ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
9.2K
دکتر الهه محمدی

الهه محمدی

19 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 101397
متخصص اعصاب و روان -روان‌پزشک
4.7
از ۵
رضایت (87 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از یک ساعت

آدرس و تلفن تماس

کرمانشاه - کرمانشاه پارکینگ‌ شهرداری ساختمان ایرانیان تلفن:۰۹۹۱۱۴۴۰۹۳۹
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی الهه محمدی را داشته است.

نظرات در مورد الهه محمدی

4.7
از ۵
رضایت (87 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
س چ
سجاد چهری
دهیک ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام سجاد چهری هستم برای اولین بار بود که خدمت خانوم دکتر محمدی رسیدم . ایشان خیلی با حوصله به حرفای مریضشون گوش میدن وبا امید دادن به بیمارا واقعا به روحیه شون کمک زیادی می‌کنن من که برای اولین بار بود خیلی راضی بودم از خانوم دکتر محمدی خیلی ممنونم الانم که دارم دارو مصرف میکنم حالم خیلی خوب شده .
پسندیدن
ارسال
م س
محمدرضا سلیمی
ویزیت شده
هفت ماه پیش
|
مطب دکتر الهه محمدی
0.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام.دوستان من دیروز پدرمو بردم مطب خانم دکتر الهه محمدی.واقعا یکی از بهترین روانپزشک ها هستن.با تجربه ی چند ساله ای که خودم در داروخانه دارم.به جرات میتونم بگم داخل استان حرف اول رو میزنن.با وقتی که برا بیمار میذارن.دقیق مشکل رو شناسایی و اقدام به درمان میکنن.ارزو موفقیت دارم براشون.
پسندیدن
ارسال
خ ص
خاطره صید محمدی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
پزشکی بسیار مهربان و متخصص در زمینه کاری خود و همینطور توصیه های مناسبی در جهت رسیدن به درمان در بازه زمانی کمی دارند که باعث شد خود من به شخصه طول درمان مناسبی داشته باشم و بسیار راضی باشم از روند درمانم از منشی بسیار مهربونشون هم ممنونم که برخورد عالی با بیمار ها دارند.
2
پسندیدن
ارسال
ع م
علی م
شش ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام ، دکترمحمدی واقعا خیلی دکتر خوب و خوش برخورد وخوش اخلاقیه و مریض رو خیلی عالی درمان میکنه. من واقعا هنوز دکتر به خوبی ایشون ندیدم و توصیه میکنم هرکی بیماری روانی وافسردگی داره بهشون مراجعه کنه و حتما مداواش میکنه. من که خیلی ازشون راضیم .خدا ازشون راضی باشه.
پسندیدن
ارسال
م ج
محمد جعفری
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
خانم دکتر محمدی واقعا برای بیمار وقت میزارن( حداقل40 دقیقه) و به صحبت بیمار گوش میدن بعد شروع به تجویز دارو می کنن.متاسفانه پزشکانی هستن که به شهرت رسیدن و به صورت فله ای بیمار پذیرش میکنن و در حد 5 دقیقه وقت میزازن خروار خروار دارو تجویز میکنن.
پسندیدن
ارسال
م ج
محمد جعفری
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
خانم دکتر برا بیمار وقت میزارن(40 دقیقه) و سوالات زیادی میپرسن بعد در صورت نیاز دارو تجویز میکنن....و به صورت فله ای بیمار پذیرش نمیکنن... خانم دکتر بسیار مهربان و محترم و حرفه ای در تخصصشون هستن .خانم منشی بی نهایت محترم و آروم هستن.
پسندیدن
ارسال
س چ
سجاد چهری
ده ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام سجاد هستم به لطف خدا وزحمات خانوم دکتر محمدی دوره دوم درمانمو شروع کردم دوره اول خیلی عالی بود از زحمات خانوم دکتر محمدی تشکر میکنم من خیلی از ایشان راضی هستم ازشون خیلی خیلی ممنونم
پسندیدن
ارسال
م پ
مریم پویان منش
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
عالللی یکی از بهترین و خبره ترین روانپزشک ها خیلی با حوصله و صبور ..... نهایت وقت و دقت رو برای بیمار گذاشته و فوق‌العاده مهربون هستن کمال تشکر و قدر دانی رو دارم
پسندیدن
ارسال
آ ح
آزاده حسینی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر الهه محمدی
0.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام عرض ادب خانم دکتر محمدی بسیار مهربون و در کارشون خبره هستن صبور و کاردان هستن و منشی خوش برخورد و مسولیت پذیری ام دارن تبریک میگم ب این مجموعه
پسندیدن
ارسال
م پ
مریم پویان منش
یک سال پیش
3.3
پزشک را توصیه میکنم
عالللی بسیار مهربان خوش برخورد و با حوصله هستن و نهایت وقت و دقت رو برای بیمار میگذارن اگه بدنبال یه روانپزشک حرفه ای میگردین من ایشون رو پیشنهاد میکنم
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
الهه محمدی

دکتر الهه محمدی، متخصص روانپزشکی در شهر کرمانشاه است. مطب دکتر الهه محمدی در کرمانشاه پارکینگ‌ شهرداری ساختمان ایرانیان تلفن:۰۹۹۱۱۴۴۰۹۳۹ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09911440939 تماس بگیرید.

تاکنون 9.2K نفر از پروفایل دکتر الهه محمدی، متخصص روانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (87 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 49 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر الهه محمدی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر الهه محمدی امروز 4:15 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص روانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر الهه محمدی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر الهه محمدی: کرمانشاه، کرمانشاه پارکینگ‌ شهرداری ساختمان ایرانیان تلفن:۰۹۹۱۱۴۴۰۹۳۹
  • تلفن مطب دکتر الهه محمدی: 09911440939
  • تخصص دکتر الهه محمدی: متخصص اعصاب و روان -روان‌پزشک
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل