ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
107K
دکتر بهزاد بیژنی

بهزاد بیژنی

شماره نظام پزشکی: 35988
متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری
4.9
از ۵
رضایت (283 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: بیشتر از یک ساعت

آدرس و تلفن تماس

قزوین - قزوین
قزوین - قزوین - خیابان فردوسی - روبروی بیمارستان مهرگان
قزوین - قزوین، نادری، چهار راه نادری، بیمارستان بوعلی سینا ، کلینیک بیمارستان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی بهزاد بیژنی را داشته است.

نظرات در مورد بهزاد بیژنی

4.9
از ۵
رضایت (283 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.9
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.9
مهارت و تخصص پزشک
4.9
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
س ر
سیدجلیل رئوفی کلاچایه
ویزیت شده
دو ماه پیش
|
کلینیک ویژه بوعلی قزوین (عصر)
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام،نحوه ویزیت خوب بود ولی از نظر امکانات نظیر .ابزار معاینه توسط پزشک حاذقی همچون دکتر بیژنی در حد صفر می باشد برای مسئولین کلینیک واقعا متاسفم که چرا نباید امکانات معاینه در اختیار متخصصانی که با جان ودل برای مریضان قدم بر می دارن گذاشته شود ،آقای مسئول کلینیک ویژه بوعلی فشار سنج در اختیار دکتر متخصص قرار بده که بتونن مریض ا رو درست درمان کنن ،در آخر از پزشک حاذق ودلسوز شهرمون دکتر بیژنی که نعمتی برای شهر واستانمون محسوب میشن کمال تشکر وقدردانی به نمایندگی از مردم شهرمان رو دارم.
1
پسندیدن
ارسال
ن ز
نگار زارعی
دهیک ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بسیار دکتر کار بلد وباسوادی هستند چندین سال عفونت معده دارم به پزشکان زیادی مراجعه کردم ولی نسخه های که دادن تاثیرآنچنانی نداشت اما آقای دکتر تشخیص دادن این عفونت بیشتر از روده ها نشات میگیره اول باید اونو درمان کنیم والان با توجه به داروهای که بهم تجویز کردن خیلی بهترم وازشون تشکر میکنم اقای دکتر علاوه بر کار دقیق وتشخیص درست بسیار محترم وباشخصیت هستند وبا نهایت احترام بیماراشونو ویزیت میکنند اینطور برخورد در پزشکان مراکز درمانی دولتی خیلی کمتر اتفاق میفته
2
پسندیدن
ارسال
ح خ
حنانه خالقی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بسیار انسان شریف، فرهیخته، فروتن و ساده زیستی هستند، برخورد با بیمار بسیار دلسوزانه هست، تنها پزشکی بودند که بعد از چند ماه عفونت گوش مرا تشخیص دادند، از بعد از اون کلا بیمار ایشون شدم، و همیشه تشخیص و درمان عالی داشتند، به اطرافیان هم معرفی کردم و بیماری اقوام هم که از موارد نادر بود ایشون تشخیص دادند در دوران کرونا واقعا دلسوزانه به مردم خدمت کردند و ایشان واقعا نعمت بزرگی برای شهر قزوین هستند، خدا خیرشان بدهد.
2
پسندیدن
ارسال
م م
محمود منتقمی راد
نه ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
جناب آقای بیژنی پزشکی کم نظیر از لحاظ تخصص و آداب برخورد با بیمار هستند.من 4سال است از قزوین مهاجرت کردم امابعلت تخصص،تجربه ایشان در روند بهبود بیماری و انسانیت ایشان هرماه 500 کیلومتر راه رفت و برگشت از همدان به خدمت این پزشک فرزانه میرسم. توصیه میکنم به همه ی بیماران مرتبط که یک بار هم که شده توسط ایشان ایشان ویزیت شوند با توکل به خدا ،هو الشافی
2
پسندیدن
ارسال
س ر
سیدجلیل رئوفی کلاچایه
ویزیت شده
یک سال پیش
|
کلینیک ویژه بوعلی قزوین (عصر)
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام،ویزیت آقای دکتر بی نظیروخودشان باشخصیت وقابل احترام زیاد می باشندویک موهبت برا شهرمان محسوب می باشن ،خداوند به خودشان وخانواده محترمشان سلامتی عطا نماید،خواهشن امکانات ووسایل اولیه معاینه رابرایشان فراهم نمایید، رفتار پرسنل وکارکنانش خوب می باشد،از برخورد عالی منشی ایشان هم به شخصه تشکر وقدر دانی می کنم.
2
پسندیدن
ارسال
م ق
مخصوصه قوامی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
برخورد پزشک فوق العاده عالی و سنگین . فرشته در روی زمین . تشخیصشون همیشه عالی .شش سال پیش فقط با یک نگاه به رادیوگرافی سریع بیماری روتشخیص دادن . بهترین مشاوره و بهترین درمان و بهترین برخورد رو از ایشون دیدیم . فقط کاش مطب داشتن ، اونجا خیلی شلوغه .
6
پسندیدن
ارسال
ا غ
اکرم غفاری
ویزیت شده
پنج ماه پیش
|
بیمارستان بوعلی قزوین (صبح)
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من ایشان را از سالهای قبل میشناسم بسیار حاذق هستند وتبحر در تشخیص بیماری دارند خوب توضیح میدهند و جواب سوال های پرسیده شده را با دقت و در خور فهم بیمار میدهند. امکانات خاص ندارند رفتار پرسنل هم معقول است. در نهایت دکتر قابل قبول و محترمی هستند.
پسندیدن
ارسال
ی ک
یسنا کاظملو
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
به مدت دوسال تحت نظر جناب آقای دکتر بیژنی بودم برای درمان هپاتیت سی ازنطر کزفیت درمان درسطح فوق عالی .اول خدا اگردکتربیزنی نبودن الان چندسال بود که مرده بودم ونحوه برخورد مثل پدردلسوز که موقع خطر طفل سه ساله راحمایت میکند بیشترازاین
پسندیدن
ارسال
ف ا
فاطمه اسفندیاری جلیسه
ویزیت شده
دهیک ماه پیش
|
کلینیک ویژه بوعلی قزوین (عصر)
0.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتربیژنی آنقدر فردی حاذق وبه تمام معناانسان هستندکه آدم هیچ کلمه وجمله دروصف ایشون نمیتونه بگه...امیدوارم همیشه سلامت وزنده باشند.وقتی دکترعالی باشه وبا یک ویزیت آدم تمام دردهاشوفراموش کنه دیگه امکانات مطب ورفتارپرسنل مهم نیست.
2
پسندیدن
ارسال
ج ب
جاوید باقی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
کلینیک ویژه بوعلی قزوین (عصر)
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتر بیژنی فوق العاده دکتر خوب صبور و با تجربه هستن من از سال 96 بیمار ایشون و تحت نظر ایشون هستم فقط نوبت گرفتن اینترنتی برای دکتر خیلی سخته من چندین ماهه دارم زنگ میزنم و تو سایت میرم امروز بعدعا چند ماه تونستم وقت بگیرم
2
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
بهزاد بیژنی

دکتر بهزاد بیژنی، متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری در شهر قزوین است. مطب دکتر بهزاد بیژنی در قزوین، نادری، چهار راه نادری، بیمارستان بوعلی سینا ، کلینیک بیمارستان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 028-33332931 تماس بگیرید.

تاکنون 107K نفر از پروفایل دکتر بهزاد بیژنی، متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (283 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 241 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر بهزاد بیژنی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر بهزاد بیژنی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر بهزاد بیژنی: قزوین، قزوین، نادری، چهار راه نادری، بیمارستان بوعلی سینا ، کلینیک بیمارستان
  • تلفن مطب دکتر بهزاد بیژنی: 028-33332931
  • تخصص دکتر بهزاد بیژنی: متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل