاردرمانی حسی و درکی شروع شد و بعد گفتار درمانی و ذهنی من در مدت دوماه کلاسهای به اندازه یکسال پیشرفت دیدم.گفتار دوتایی پیدا کرده که قبلا نداشت تمرینات ذهنی حرکتی دکتر خاتمی واقعا بی نظیر بود. مرسی از دکتر خاتمی و با رضایت کلاسهای پسرم درحال انجام است.
8
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام از سایت پذیرش ۲۴ برای امکان نظر گذاشتن متشکرم.نظرات دیگران بسیار مهم بود.من برای کاردرمانی و گفتاردرمانی به دکتر خاتمی مراجعه کردم.عالی بودن بسیار دقیق باسواد وصبور. دخترم مشکل کندی حسی و حرکتی دارد بشدت سر به هوا بی توجه و بسیار بد غذا.اما بعد دوماه کاردرمانی بدغذایی و کم توجهی خیلی خوب شد و کلاسهای دخترم ادامه دارد.
2
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام.دکتر خاتمی کاردرمان با اخلاق باهوش و حوصله با دختر من که بسیار بیشفعاله رابطه خوبی گرفت.نحوه آموزش تمرینات همگی در حالت بازی بود و هیچگونه ناراحتی و گریه مثل کلینیک های قبل نبود.خیلی دقیق معاینه شد.من از برنامه ایشون بسیار راضی هستم دخترم در این چند ماه تغییرات خوبی داشته و درحال انجام تمرینات جدید هستیم.
9
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
من از طریق پیشنهاد دوستان و سرچ اینترنت به دنبال کاردرمان وگفتار درمان بودم و بعد از کلی پیگری و جستجو رزومه دکتر خاتمی در سایت شخصی که مدارک ورکشاپهای ایشون بود و نظرات خانوادها در سایت پذیرش 24 و نوبت دات آی ار بسیار عالی بود..ایشون در کارشون بسیار با دقت هستند و روند تمرینات منزل با دقت پیگیر میکنند.تمام تلاششان پیشرفت بچه ها هست.
14
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکتر خاتمی بهترین درمانگر در اتیسم هستند.بسیار با اخلاق وبا سواد تشخیص خوبی از مشکل پسرم داشتند.بعد چند ماه بهم ریختگی حسی که داشت ومن فکر میکردم دیگه خوب نمیشه دکتر خاتمی انگار معجزه اای انجام داد .خدا خیرشون بده.الان حسهای کودک تنظیم شده و خیلی بهتر یکجا می‌شوند متوجه خیلی بهتری دارد.بنظرم بهترین کلینیک کاردرمانی در شمال تهران هستید.
23
مفید بود؟

دکتر محمدمهدی خاتمی، کارشناس کاردرمانی در شهر تهران است. مطب دکتر محمدمهدی خاتمی در مرکز ویزیت آنلاین پذیرش24 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 2K نفر از پروفایل دکتر محمدمهدی خاتمی، کارشناس کاردرمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (74 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 11 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمدمهدی خاتمی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمدمهدی خاتمی امروز 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس کاردرمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمدمهدی خاتمی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمدمهدی خاتمی: ثبت نشده
  • تلفن مطب دکتر محمدمهدی خاتمی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر محمدمهدی خاتمی: کارشناسی کاردرمانی ذهنی و حسی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل