ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3K
دکتر احسان یزدچی

احسان یزدچی

شماره نظام پزشکی: 145389
دکترای حرفه ای دندانپزشکی مستر شيپ بيهوشي
4.9
از ۵
رضایت (44 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - خيابان سپهسالار - مجتمع شيخ بهايي
درباره من

مستر شيپ بيهوشي 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی احسان یزدچی را داشته است.

نظرات در مورد احسان یزدچی

4.9
از ۵
رضایت (44 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.9
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.9
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ک ب
کاربر بی نام
چهار ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام.بچه من3/5سالشه و بخاطر شیر شب 4تادندان های جلوفک بالاکاملا پوسیده شده بود ودوتا از دندان های نیش فک بالا پوسیده شده بودودندانهای آسیای کوچک و بزرگ فک بالاوپایین خراب شده بود.ولی به لطف آقای دکتراحسان یزدچی و به روش بیهوشی4تا دندان جلو را کشیدن و دوتا دندان نیش را کامپوزیت کردن ودندانهای آسیایی را هم عصب کشی و پرکردن.از آقای دکتر وروش بیهوشی که انجام دادن خیلی راضی بودم ودستشون درد نکنه.برخورد آقای دکتر بسیارخوبی بود و صبور بودن و همه شرایط و نحوه درمان را توضیح دادن
1
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
سه ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
یک سال نیم پیش آقای دکتر باروش بیهوشی یازده تا از دندونهای پسرم رو درست کردند تا الان که چهار سالش شده مشکلی نداشته و کاملا راضی بودم ،یکی از دندونهای جلوش پوسیده بود و شکسته شده بود که در عرض چند ثانیه ریشه دندون را کشیدن البته یکسال بعد با بی حسی . باتجربه و با حوصله هستند و دلسوزانه کار انجام می‌دهند.
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
چهار ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
خیلی دکتر خوش اخلاق و مهربان و عالی هستن دندون عقل من بالای سمت راست داخل لثه بود و هنوز به‌طور کامل در نیومده بود و من اجازه ارتودنتیست رو داشتم برای کشیدن ولی هیچ دکتری حاضر نبود اینو بکشه و می‌گفت باید جراحی کنی و از اینجور حرفا ولی دکتر یزدچی برای من بدون اینکه دردم بیاد برام جراحی کردن.
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
دهدو ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
آقای دکتر یزدیچی بسیار با تجربه و خوش برخورد هستند من پسرم رو چند بار بردم پیششون از همه لحاظ عالی بودن حتی از نظر بهداشت هم عالی بودن همینطور در زمینه قیمت هم خیلی منصف هستند و من با قاطعیت کامل میتونم آقای دکتر یزدیچی رو بهترین دندانپزشک معرفی کنم خدا حفظشون کنه و همیشه سلامت باشند
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
سه ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتری فوق العاده یکسال پیش با معرفی دانشکده دندانپزشکی به عنوان دکتر برتر، دندان های دختر 3سالمو با بیهوشی ترمیم کردند. عالی و بی نظیر...الان هم مشکلی نداره و راضیم. و با برخورد بسیار خوبشون دختر بزرگترم هم که فوبیای دندانپزشکی داشت رو پیش ایشون می برم و راضیم. سلامت و موفق باشند.
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
ده ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
آقای دکتریزدچی، بسیار دکتر باتجربه و کاردرستی هستن. من پسر 7 ساله امو بردم پیش ایشون، واقعا راضی بودم. به همه توصیه میکنم بچه هاتونو پیش آقای دکتر یزدچی ببرین با اطمینان کامل. واقعا قیمت هاشونم منصفانه است خدا خیر وبرکت به کارشون بده. انشالله همیشه سالم وسلامت باشن
2
پسندیدن
ارسال
م ق
مهدی قائدامینی
پنج ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام من 10 تا از دندونای پسرمو پیش آقای دکتر یزدچی به صورت بیهوشی ترمیم وروکش کردم واقعا کارشون عالی ودرجه یک هست برخورد عالی انصاف عالی الان حدود 5 ماه از تاریخ ترمیم میگذرد کاملا راضی هستم وآرزوی سلامتی برای خودشون وتیم مجربشون دارم
1
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
چهار ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتر احسان یزدی در ابتدا نهایت تشکر و سپاس را از جنابعالی دارم. بسیار متخصص،حرفه ای ،خوش برخورد ... بنده خودم و خانواده ام از نتیجه درمان راضی بوده و هستیم آرزوی سلامتی ،پیروزی و پایداری را از خداوند برایتان خواستارم
پسندیدن
ارسال
م د
مریم دانش
پنج ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام من پسرمو دوبار پیش جناب دکتر یزدچی بردم و ایشون زحمت کشیدن و دندوناش رو با بیهوشی درست کردن من فوق العاده راضی بودم از کارشون آقای دکتر چه از نظر اخلاق چه از نظر تخصص بی نظیر هستن واقعا
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
سه ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
خوش اخلاقترین دکتر.مردتمام.انشاالله که توتمام مراحل زندگی وکارموفق باشه.دانیال محمدی.الان 10سال که زیرنظراین دکترگل وخوش اخلاق هستم. ازکاراشون رضایت کامل دارم.
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
احسان یزدچی

دکتر احسان یزدچی، دکترای دندانپزشکی در شهر اصفهان است. مطب دکتر احسان یزدچی در خيابان سپهسالار - مجتمع شيخ بهايي واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 3K نفر از پروفایل دکتر احسان یزدچی، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (44 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 36 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر احسان یزدچی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر احسان یزدچی 16 خرداد 12:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر احسان یزدچی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر احسان یزدچی: اصفهان، خيابان سپهسالار - مجتمع شيخ بهايي
  • تلفن مطب دکتر احسان یزدچی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر احسان یزدچی: دکترای حرفه ای دندانپزشکی مستر شيپ بيهوشي
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل