ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
42K
دکتر حسین یوسف فام

حسین یوسف فام

23 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 91366
فلوشیپ جراحی کولورکتال
4.7
از ۵
رضایت (169 نظر)
پزشکان آنلاین جراحی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، ملاصدرا، نرسیده به گلدشت
تهران - خیابان یوسـف آباد،خیابان 23،جنب پارک شـفق
بیمارستان محب کوثر تلگرام کلینیک: clinicmohebkowsar@ ربات نوبت دهی: moheb_kowsar_bot@ تلفن نوبت دهی: 51-88386150 نوبت دهی اینترنتی: nobat.kowsarhospital.com وب سایت بیمارستان: www.kowsarhospital.com  
تهران - ستارخان، خیابان نیاش، مجتمع آموزشی درمانی حضرت رسول اکرم (ص)
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 6 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حسین یوسف فام را داشته است.

نظرات در مورد حسین یوسف فام

4.7
از ۵
رضایت (169 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.8
درصد رضایت کاربران ویزیت شده در هریک از مراکز شما:
Loading...
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ف ب
فلیکه بوعذار
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من از اهواز هستم و بالای 10 بار اهواز برای پیوند روده انجام دادم که جواب نگرفتم و بیماری سرطان گرفتم و خدا را شکر که دکتر فقط با یک بار عمل الان مدت 3 سال است حالم خوب است و هیچ دردی ندارم و دکتر خوش اخلاق و مهربان هستند که من اور میپرستم و از بیماری سرطان هیچ خبری نیست خدا را شکر که چنین دکتر خوب و مهربان ودلسوزی داریم خدا عمرش بده و تنش سالم
8
پسندیدن
ارسال
و ت
وحیده ترقی
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من سلامتیم رامدیون آقای دکتریوسف فام هستم،پزشکی مجرب وخوش برخوردکه موقع اولین ویزیت من درمطب آقای دکتردنیایی اعتمادبه نفس وتسلط به کاررا مشاهده کردم تاجایی که برای عمل برداشت قسمتی ازروده من بدلیل سرطان هیچ فرصتی ازدست نرفت ،عملم با موفقیت به انجام رسیدوخوشبحتانه بامهارتی که داشتندبدون شیمی درمانی بعدازعمل به زندگی عادی برگشتم
6
پسندیدن
ارسال
ب ح
بهناز حاجی پور
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
ایشون بنظر من بهترین ماهر ترین و حاذق ترین دکتر کولورکتال هستن.برخورد عالیشون در اولین ویزیت کلی بمن انرزی داد.قبلا دکترهای زیادی رفته بودم و با کوهی از ناامیدی رفتم خدمتشون و ایشون کاملا امیدوارم کردن و عملشون هم موفقیت آمیز بود بود خدا خیرشون بده فوق العاده هستن.یک پزشک با وجدان.ای کاش همه پزشکان ما مثل ایشان بودن.
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من یکبار پیش ایشان ویزیت شدم وبا یکبار نتیجه گرفتم ولی متاسفانه من خودم رعایت نکردم و مجدد ناراحتی پیدا کردم من حدود چهار سال پیش پیش آقای دکتر ویزیت شدم ولی بنده از تشخیص آقای دکتر یوسف فام راضی هستم و در ضمن یکی از دوستان هم پارسال رفته عمل کرده خیلی راضی بوده تشکر از آقای دکتر یوسف فام
5
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
جراحی هموروئید بسیار شدید و پرولاپس برای پدرم انجام دادند بسیار بسیار عالی،بی نهایت پزشک توانایی هستند،افتخار میکنم در ایران چنین پزشکی داریم. باید دستش رو بوسید ،پدرم سالها رنج میبرد،بسیار عالی عمل کردن و فوق العاده با اخلاق هستن،اهل زیر میزی و ... نیستن خدا برای ایران حفظش کنه
1
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
پنج ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من پنج سال درگیر فیستول بودم و همیشه برای جراحی نگرانی داشتم، به خاطر مهاجرت راضی به عمل شدم و دکتر یوسف فام با یک عمل جراحی دقیق علیرغم پیچیده بودن فیستول در همون بار اول من را درمان کردن. من از عملکرد ایشان برای عمل فیستول بسیار رضایت دارم و آرماش امروزم را مدیون ایشون هستم.
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من چند ماهی بود که دنبال حاذق برای جراحی روده ام بودم که با دکتریوسف فام آشناشدم خیلی ناراحت و ناامیدبودم ولی با دکتر با برخورد خوب و ویزیت بطور کامل بیماری و نحوه درمانمو توضیح دادن و من کلی امیدوار شدم و 25آبان1401 عمل کردم و درست همونی که گفتن شد و عملم با موفقیت انجام شد.
2
پسندیدن
ارسال
م ف
معصومه فرج زاده
یک سال پیش
4.7
پزشک را توصیه میکنم
من مدتها دنبال پزشک می گشتم همان برخورد اول این اطمینان را در قلبم ایجاد کرد که ایشان سلامتی را به من برمی گرداند با توکل برخدا توسط ایشان جراحی شدم و سلامتی خود را باز یافتم نحوه رفتار ایشان با بیمار فوق العاده بود . خداوند به ایشان سلامتی و اجر عظیم عطا فرماید.
3
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام آقای دکتر یوسف فام پزشکی بسیار حاذق و خوش برخورد و مهربان هستند من عمل فیستول داشتم که پزشکان دیگر تو سه مرحله میخواستند عمل کنند و هیچ تضمینی به بی اختیاری نمی دادند اما دکتر یوسف فام تو ی مرحله عمل کردند و بسیار راضی هستم خدا خیرش بده
پسندیدن
ارسال
ج ب
جعفر باباپور
ویزیت شده
دو سال پیش
|
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی محب کوثر
5.0
پزشک را توصیه میکنم
ایشون پزشک حاذقی هستن. به دقت معاینه بیمار رو انجام میدن کاری که در حال حاضر خیلی ازپزشکا فقط متوسل به ازمایشگاه و اسکن میشن.توضیحات کافی در مورد بیماری اینجانب رو دادن برام وقت جراحی گذاشتن.انشالله خدا سلامت نگهشون داره.
2
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
حسین یوسف فام

دکتر حسین یوسف فام، فلوشیپ جراحی کولورکتال در شهر تهران است. مطب دکتر حسین یوسف فام در تهران، ملاصدرا، نرسیده به گلدشت واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88622818 تماس بگیرید.

تاکنون 42K نفر از پروفایل دکتر حسین یوسف فام، فلوشیپ جراحی کولورکتال بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (169 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 161 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حسین یوسف فام در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ جراحی کولورکتال ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حسین یوسف فام، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حسین یوسف فام: تهران، تهران، ملاصدرا، نرسیده به گلدشت
  • تلفن مطب دکتر حسین یوسف فام: 021-88622818
  • تخصص دکتر حسین یوسف فام: فلوشیپ جراحی کولورکتال
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل