ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
74K
دکتر جلال الدین شمس

جلال الدین شمس

24 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 283730
فوق تخصص خون و سرطان بالغین
4.8
از ۵
رضایت (1337 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از دو ساعت

آدرس و تلفن تماس

تهران - خیابان مطهری بین ولیعصر و میرزای شیرازی خیابان عبادی نبش کوچه نعیمی پ1
تهران - تهران ، خیابان فلسطین ، خیابان ایتالیا ، بیمارستان شهید مصطفی خمینی تهران
تهران - محل کار: میدان ولیعصر خ ایتالیا بیمارستان مصطفی خمینی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی جلال الدین شمس را داشته است.

نظرات در مورد جلال الدین شمس

4.8
از ۵
رضایت (1337 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
م ش
منیژه شمعدانی
نه ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
جناب اقای دکتر جلال الدین شمس با عرض سلام و ادب واحترام روز پزشک مبارک از تمام محبتها و زحمات صادقانه شما وبرای همه مراجعین و اینجانب بسیار ممنون و سپاسگزارم شما انسانی مهربان و خوش رو و پزشکی حاذق و دلسوز و قابل احترام می باشید وبداشتن وجود نازنین شما افتخار میکنم با ارزوی سالهای بسیار خوب و خوش و در ارامش کامل در کنار عزیزان خانواده داشته باشید به امید دیدارتان ارادتمند شما منیژه شمعدانی . جناب اقای دکتر جلال الدین شمس با عرض سلام و ادب واحترام روز پزشک مبارک از تمام محبتها و زحمات صادقانه شما وبرای همه مراجعین و اینجانب بسیار ممنون و سپاسگزارم شما انسانی مهربان و خوش رو و پزشکی حاذق و دلسوز و قابل احترام می باشید وبداشتن وجود نازنین شما افتخار میکنم با ارزوی سالهای بسیار خوب و خوش و در ارامش کامل در کنار عزیزان خانواده داشته باشید به امید دیدارتان ارادتمند شما منیژه شمعدانی . جناب اقای دکتر جلال الدین شمس با عرض سلام و ادب واحترام روز پزشک مبارک از تمام محبتها و زحمات صادقانه شما وبرای همه مراجعین و اینجانب بسیار ممنون و سپاسگزارم شما انسانی مهربان و خوش رو و پزشکی حاذق و دلسوز و قابل احترام می باشید وبداشتن وجود نازنین شما افتخار میکنم با ارزوی سالهای بسیار خوب و خوش و در ارامش کامل در کنار عزیزان خانواده داشته باشید به امید دیدارتان ارادتمند شما منیژه شمعدانی . جناب اقای دکتر جلال الدین شمس با عرض سلام و ادب واحترام روز پزشک مبارک از تمام محبتها و زحمات صادقانه شما وبرای همه مراجعین و اینجانب بسیار ممنون و سپاسگزارم شما انسانی مهربان و خوش رو و پزشکی حاذق و دلسوز و قابل احترام می باشید وبداشتن وجود نازنین شما افتخار میکنم با ارزوی سالهای بسیار خوب و خوش و در ارامش کامل در کنار عزیزان خانواده داشته باشید به امید دیدارتان ارادتمند شما منیژه شمعدانی . جناب اقای دکتر جلال الدین شمس با عرض سلام و ادب واحترام روز پزشک مبارک از تمام محبتها و زحمات صادقانه شما وبرای همه مراجعین و اینجانب بسیار ممنون و سپاسگزارم شما انسانی مهربان و خوش رو و پزشکی حاذق و دلسوز و قابل احترام می باشید وبداشتن وجود نازنین شما افتخار میکنم با ارزوی سالهای بسیار خوب و خوش و در ارامش کامل در کنار عزیزان خانواده داشته باشید به امید دیدارتان ارادتمند شما منیژه شمعدانی .
پسندیدن
ارسال
م ع
محمد علی شفاعتی
ویزیت شده
دو سال پیش
|
بیمارستان توس تهران
5.0
پزشک را توصیه میکنم
پس از قطعی شدن ابتلای من به سرطان ریه ، دکتر شمس گرامی بدون هیچگونه رابطه و شناخت قبلی و به درخواست متخصص ریه ام (جناب دکتر عباس فدائی ) ، شبانه و خارج از تایم معمول به ملاقاتم در بیمارستان ساسان آمدند و ضمن ویزیت ، دستور انجام پت سی تی و همچنین بازبینی بلوک بیوپسی ریه ام توسط پاتولوژی بیمارستان خاتم الانبیآ رو مرقوم فرمودند و مهمتر از آن حدود 17 روز با دعوت من و خانواده ام به آرامش و تحمل ، و با پافشاری ایشان جهت اخذ نتایج پاتولوژی خاتم الانبیا، موجب شدند، با توجه به نتیجه EGFR مثبت که حدودا برای 10 الی 15 درصد مبتلایان به آدنو کارسینوما(یکی ازانواع سرطانهای سلولهای غیر کوچک ریه) رخ میدهد و برای من نیز مثبت بود ، از مواهب داروی شیمی درمانی خوراکی ارلو تینیب که هم عوارض کمتری دارد و هم موثر تر میباشد، برخوردار شوم . (این مطلب رو بعدآ با مطالعه شخصی از اینترنت دریافتم ) از بزرگواری ، اخلاق و انسانیت ایشان هم ، هرچه بگویم حق مطلب و حقیقت را بجا نیاورده ام . الان هم پس از 7 روز از مصرف دارو علائم و شواهد کاملآ ملموسی از بهتر شدن بیماری ام احساس میکنم ، و با احساس مسئولیت وصف ناپذیر و محبتهای بی دریغ دکتر شمس گرامی و عزیز و مراقبت و کنترلهائی که بصورت منظم پیگیر آن هستند بسیار به بهبودی ام امیدوار هستم ، از آفریدگار هستی برای ایشان سلامتی و عمر با عزت مسئلت مینمایم . محمد علی شفاعتی کارشناس عمران
26
پسندیدن
ارسال
ن ا
نورالدین احسانی
ویزیت شده
دو سال پیش
|
بیمارستان توس تهران
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام. کاش همه پزشکان مثل دکتر شمس قبل از طبابت انسان باشند. دکتر شمس یک انسان واقعی است. تمام عمرم از خدا برای آشنا شدنم با این انسان شریف و عزیز تشکر میکنم. بسیار خوش برخورد و فروتن هستند و در طبابت بسیار دانشمند،دقیق و پیگیر. پدر من برای درمان مقاومت میکردن، ولی با آشنایی با دکتر شمس و برخورد ایشون تمام مراحل درمان رو طی کردن و به لطف خدا و ائمه اطهار وتلاش دکتر الان خوب هستند. جالب اینجاست که کسی که برای دکتر رفتن مقاومت میکرد الان برای دکتر اظهار دلتنگی میکنن و میگن دکتر رو میبینم دلم باز میشه. خدا به ایشان سلامتی و طول عمر عنایت فرمایند. من و خانواده ام تا نفس میکشیم دعا گوی ایشون هستیم. آقای دکتر شمس عزیز که با لبخندها و اخلاق قشنگت کلی به بیمارانت روحیه میدی ان شاالله لبخند امیرالمومنین نصیبت بشه.
10
پسندیدن
ارسال
م چ
محمدحسین چاوش صباغ
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام من در سال 1392 برای درمان سرطان سینه به ایشان مراجعه کردم نزدیک به 10 سال تحت نظر و درمان هستم. آقای شمس پزشکی حاذق ، متبحر، دقیق، صادق ، خوش اخلاق و خوش برخورد با حافظه ای مثال زدنی هستند. ایشان نه‌تنها د مراجعه حضوری صبورانه پاسخگو هستند در تجربه ای که داشتم خارج از مطب و بیمارستان ( از زمان شخصی و استراحت خود که در کنار خانواده بودند) با تماسی که پرستاران بیمارستان با ایشان داشتند با توصیه های دقیق پزشکی جان بیماری که بنده معرفی کرده بودم نجات دادند. به کسانی که در این نوع بیماری ها نیاز به پزشک دارند اولین پیشنهاد من دکتر شمس می باشد. برای آقای دکتر شمس و خانواده ی محترمشان سلامتی، پیشرفت و موفقیت در تمام مراحل زندگی را آرزو دارم.
12
پسندیدن
ارسال
ا ت
اردشیر تسلیمى
ویزیت شده
یک سال پیش
|
بیمارستان شهید مصطفی خمینی تهران
5.0
پزشک را توصیه میکنم
اینجانب مدت 3 ماه هست که بعلت بیمارى سرطان ریه بیمار آقاى پرفسور شمس هستم،ایشان پروسه درمان را با آزمایش هاى دقیق تحت نظر آزمایشگاه پرتو لب ، پت اسکن و ام آر اى مغز شروع فرموده و با تشخیص صحیح بیمارى با تجویز شیمى درمانى خوراکى با قرص Erlotinib 100 و آمپول X-jeva 120 روند معالجه را ادامه دادند طورى که بعد از دو دوره مصرف قرص و آمپول فوق آثار بهبودى کاملاً مشهود میباشد.جناب پروفسور شمس جدا از تبحر و تخصص در درمان بیمار داراى اخلاق و رفتار بسیار شایسته و دلسوزانه نسبت به بیماران خود میباشند. از درگاه خداوند متعال براى ایشان آرزوى سلامتى و موفقیت روزافزون و طول عمر طولانى و با عزت را دارم.با تشکر اردشیر تسلیمى
2
پسندیدن
ارسال
س م
سعید مفتاحی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با درود فراوان خدمت این پزشک حاذق و مهربان ؛مدت طولانی است که از خدمات ارزنده ایشان بهره مند هستم .بدلیل مشکلات زمان جنگ و استفاده از خون های آلوده وارداتی ؛مرتب و بدون هیچ دلیلی بدنم خون از دست می دهد و کمبود خون پیدا می کنم که با پی گیری های مدبرانه جناب دکتر شمس ؛ ثبات قابل قبولی در وضعیت بنده و از نظر روحی ایجاد شده است.اما عمده مطلب نظر اکثر بیماران ؛ حسن برخورد و انسان دوستی ایشان است که همه را خشنود و متاثر از اخلاق والایشان پذیرا و ممد هستند.انشاالله دیگر پزشکان جوان و پرشور ؛ ایشان را بعنوان یک اسطوره و سرمشق همواره مد نظر داشته باشند.جناب دکتر شمس ؛ شاد موفق و سعادتمند باشید.
2
پسندیدن
ارسال
س ف
سلطانعلی فتحی بشارت
ویزیت شده
یک سال پیش
|
بیمارستان شهید مصطفی خمینی تهران
5.0
پزشک را توصیه میکنم
از طریق دکتر غدد سرکار خانم دولیان به ایشان معرفی شده و از طریق سایت پذیرش 24 وقت ویزیت در بیمارستان شهید مصطفی خمینی را دریافت نموده و بالاخره موفق به ویزیت توسط جناب آقای دکتر شمس شدم ایشان بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق و بسیار خونگرم و دارای روابط عمومی بالا می باشند. ایشان در ویزیت اول با توجه به سونوگرافی و آزمایش خون انجام شده قبلی دستور انجام فیبرواسکن و آزمایش خون تکمیلی را صادر و پس از انجام آن مجددا برای بار دوم توسط دکتر شمس ویزیت و با توجه به تشخیص ایشان و ضرورت پیگیری توسط فوق تخصص گوارش و کبد به سرکار خانم دکتر عاملی در بیمارستان طوس معرف شدم.
1
پسندیدن
ارسال
ع د
علیرضا درویشی
سه سال پیش
3.3
پزشک را توصیه میکنم
باسلام،تخصص و تعهد و اخلاق مداری این پزشک کمک نظیره.ارامشی که این دکتر به بیمار میده،فراتر از تخصص و عدم پزشکیه. دقت و احتیاط این مرد بزرگ در طول درمان فوق العاده است. بنده چندسال پیش به تشخیص صحیح دکتر شمس عزیز شیمی درمانی و پرتو درمانی شدم و الان برای کنترل خدمتشان میرسم و واقعیت این است که کنترل بهانه است و درک این مرد الهی از نزدیک توفیقی است. برای شناخت بیشتر ایشان به بیمارستان های ساسان و مصطفی خمینی بزنید و رفتار و تخصصشان را در درمان بیماران بالاخص خانواده ایثارگران مشاهده فرمایید. خدا عمرشان را طولانی و عاقبتشان را به خیر کند
10
پسندیدن
ارسال
ف س
فاطمه سادات پناهی
ویزیت شده
دو سال پیش
|
بیمارستان توس تهران
4.7
پزشک را توصیه میکنم
همسر بنده از طریق سایت بیمارستان نوبت گرفتن دکتر شمس بزرگوار بسیار پزشک حاذق و مهربان و بانزاکت و فرد بسیار باشخصیتی هستن. ولی موردی که خیلی ناراحتمون کرد منشی خانم فرشادی به شدت بی حوصله و پرخاشگر و بی ادب بودن و با بی نظمی و بی ادبی شون باعث تنش و رنجش بیماران و مراجعین شدن اصلا ایشون حوصله و وقت برای بیمارن نمیذاشتن و با تندی و صدای بلند جواب سربالا به بیماران میدادن. من و چند بیمار دیگه بیمارستان مصطفی خمینی خدمت دکتر شمس رفتیم ولی با وجود شلوغی که اونجا داشت و نوبت دهی حضوری بود خیلی همه چی منظم و پرسنل باحوصله و مودبی داشتن.
10
پسندیدن
ارسال
د م
دیبا ملکی
ویزیت شده
چهار ماه پیش
|
بیمارستان شهید مصطفی خمینی تهران
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من کیس سرطان سینه هستم و آنکولوژیستم پزشک دیگری هستن..بجهت رفتارهای غیرحرفه ای پزشک معالجم و درنتیجه اعتمادی که نسبت به ایشون از،دست دادم دیروز برای مشاوره خدمت دکتر شمس رفتم و بسیار پشیمان شدم که چرا از ابتدا برای درمان به ایشون مراجعه نکردم...میتونم بگم اگر دنبال دکتری با آگاهی و علم بالا و رفتار بسیار خوب با بیمار میگردین بدون اینکه وقتتونو برای،پزشکای دیگه تلف کنید به دکتر شمس مراجعه کنید..‌خدا رو شاکرم که همچنان دکترهایی وجوددارند که به معالجه ی بیمارانشون بیشتر از کسب در آمد اهمیت میدن.
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
جلال الدین شمس

دکتر جلال الدین شمس، فوق تخصص خون و سرطان بالغین در شهر تهران است. مطب دکتر جلال الدین شمس در محل کار: میدان ولیعصر خ ایتالیا بیمارستان مصطفی خمینی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 74K نفر از پروفایل دکتر جلال الدین شمس، فوق تخصص خون و سرطان بالغین بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (1337 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1148 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر جلال الدین شمس در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص خون و سرطان بالغین ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر جلال الدین شمس، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر جلال الدین شمس: تهران، محل کار: میدان ولیعصر خ ایتالیا بیمارستان مصطفی خمینی
  • تلفن مطب دکتر جلال الدین شمس: ثبت نشده
  • تخصص دکتر جلال الدین شمس: فوق تخصص خون و سرطان بالغین
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل