ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
57K
دکتر آرش جدیری اسلامی

آرش جدیری اسلامی

شماره نظام پزشکی: 192052
متخصص اعصاب و روان
4.5
از ۵
رضایت (582 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از نیم ساعت

آدرس و تلفن تماس

کرج - چهارراه طالقانی، جنب اداره پست، ساختمان پزشکان امید، طبقه 7،واحد 701
درباره من

⮜ بیوگرافی

دکترآرش جدیری اسلامی متولد سال 1356 و متخصص روانشناسی و روانپزشکی هستند. ایشان مدرک فارغ التحصیلی خود را از دانشگاه های علوم پزشکی ایران(انیستیتو روانپزشکی تهران) و دانشگاه علوم پزشکی تبریز گرفتند.
ایشان سابقه همکاری باکلینیک روانپزشکی پویا و بیمارستان روانپزشکی میلاد دارند و خدمات تخصصی دکتر: ویزیت و تشخیص بیماری, روان درمانی, مشاوره, نوروفیدبک, tdcs ,rtms, نقشه برداری مغزی و درمان اعتیاد می باشد.

ایشان ریاست بخش اورژانس بیمارستان امام حسین کرج و ریاست کلینیک روانپزشکی پویا را برعهده دارند. همچنین ایشان روانپزشک بیمارستان میلاد شهریار  هم هستند.

دکتر عضو شورای عالی نظام وظیفه و عضو کمیسیون تامین اجتماعی هم می باشند. 


⮜ سوابق علمی

فارغ التحصیل از دانشگاه های علوم پزشکی ایران(انیستیتو روانپزشکی تهران) و دانشگاه علوم پزشکی تبریز 


⮜ دستاوردها

عضو شورای عالی نظام وظیفه 
عضو کمیسیون تامین اجتماعی 
ریاست بخش اورژانس بیمارستان امام حسین کرج

ریاست کلینیک روانپزشکی پویا 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 6 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی آرش جدیری اسلامی را داشته است.

نظرات در مورد آرش جدیری اسلامی

4.5
از ۵
رضایت (582 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.2
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
م د
مهدی دلجو
ویزیت شده
دو سال پیش
|
مطب دکتر آرش جدیری اسلامی
3.3
پزشک را توصیه میکنم
سلام آقای دکتر جدیری اسلامی دکتر بسیار خوش رفتار و خوبی بودن موقع ویزیت زمان زیادی برای مریض میزارن و با صبر و حوصله به حرفام گوش می دادن بخاطر مشکلی که برای پسرم پیش اومده بود نمی تونست صحبت کنه تا میخواست حرف بزن چند بار یه حرف تکرار میکرد عصبانی میشد و از حرف زدن منصرف میشد با داروهای که تجویز کردن خیلی زود نتیجه داد. چون تحت پوشش بیمه بود هزینه ویزیت خیلی به صرفه بود به کسانی که مشکل مشابه دارن پیشنهاد میکنم نوبتشون را ازاین پزشک و از سایت یا اپلیکیشن 24 دریافت کنن
8
پسندیدن
ارسال
ح پ
حمیده پرهام
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر آرش جدیری اسلامی
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام و احترام‌. جناب اقای دکتر علاوه بر اینکه بسیار موقر و خوشگل و خوشتیپ هستند در شغل خود حاذق بوده و دارای ویژگیهای اخلاقی پسندیده و انرژی مثبت و مهارت خاصی در انتقال این انرژی به بیمار دارند و با آرامشی که به مخاطب میدهد تقریبا 50 درصد مسیله را در همان جلسه اول حل میکنند و با ایجاد امید و انگیزه سعی در بهبود شخص بیمار مینماید . از ملاقات و اشنایی با ایشون بسیار خرسندم و ابراز رضایت مینمایم و با افتخار به سایرین معرفی و پیشنهاد میکنم .
6
پسندیدن
ارسال
س م
سودابه محمدزاده
چهار ماه پیش
4.0
پزشک را توصیه میکنم
پزشک بسیار حاذق وبا اخلاقی هستند من حدود چهار ماه بود که بیخواب شده بودم و به دکترها و طب سنتی متفاوت مراجعه کرده بودم ولی هیچ فرقی نمیکردم ولی با مراجعه به آقای دکتر اسلامی با یک ویزیت و مصرف ده روزه قرصها من خوب شدم،تشخیص همه پزشکها برای دلیل بیخوابی من استرس و اضطراب بود ولی درمان خوبی نمی کردند ولی ایشان با توجه به تشخیص درمان هم فرمودند خداوند عمر با عزت همراه با سلامتی به ایشان لطف کند
1
پسندیدن
ارسال
م ر
محمد رفیع زاده
ویزیت شده
پنج ماه پیش
|
مطب دکتر آرش جدیری اسلامی
5.0
پزشک را توصیه میکنم
فوق العاده کادر حرفه ای جناب دکتر و همراهی میکنن.و اینکه قبل از اینکه جناب دکتر ویزیت کنن یه مشاور ه اولیه انجام شد که خیلی خوب بود خیلی به اینکه به مشکل اصلی پی ببریم کمک کردن .جناب آقای دکتر عالی بودن .داروهای الکی ندادن .من برادرمو برده بودم پیششون .داروهای که دادن از همون شب اول جواب داد .من واقعا ممنونم از اقای دکتر و کادر درمانی ایشون.
پسندیدن
ارسال
ز ا
زهرا احمدی کیا
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر آرش جدیری اسلامی
0.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام زهرا هستم بنده چندسالی هست آقای دکترجدیری اسلامی رامی شناسم دخترم پانیک شده بودبردم پیش دکتراسلامی تاپایان درمانش دخترم خوب شدخودم هم مدتی بودناراحتی اعصاب داشتم بااولین جلسه حالم خوب شدولی درمان راادامه میدهم ازآقای دکترخیلی سپایگزارهستم همچنین ازمنشی های آقای دکترممنون هستم رفتاربسیارخوبی بامراجعه کنندگان دارند.
پسندیدن
ارسال
ا ا
اکرم ایوتوند
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
همسرم به ایشون مراجعه کردن خیلی عصبی بودن همیشه اختلاف داشتیم یه ماه واسش دارو نوشتن خیلی آروم وخوش اخلاق شدن والان برای ماه دوم میخام بریم داروها تموم شده دکتر بسیار مهربون وخوش اخلاقی هستن بیشتر شنونده هستن با دقت گوش میدن وبعد تجویز میکنن فعلا که راضی هستیم
3
پسندیدن
ارسال
ب ض
بهار ضیایی
ویزیت شده
دو سال پیش
|
مطب دکتر آرش جدیری اسلامی
5.0
پزشک را توصیه میکنم
ایشون یکی از بهترین دکترهایی هستن که بنده تو کل عمرم دیدم...از لحاظ اخلاق از لحاظ انصاف واقعا ازشون ممنونم من در ماه های گذشته چندین بار خودکشی کرده بودم از زندگی بیزار بودم اما به لطف خدا و کمک و یاری آقای دکتر الان حالم خوب شده یعنی بهتر شده ممنونم از آقای دکتر
6
پسندیدن
ارسال
ب ب
بهزاد بهمن پور
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من بیماری صرع داشتم با کمک دکتر جدیری درمان شدم و حتی دیگر قرص تشنج نمیخورم دکتر خوبی هست تونست تشنج من رو درمان بکنه و بعد از درمان حدود 30 کیلو لاغر شدم چون بخاطر استفاده دارو چاق شده بودم اما دکتر خوبی هست حتی برای ترک سیگار هم میتونید مراجعه کنید
3
پسندیدن
ارسال
ی غ
یاسر غیاثوند
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر آرش جدیری اسلامی
5.0
پزشک را توصیه میکنم
باسلام دکترجدیری پزشکی بسیار خوشبرخورد از لحاظ علمی واقعا عالی هستن مطب ایشون دارای فضای بسیار خوب و آرامبخش هست،منشی های آقای دکتر بسیار برخورد عالی دارن،بنده و مادرم در جلسات اول جواب گرفتیم باتشکر از آقای دکتر جدیری وپرسنل مرکز درمانی
3
پسندیدن
ارسال
م ص
مهتاب صحرایی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر آرش جدیری اسلامی
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتربسیارمهربون وباروی خوش ازمریض استقبال میکنه من برای استرس شدیدی که داشتم مراجعه کردم دریک جلسه اول نتیجه گرفتم وتاحدودی استرسم کمترشده وامیدوارم که کامل درمان شم سپاسگزارم ازاقای دکتر ازاسترسم کم شده وبه عنوان بهترین دکترمعرفی میکنم
3
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
آرش جدیری اسلامی

دکتر آرش جدیری اسلامی، متخصص روانپزشکی در شهر کرج است. مطب دکتر آرش جدیری اسلامی در چهارراه طالقانی، جنب اداره پست، ساختمان پزشکان امید، طبقه 7،واحد 701 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 026-32265762 تماس بگیرید.

تاکنون 57K نفر از پروفایل دکتر آرش جدیری اسلامی، متخصص روانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (582 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 404 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر آرش جدیری اسلامی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر آرش جدیری اسلامی 19 خرداد 12:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص روانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر آرش جدیری اسلامی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر آرش جدیری اسلامی: کرج، چهارراه طالقانی، جنب اداره پست، ساختمان پزشکان امید، طبقه 7،واحد 701
  • تلفن مطب دکتر آرش جدیری اسلامی: 026-32265762
  • تخصص دکتر آرش جدیری اسلامی: متخصص اعصاب و روان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل