ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
105K
دکتر زهرا شادلو

زهرا شادلو

شماره نظام پزشکی: 141112
متخصص پوست، مو و لیزر
4.4
از ۵
رضایت (260 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، ميدان توانير، ساختمان طلا، طبقه اول، واحد ١٢
تهران - میدان انقلاب-جمالزاده شمالی-خ طوسی-پلاک27
گرمسار - میدان شهدا - خیابان شهید منتظری - بیمارستان امام (ره) گرمسار
درباره من

فارغ التحصیل دکترای عمومی پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران

فارغ التحصیل تخصص پوست و مو از دانشگاه علوم پزشکی تهران- بیمارستان رازی

دارای بورد تخصصی بیماری های پوست و مو

عضو انجمن متخصصین پوست ایران

مؤلف و مترجم بیش از 30 جلد کتاب تخصصی

+ خدمات در مطب:
- تزریق داخل ضایعه
- درمان ریزش موی سکه ای
- درمان گوشت اضافه 
- درمان جای جوش 
- درمان زگیل و زگیل تناسلی 
- RF فرکشنال
- تزریق بوتاکس
- تزریق ژل یا فیلر
- تزریق مزوژل جوانساز
- مزوتراپی تقویت مو
- مزوتراپی لک صورت
- هایفوتراپی
- پیل کربن 
- پاک کردن تاتو
- برداشتن خال با لیزر و جراحی
- انجام نمونه برداری از پوست

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی زهرا شادلو را داشته است.

نظرات در مورد زهرا شادلو

4.4
از ۵
رضایت (260 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.4
مهارت و تخصص پزشک
4.4
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ع ق
علی قدیریان
ویزیت شده
پنج ماه پیش
|
مطب دکتر زهرا شادلو
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام ، توسط اینترنت که سرچ میکردم جهت بیماری خود واینکه این دکتر بورد تخصصی مربوط به پوست داشتند نظرم را جلب و من را وادار نمود تشویق و درخواست ویزیت دادم علی الحساب ریختم و تایید نوبت گرفته ویک ربع زودتر از وعده از طریق دکتر ویزیت شدم که بدینوسیله کمال تشکر را از خانم دکتر دارم الان از داروها نیز استفاده میکنم انشالله افاقه خواهد داشت باتشکر
پسندیدن
ارسال
ح ا
حانیه اسدکی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
از مراجعه به خانم دکتر خیلی راضیم. علاوه بر سواد بالا و تبحر بسیار رفتار خوبی دارن به نحوی که با مراجعه به ایشون نگرانی م برطرف شد و کامل وقت گذاشتن توضیح دادن و با دقت بررسی کردن. همچنین محیط مطب شون هم خیلی آرامبخش هست. بسیار منصف هم هستن. در کل خیلی رضایت دارم و برای ایشون آرزوی تندرستی دارم.
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
جدای از دانش و علم به روز ایشون، اخلاق حرفه ای ایشون یه حس آرامش خاصی به بیمار منتقل میکنه که توی درمان واقعا کمک کننده هست… اخلاق مداری ایشون طوری هست که اگه کار زیبایی برای شما مناسب نباشه واضح میگن و اصلا کارهای زیبایی اغراق آمیز که موجب ایجاد چهره نامناسب بشه انجام نمیدن به هیچ قیمتی…
5
پسندیدن
ارسال
ن ر
نجمه رئیسی
ویزیت شده
دو سال پیش
|
کلینیک تخصصی امام خمینی گرمسار
4.7
پزشک را توصیه میکنم
دکتر شادلو تا الان بالای ده بار منو ویزیت کردن اخلاق و منش عالی من خیلی دوسشون دارم . هم درمطب هم در کلینیک امام پیششون میرم . لیزر پوست و منافذ و درمان سوختگی برامن و درمان جوش واسکار برا دخترم انجام دادن داروهای خوبی تجویز میکنن و تشخیص و درمان عالی ای دارن من دوسشون دارم .
7
پسندیدن
ارسال
ر ح
رضا حسنوند
ویزیت شده
دهیک ماه پیش
|
مطب دکتر زهرا شادلو
0.0
پزشک را توصیه میکنم
دسترسی به ساختمان پزشکان آسان، مطب بسیار شیک و مرتب، رفتار پرسنل بسیار مطلوب و خوش برخورد، تقریبا از زمان ورود به مطب تا زمان ویزیت 5 دقیقه طول نکشید، سرکار خانم دکتر شادلو عزیز بسیار با حوصله مسئله را بررسی کردند و توضیحات کامل و دارو هارو تجویز کردند.
2
پسندیدن
ارسال
م ذ
محمدنوید ذاکری
ویزیت شده
هفت ماه پیش
|
مطب دکتر زهرا شادلو
0.0
پزشک را توصیه میکنم
امروز پیششون ویزیت شدم اینترنتی وقت گرفته بودم سروقت و بدون معطلی ویزیت شدم پزشک خوش برخوردی بودند و باحوصله به حرفام گوش دادن و برام دارو تجویز کردن امیدوارم که نتیجه بگیرم در مجموع از برخورد منشی گرفته تا محیط مطب و رفتار پزشک بسیارراضی هستم .
پسندیدن
ارسال
ا ر
احمد رنگرز
هشت ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
خانم دکتر شادلو من نمیدونم چجوری از ایشون تعریف و تشکر کنم بسیار بسیار خانم دکتر با اخلاق و با تجربه هستند ، ریزش مو شدید داشتم و درمان شدم و تحت نظر هم هستم . مدت زمان درمان گفتن حدود 1 سال ولی من شش ماهه تحت نظر هستم و موهام خیلی پر پشت تر شده .
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
خانوم دکتر خیلی گشاده رو و بسیار با سواد بودن تنها با تشخیص ایشون بیماریم درمان شد با اینکه به پزشکای بسیاری مراجعه کرده بودم واقعا ازشون ممنونم کار زیباییشون هم بسیار قشنگ بود من چند تا از مریضای داخل مطبو از نزدیک دیدم خیلی خیلی زیبا و طبیعی بودن
1
پسندیدن
ارسال
ج ق
جواد قاسم پور
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر زهرا شادلو
0.0
پزشک را توصیه میکنم
خانم دکتر یک انسان به تمام معنا دلسوز و مهربان هستند .مدت بسیار زیادی درگیر تشخیص اشتباه پزشک دیگری بودم واقعا خانم دکتر من رو نجات دادن .نمونه انسان بزرگ ،نمونه یک پزشک تمام عیار و با حوصله برای من وقت گزاشتن به تمام حرفای من گوش دادن .
1
پسندیدن
ارسال
م ا
منیژه انتخابی
ویزیت شده
ده ماه پیش
|
مطب دکتر زهرا شادلو
0.0
پزشک را توصیه میکنم
باسلام.اولین بار در مطب خانم دکتر حظور داشتیم و ایشون فوق العاده با اخلاق و حرفه ای بودن.با پرسنل با اخلاق در محیطی شیک و تمیز.از صبوری و اخلاق خوب خانم دکتر و همکاری و اخلاق خوب همسرشون هم تشکر میکنم
1
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
زهرا شادلو

دکتر زهرا شادلو، متخصص بیماریهای پوست در شهر تهران است. مطب دکتر زهرا شادلو در تهران، ميدان توانير، ساختمان طلا، طبقه اول، واحد ١٢ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-86088026 تماس بگیرید.

تاکنون 105K نفر از پروفایل دکتر زهرا شادلو، متخصص بیماریهای پوست بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (260 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 226 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر زهرا شادلو در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر زهرا شادلو 16 خرداد 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای پوست ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر زهرا شادلو، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر زهرا شادلو: تهران، تهران، ميدان توانير، ساختمان طلا، طبقه اول، واحد ١٢
  • تلفن مطب دکتر زهرا شادلو: 021-86088026
  • تخصص دکتر زهرا شادلو: متخصص پوست، مو و لیزر
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل