ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
16K
دکتر حسن شایان مجد

حسن شایان مجد

16 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: .122426
متخصص جراحی مغز و اعصاب
4.7
از ۵
رضایت (91 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

رشت - رشت، چهارراه گلسار.برج دانا.طبقه ۵.واحد۵۷
رشت - رشت .پل عراق . خیابان پاسداران
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حسن شایان مجد را داشته است.

نظرات در مورد حسن شایان مجد

4.7
از ۵
رضایت (91 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ر ه
رهام همت زاده
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
اقای دکتر که واقعا عااااالی هستن در جواب اون خانم هم که میگن منشی ایشون عبوسه باید بگم که اتفاقا شما سخت در اشتباه هستید من خودم توی کادر درمان هستم ایشون رو سالهای ساله از وقتی پیش مرحوم دکتر لطیفی کار میکردن میشناسم بیش از حد پر صبر و حوصله و پر تجربه برای راهنمایی بیمار در نبود جراح از طرفی ایشون پرسنل سه تا پزشک در یک مطب هستن اول اینکه انتظار نمیره پرسنل مطب‌ها در محیطی که بیمار آقا پر رفت و آمد هستش با همه بگه و بخنده از نظر من ایشون اخلاقش کاملا سنگین و محترمانه ست از طرفی هر بیماری حضور میاره یا تماس میگیره با سوالات عجیب و تکراری منو شما هم باشیم یکبار تند میشیم از یک نفر انسان در این شرایط چه انتظاری میره واقعا یکم انسان باشیم بد نیست من به شخصه به عنوان یه کادر درمان با 27 سال سابقه کار امیدوارم پزشک‌های این مجموعه قدردان ایشون باشن کاملا مشخصه شما اولین باره به پزشک مراجعه میکنید چون تمام مطب ها همین شرایطه که ساعت نوبت ،ساعت حضور در مطبه نه ویزیت دومین که اگر شما به ایشون میگید عبوس پس مشکل کاملا از شخص شماست،چون هنوز منشی عبوس ندیدید.
2
پسندیدن
ارسال
خ ق
خدیجه قربآن نژاد دره پشتی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من شوهرم و دخترم رو در مطب پیش آقای دکتر بردم دخترم رو عمل دیسک انجام دادن که خدا رو شکر خوب شده به شوهرم دارو داد وتوصیه به عمل دیسک کردن و تنگی نخاع دارد که شوهرم از ادامه درمان منصرف شده چون دیگه از عمل ترس دارد همینجوری درحال درد کشیدن هست و تحمل میکند به کار ادامه میده دارو هم نمیخوره الان من دیسک دارم که میخوام برای درمان برم پیش دکتر چون از کارشون راضی هستم
پسندیدن
ارسال
م م
میثم منصوری
ویزیت شده
نه ماه پیش
|
بیمارستان نیروی دریایی ولیعصر عج رشت
0.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام کلا در یک جمله بخوام بگم ایشون ماه هستن بسیار متین با شخصیت دلسوز وکاربلد به نظرم به ایشون باید لقب پنجه طلا داد. من که این همه نگران بودم واسترس داشتم بخاطر عمل دیسک کمرم اصلا هیچی متوجه نشدم حتی بعداز بیهوشی و یک روز بعد راه رفتم بدون هیچ دردی الانم فعلا تو استراحت هستم خدا از ایشون راضی باشه خدا پشت و پناه خودش و خانواده محترمش.
پسندیدن
ارسال
ص ع
صدیقه عابدینی یوسفی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر حسن شایان مجد
0.0
پزشک را توصیه میکنم
بسیار مهربان و با آرامش شرح حال بنده رو گوش دادن و به نظرم بهترین دارویی که میتونست برای مشکل بنده باشه رو تجویز کردن و خیلی خوش،برخورد بودن و بیخود و بی جهت ام آر ای و سی تی اینهارو تجویز نکردن و با ارائه پیشینه و پرونده قدیمی خیلی خوب به شرح بیماری بنده پرداختن
پسندیدن
ارسال
م ف
مریم فخرایی
ویزیت شده
هفت ماه پیش
|
بیمارستان نیروی دریایی ولیعصر عج رشت
0.0
پزشک را توصیه میکنم
با پیشنهاد و راهنمایی یکی از دوستان و با داشتن مشکل در ناحیه ستون فقرات برای درمان ایشان را بعنوان پزشک معالج خود انتخاب کردم.در حال درمان هستم.شرایط بیمارستان نیز مناسب می‌بینم.قصد دارم از کمک دیگر پزشکان مرکز بیمارستان ولیعصر نیز استفاده کنم. با سپاس فراوان
پسندیدن
ارسال
ط س
طاهره سلیمانی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر حسن شایان مجد
5.0
پزشک را توصیه میکنم
ساعتی که اعلام می‌شود ساعت ویزیت دکتر نیست وخیلی معطلی دارد یا خیلی زود و یا آخر وقت زمان خوبی است مطب دکتر هم نکته مثبت داشت هم منفی مثبت رفتار بسیار عالی و محترمانه دکتر نکته منفی منشی دکتر که خیلی جدی و عبوس بودن انگار جای دکتر بودن
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
چهار ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
باسلام ؛کلا بخوام در یک جمله از آقای دکتر تعریف کنم فردی دلسوز،متین و کار بلد که بایدبه ایشون لقب پنجه طلا داد، بنده عمل دیسک کمر انجام دادم که موافقیت آمیز بود، خدا از ایشون راضی باشه و پشت پناه خودش و خانواده عزیزش.
پسندیدن
ارسال
ز ی
زینت یگانه کنسستانی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر حسن شایان مجد
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام تشکر از آقای دکتر مجد که بسیار با حوصله وقت گذاشتن و خیلی ممنونم که نقطه به نقطه مشکلم رو برایم شرح دادند واقعا از اخلاق و رفتار آقای دکتر نهایت تشکر رو دارم ... به نظر من یک بیمار در درجه اول آرامش نیاز داره
پسندیدن
ارسال
م ا
مصطفی اژدرپور اژدرپور
ویزیت شده
ده ماه پیش
|
بیمارستان نیروی دریایی ولیعصر عج رشت
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتر محترم مدارک بنده را مشاهده نمودند با ادب واحترام بنده را راهنمایی وسپس دارو نوشتد که بسیار ممنون و سپاسگزارم و رفتار پرسنل نیز بسیار خوب بود در کل از هر لحاظ قابل تقدیر میباشد
پسندیدن
ارسال
ع ص
عالیه صادقی
ویزیت شده
شش ماه پیش
|
بیمارستان نیروی دریایی ولیعصر عج رشت
4.0
پزشک را توصیه میکنم
ویزیت در بیمارستان ولیعصر رشت بود . راهروی درمانگاه خیلی شلوغ وعده ای هم صندلی برای نشستن نداشتند .با این وجود آقای دکتر با ارامش ودقت ویزیت کردند وبرخوردخیلی خوبی داشتند .
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
حسن شایان مجد

دکتر حسن شایان مجد، متخصص جراحی مغز و اعصاب در شهر رشت است. مطب دکتر حسن شایان مجد در رشت، چهارراه گلسار.برج دانا.طبقه ۵.واحد۵۷ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 013-32127408 تماس بگیرید.

تاکنون 16K نفر از پروفایل دکتر حسن شایان مجد، متخصص جراحی مغز و اعصاب بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (91 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 85 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حسن شایان مجد در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر حسن شایان مجد 19 خرداد 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی مغز و اعصاب ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حسن شایان مجد، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حسن شایان مجد: رشت، رشت، چهارراه گلسار.برج دانا.طبقه ۵.واحد۵۷
  • تلفن مطب دکتر حسن شایان مجد: 013-32127408
  • تخصص دکتر حسن شایان مجد: متخصص جراحی مغز و اعصاب
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل