ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
963
کارشناس مهدی ناصرپور

مهدی ناصرپور

شماره نظام پزشکی: ف-3612
دکترای تخصصی فیزیوتراپی
به دلیل تعداد کم نظرات، امتیاز قابل نمایش نیست.

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران،زعفرانیه، مقدس اردبیلی، میدان الف . نبش کوچه اله وردیان - پلاک 120 - طبقه همکف - واحد 1
درباره من

کلینیک فیزیوتراپی دوان در زعفرانیه , ولنجک , به عنوان یکی از مجهزترین و به روزترین مراکز فیزیوتراپی کشور با بهره گیری از متخصصین کارآزموده در بالاترین سطح علمی و استانداردهای روز دنیا آماده ارائه خدمات به مراجعین محترم در حیطه های مختلف پزشکی از جمله ارتوپدی , مغز و اعصاب , روماتولوژی , اطفال و زنان , اختلالات کف لگن و توانبخشی آسیب های ورزشی می باشد . این مرکز به تجهیزات مدرن الکتروتراپی , مکانوتراپی , لیزرپرتوان , شاک ویو , دکامپرشن و مگنت مجهز است . رویکرد این مرکز فیزیوتراپی بکارگیری دانش روز فیزیوتراپی مبتنی بر شواهد علمی و تکنولوژی های نوین بوده و به همین دلیل متخصصی شاغل در این مرکز پیوسته در حال فراگیری متدهای درمانی جدید هستند . از مشخصه های ارزشمند این مرکز همکاری و ارتباط مستمر فیزیوتراپیست های مرکز دوان با پزشکان معالج و جراحان , ارسال گزارش روند درمان و همچنین انجام مشاوره های قبل از درمان می باشد .

فعالیت ها
0 مشاوره فعال
ویزیت آنلاین موفق
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مهدی ناصرپور را داشته است.

نظرات در مورد مهدی ناصرپور

به دلیل تعداد کم نظرات، امتیاز قابل نمایش نیست.
برخورد مناسب پزشک
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
مهارت و تخصص پزشک
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
موردی یافت نشد!

کارشناس مهدی ناصرپور، دکترای تخصصی فیزیوتراپی در شهر تهران است. مطب کارشناس مهدی ناصرپور در تهران،زعفرانیه، مقدس اردبیلی، میدان الف . نبش کوچه اله وردیان - پلاک 120 - طبقه همکف - واحد 1 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09219120912 تماس بگیرید.

تاکنون 963 نفر از پروفایل کارشناس مهدی ناصرپور، دکترای تخصصی فیزیوتراپی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند. نظرات کارشناس مهدی ناصرپور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس مهدی ناصرپور امروز 10:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای تخصصی فیزیوتراپی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس مهدی ناصرپور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس مهدی ناصرپور: تهران، تهران،زعفرانیه، مقدس اردبیلی، میدان الف . نبش کوچه اله وردیان - پلاک 120 - طبقه همکف - واحد 1
  • تلفن مطب کارشناس مهدی ناصرپور: 09219120912
  • تخصص کارشناس مهدی ناصرپور: دکترای تخصصی فیزیوتراپی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل