ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
86K
دکتر آرمان ضرغامی

آرمان ضرغامی

شماره نظام پزشکی: 81466
متخصص روان‌پزشکی
متخصص روانپزشکی
4.7
از ۵
رضایت (565 نظر)

آدرس و تلفن تماس

فسا - فسا، مطهری، شهید قندی، بین سلمان فارسی و شهید منتظری
فسا - خیابان مهدیه، چهار راه حمزه
با توجه به شیوع ویروس کرونا هنگام مراجعه به مرکز درمانی ماسک و دستکش به همراه داشته باشید  (لطفادر صورتی که ظرفیت تکمیل شده یا به هر دلیلی (مرخصی پزشک و..) قادر به دریافت نوبت نمی باشید می توانید درروز های کاری دیگر پزشک نوبت خود را درسامانه نوبت دهی اینترنتی یا تلفنی ثبت نمایید. توجه کنید که نوبت رزرو شده شما به هیچ عنوان قابل ویرایش نخواهد بود ،لطفا اطلاعات را با کد ملی ونام ونام خانوادگی بیمار با دقت وارد نمایید.فقط فرد دارای کد ملی ثبت شده در سیستم نوبت دهی می تواند جهت معاینه به پزشک مراجعه نماید.)
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی آرمان ضرغامی را داشته است.

نظرات در مورد آرمان ضرغامی

4.7
از ۵
رضایت (565 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
به علت ماهیت کار روانپزشک و برحسب شرایط و البته دقتی که دکتر در کار به خرج میدن ممکنه مقداری معطلی در زمان ویزیت وجود داشته باشه که قابل درک هست. تخصص و حرفه‌ای بودن و اخلاق مداری دکتر و همچنین منشی ایشون ، عالیه.
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام ویزیت من بسیار عالی بود دکتر در نهایت دقت حرفهای منو شنید و با حرفهایی که به من زد وبا دادن روحیه و امید توانست مرا در مقابل مریضی قوی کند که با مریضی خودم بجنگم وبا تجویض دارو در حال بهبودی و بهتر شدن هستم وار آقای دکتر آرمان ضرغامی نهایت تشکر را دارم ممنون مجتبی شاهسونی هستم در خدمت شما
2
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام خانم منشی باادب خوش برخوردبودن سرساعت که نوبتم بود رفتم نوبتم شد آقای دکترهم خیلی آقای کاردان ومهربان هستن چون چندسال پیش پسرم پیش فعال بودن زیرنظرآقای دکتربودن حالا کاملا خوب شدن شیش سال هست دارومصرف نمی کنن تشکرفراوان دارم ازآقای دکتران شاءالله همیشه سالم و سلامت باشید
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
پزشک خیلی خوب وصبورانه به صحبت مریض گوش میدهدووقت میگذاردماکه راضی بودیم
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
تشخیص بیماری و درمان مناسب و کامل شدن دوره درمان
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکتر ضرغامی بسیار رفتار خوب و مناسبی با بیماران دارند و روش های درمانی که برای بیماران استفاده می‌کنند عالی است و ما از ایشان متشکریم و پیشنهاد میکنم به کسانی که بیماری در این زمینه دارند به دکتر ضرغامی مراجعه کنند.
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
منشی خیلی مودب و مهربان بودن.دکتر هم که برخوردشون عالی بود.بسیار دقیق و صبور بودن تو صحبت کردن و شنیدن.حس خیلی مثبتی گرفتم در جلسه اول و انشالله با نسخه و همراهی ایشون مشکلم برطرف میشه.
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
مثل همیشه همه چیز عالی و همینطور طول درمان خوبی دارم و از دکتر ضرغامی عزیز تشکر میکنم توصیه میکنم بیماران در این زمینه به دکتر ضرغامی مراجعه کنند یا آروزی سلامتی برای همه احسان بردبار
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
ایشون خیلی با شخصیت و بی نظیر هستین تنها مشکل درمانگاه حمزه و مطب ایشون این هست مه دانشجو ها هم میان نریض اونطور که باید احساس راحتی نمیکنه و ایت بده ولی خدد6 ایشون معرکه هستن
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام الحمدالله حالم خیلی بهتره،از اون اضطراب و استرس نجات اومدم،دکتر عالیه،وقت می‌گذارد و دقیق گوش میکند و سوال می پرسد ،بعد دارو میدهد به امید سلامتی همه مریضها ان شاءالله
مفید بود؟

دکتر آرمان ضرغامی، متخصص روانپزشکی در شهر فسا است. مطب دکتر آرمان ضرغامی در فسا، مطهری، شهید قندی، بین سلمان فارسی و شهید منتظری واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 071-53312940 تماس بگیرید.

تاکنون 86K نفر از پروفایل دکتر آرمان ضرغامی، متخصص روانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (565 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند. نظرات دکتر آرمان ضرغامی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر آرمان ضرغامی فردا 5:40 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص روانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر آرمان ضرغامی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر آرمان ضرغامی: فسا، فسا، مطهری، شهید قندی، بین سلمان فارسی و شهید منتظری
  • تلفن مطب دکتر آرمان ضرغامی: 071-53312940
  • تخصص دکتر آرمان ضرغامی: متخصص روان‌پزشکی/ متخصص روانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل