ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
117K
دکتر جواد احمدی

جواد احمدی

شماره نظام پزشکی: 142023
متخصص بیماریهای داخلی
دکترای حرفه‌ای پزشکی
4.8
از ۵
رضایت (443 نظر)

آدرس و تلفن تماس

بروجن - بروجن، میدان امام حسین (مرکزی)، پاساژ ایرانیان، طبقه چهارم
بروجن - بروجن-ابتدای جاده مبارکه-سنگ سلف.
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی جواد احمدی را داشته است.

نظرات در مورد جواد احمدی

4.8
از ۵
رضایت (443 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
خ ه
خدیجه همتی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
خدا آقای دکتر رو حفظ کنه و امثال ایشون رو زیاد کنه. بهترین تجربه ی من از مراجعه به پزشک، مراجعه به آقای دکتر جواد احمدی بود. همینکه باحوصله به حرف های بیمار گوش میدن، همینکه در صورت نیاز معاینه انجام میدن، همینکه تمام تلاش شون رو میکنن که بیمارشون رو درمان کنند یعنی بخش عمده ای از درمان صورت گرفته. ایشون دنیای اخلاق و انسانیت هستند. ایشون تمام ویژگی هایی که یک پزشک بااخلاق باید داشته باشند رو دارند. امیدوارم در این مجموعه باقی بمانند و بیمارانی که بعد از سال ها به پزشکی دست پیدا کردند که می توانند با خیال راحت و به امید درمان بهشون مراجعه کنند از وجود ایشون استفاده کنند.
پسندیدن
ارسال
ع ر
عارف رستمی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام خدمت همه عزیزان مشکل گوارش داشتم چند بار رفتم شهرکرد پیش فوق تخصص گوارش ولی مشکل بیماریم حل نشد، ولی دکتر احمدی با یک نسخه مشکلما کامل حل کردو بیماریما تشخیص داد الان خیلی خیلی بهتر شدم،بخدا قسم اینقدر دقیق معاینه میکرد و خوش برخورد بود و وقت میذاشت واسه بیمار که تا الان همچین دکتری ندیده بودم ان شاا... خدا حفظشون کنه و هرجا هستن موفق باشن. ولی متاسفم برا دکتر شیرانی رییس بیمارستان بروجن که دکتر جواد احمدیا رد کرد،،
2
پسندیدن
ارسال
ف ا
فروغ اطهری
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام من و خانواده تا حالا چندین بار پیش ایشون ویزیت شدیم و نتیجه ی مناسب گرفتیم . اخلاق و رفتار ؛ برخورد و صبر و حوصله ی پزشک در کنار تخصص و مهارت از مهمترین گزینه هایی هست که یک پزشک رو مطرح میکنه و دکتر احمدی یکی از معدود پزشکانی هست که تمامی این گزینه ها رو داره . خدا برای خانواده ش حفظش کنه براشون آرزوی موفقیت و سلامتی و بهروزی دارم.
پسندیدن
ارسال
ر ه
رامین هاشمی
چهار ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
باسلام.دکتراحمدی دکتری باعلم بسیاربالاباتجربه بسیاربالا باصبروحوصله زیاد خدمت زیادی به مردم بروجن انجام دادن حتی دراین دوسال که زمان کافی واس اثبات خودشون نداشتن ولی تمام تلاش خودشون روکردن گره ای ازمشکلات این مردم روباز کنن ازهمینجا ازآقای دکترتشکرمیکنم امیدوارم خودشون وخانوادشون همیشه درسلامت باشن دردوبلاشون بخوره توسردکترشیرانی
1
پسندیدن
ارسال
ع خ
عاطفه خوش اندام
یک سال پیش
1.7
پزشک را توصیه میکنم
سلام.یک هفته اس هر روز ساعت 5 چه در سایت پذیرش 24 و چه با تلفن گویای که گذاشتند تناس میگیرم نوبت دکتر پر..ما کارمندا چه گناهی گردیم که هر بار مرخصی بگیریم نتونیم جواب ازمایش خود دکتر نشونش بدیم.یک فکری به حال این موضوع بکنید.پیشنهاد می کنم دکتر یک تایمی مریض جهت ویزیت ببیند و زمانی برای مریضای قبلشون که جواب ازمایش اوردن..ممنون میشم.
6
پسندیدن
ارسال
م ر
متین رامین
ویزیت شده
یک سال پیش
|
کلینیک شهید نجفی بروجن
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام و تشکر فراوان از تعهد و اخلاص تان امیدواریم ستاره‌ ی زندگی و اختر دانش تان پیوسته ایام بر دل بیماران بتابد و همواره دعای بندگان بدرقه راه شما باشد. بسیار پزشک عالی از همه لحاظ خدا خیرشان بده نحوه برخوردشون با بیمار بسیار عالیه و اونقدردقیق بیماری را برای بیمار توضیح میدن انشاالله طرحشون که تمام شد بمون بروجن
1
پسندیدن
ارسال
م ق
معصومه قارامحمد
ویزیت شده
یک سال پیش
|
کلینیک شهید نجفی بروجن
5.0
پزشک را توصیه میکنم
اولش از اینکه خیلی معطل شدم ناراحت بودم ولی وقتی خودم ویزیت شدم دیدم دکتر چقدر صبورانه به حرفها گوش میده و آدم رو راهنمایی میکنه و تمام جوانب یک بیماری رو میسنجه و سر سری از بیماری عبور نمیکنه.اینجا بود که به طولانی شدن زمان ویزیت بیماران پی بردم وبهشون حق دادم‌.واقعا از آقای دکتر ممنونم و براشون آرزوی موفقیت میکنم.
6
پسندیدن
ارسال
ب خ
بیژن خلیل زاده
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
باسلام خدمت شما پرسنل درمانگاه(بیمارستان)من ازآقای دکتر جواد احمدی خیلی رضایت دارم ولی یک سال پیش که ویزیت شدم الان همان داروها رااستفاده میکنم ونتوانستم یک نوبت بگیرم بااین حال بازم تشکر میکنم از توجه ایشان به بیماران امید میدهد سپاسگذارم ازشون وخدا راقسم میدهم که هرآرزو وحاجاتی که دارد انشاالله برآورده شود
پسندیدن
ارسال
م ر
محمد رفیعی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتر بسیار خوش برخورد هستن و برای بیمار خیلی وقت میگذارن و خیلی توی دارو و آزمایش نوشتن حساس هستن. ولی اون شخصی که نوبت ها را میده خیلییی بد اخلاق و نمیشه باهاش حرف زد. ترتیب نوبت را هم رعایت نمیکنه و هرکس را دوست داشت میفرسته داخل! نوبتی که اینجا میگیرید براش ارزشی نداره و ترتیب خودش را داره!
2
پسندیدن
ارسال
ا ع
امید علی جعفری
ویزیت شده
دو سال پیش
|
کلینیک شهید نجفی بروجن
5.0
پزشک را توصیه میکنم
خدا به دکتر احمدی خیر بده، برای بیمار وقت میذاره، تمام احتمالات را بررسی می کنه، برای تشخیص بیماری تمام راه های ممکن را میره و تا درد رو تشخیص نده سرسری دارو نمی نویسه، اخلاق پسندیده و با حوصله. از این پزشکان در استان مون کم داریم. برای بیمار ارزش و احترام قائل میشه. برای ایشون آرزوی موفقیت دارم.
11
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
جواد احمدی

دکتر جواد احمدی، متخصص بیماریهای داخلی در شهر بروجن است. مطب دکتر جواد احمدی در بروجن، میدان امام حسین (مرکزی)، پاساژ ایرانیان، طبقه چهارم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 117K نفر از پروفایل دکتر جواد احمدی، متخصص بیماریهای داخلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (443 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 392 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر جواد احمدی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر جواد احمدی امروز 6:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای داخلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر جواد احمدی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر جواد احمدی: بروجن، بروجن، میدان امام حسین (مرکزی)، پاساژ ایرانیان، طبقه چهارم
  • تلفن مطب دکتر جواد احمدی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر جواد احمدی: متخصص بیماریهای داخلی/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل